Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 6 september 2017 om 21:29
Ja zeker dat is weer rillen geblazen
Croma is een een Bitch.
woensdag 6 september 2017 om 21:36
woensdag 6 september 2017 om 21:38
Ik denk dat dat is omdat als iemand op anoniem gaat de hele casus nog onder naam te vinden is? Maar dat is natte vinger werk hoor! Als het dat niet is, kan ik het niet bedenken. Dan stimuleert die regel alleen maar het leeghalen van OP's zonder dat die nog ergens blijven staan.SinDudas schreef: ↑06-09-2017 21:36Ik breek even in als ik mag. Vragen over het beleid mogen niet in het mod topic en ik heb echt geen zin om er een hele mail aan te wijden. Wil alleen maar weten waarom je de OP niet mag quoten. Gewoon om het te snappen, niet omdat ik er nou zelf zo'n behoefte aan heb. Weet iemand dat toevallig?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 6 september 2017 om 21:38
Het is pas nog uitgelegd op het mods topic maar het heeft er mee te maken dat het logisch is als je op dat topic reageert dat het te maken heeft met wat er in de OP staat. Er is wellicht nog een reden of zelfs meerdere maar dit is er iig 1SinDudas schreef: ↑06-09-2017 21:36Ik breek even in als ik mag. Vragen over het beleid mogen niet in het mod topic en ik heb echt geen zin om er een hele mail aan te wijden. Wil alleen maar weten waarom je de OP niet mag quoten. Gewoon om het te snappen, niet omdat ik er nou zelf zo'n behoefte aan heb. Weet iemand dat toevallig?
woensdag 6 september 2017 om 21:39
Zodat de TO de OP nog kan wissen.SinDudas schreef: ↑06-09-2017 21:36Ik breek even in als ik mag. Vragen over het beleid mogen niet in het mod topic en ik heb echt geen zin om er een hele mail aan te wijden. Wil alleen maar weten waarom je de OP niet mag quoten. Gewoon om het te snappen, niet omdat ik er nou zelf zo'n behoefte aan heb. Weet iemand dat toevallig?
woensdag 6 september 2017 om 21:40
Maar je mag de OP toch ook niet wissen? Of heb ik dat mis?
woensdag 6 september 2017 om 21:46