Werkt product x echt?

vrijdag 17 maart 2017 om 15:46
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?

woensdag 6 september 2017 om 19:17
Dit klinkt goed, ga ik proberen!Brownietaart schreef: ↑01-09-2017 00:06Verdere favorieten:
- Maybelline Superstat 24 hour lipstick. Blijft daadwerkelijk wel een gehele werkdag zitten bij mij, inclusief eten tussendoor, drinken en het avondeten.
- Essence gellak €1,69. Verwachtte er voor die prijs weinig van, maar blijft lang mooi zonder beschadigingen.
- St Moriz medium tanning lotion. Vijf dagen lang bruin zonder vlekken/strepen.
- De Remington Pearl Wand krultang. Ik heb zowel de dunne variant als de dikke en ben er onwijs tevreden mee. Binnen een minuut opgewarmd en maakt als een van de weinige krultangen wel daadwerklijk krullen die blijven zitten in mijn dikke lange haar.
woensdag 6 september 2017 om 19:33
Mag ik nog heel even terugkomen op zo'n ipl apparaat. Ik was net te laat voor de aanbieding bij het Kruidvat. Nu ben ik aan het kijken of ik nog ergens iets kan vinden wat een beetje betaalbaar is. Alleen zijn er zoveel modellen dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Heeft iemand zich er misschien in verdiept en kan mij uitleggen waar het verschil in zit?
woensdag 6 september 2017 om 21:59
Ja die zag ik ook staan en ziet er goed uit!!!

Als je wint heb je vrienden...
donderdag 7 september 2017 om 09:16
Over de IPL-apparaten:
Er zijn verschillende types Philips Lumea en Braun heeft er ook één. Die laatste heb ik. Dat model leek me het handigst.
Maar echt veel verschil zal het niet maken.
Je kunt kiezen voor snoerloos, maar die schijnen snel leeg te zijn.
De Braun past de sterkte van de lamp automatisch aan aan je huid. Weet niet of elke Lumea dat doet.
Ik heb em op de Duitse Ebay gekocht, gewoon nieuw. Scheelde 75 euro met hier.
Er zijn verschillende types Philips Lumea en Braun heeft er ook één. Die laatste heb ik. Dat model leek me het handigst.
De Braun past de sterkte van de lamp automatisch aan aan je huid. Weet niet of elke Lumea dat doet.
donderdag 7 september 2017 om 13:24
Bedankt voor de informatie! Waarom leek jou dat model het handigst?Emma95 schreef: ↑07-09-2017 09:16Over de IPL-apparaten:
donderdag 7 september 2017 om 20:28
Ik heb de nieuwste van philips vanwege het hoogst gemiddelde wegblijfpercentage vd haartjes. En idd met snoer-optie zodat de flits-intensiteit hoog blijft als je dat wenst. Opzetstukken hoeven wat mij betreft niet zo (veel gedoe) maar zaten er bij en zijn 'afgestemd op de gebieden'.Relaxingatthelake schreef: ↑06-09-2017 19:33Mag ik nog heel even terugkomen op zo'n ipl apparaat. Ik was net te laat voor de aanbieding bij het Kruidvat. Nu ben ik aan het kijken of ik nog ergens iets kan vinden wat een beetje betaalbaar is. Alleen zijn er zoveel modellen dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Heeft iemand zich er misschien in verdiept en kan mij uitleggen waar het verschil in zit?
oke, stel dat je moet kiezen: de badkamer poetsen of sporten, welke serie zou je dan kijken?
donderdag 7 september 2017 om 20:47
zaterdag 9 september 2017 om 11:18
zaterdag 9 september 2017 om 15:30
Ohhh welke heb je exact???
Als je wint heb je vrienden...
zaterdag 9 september 2017 om 21:47
Nee weinig .etos kruidvat.je hoeft echt niet speciaal de dure herome te kopen.SolidGround schreef: ↑06-09-2017 18:23Gelnagellak in combi met nagelverharder dus, thanks!
Maakt het merk nog wat uit?
tis wel n kwestie van volhouden een dag lekken met dat spul.tweede dag weer.
Derde dag er af halen. En weer beginnen. Ik heb er echt baat bij.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
maandag 18 september 2017 om 23:15
Thanks voor de tip! Ik heb een potje gekocht en een teststreepje op m'n hand gezet vanmorgen samen met een streepje van de dipbrow, en de FPBP zit lijkt langer te blijven zitten. Morgen eens op m'n wenkies proberenBrownietaart schreef: ↑31-08-2017 23:44In de categorie dipbrow; Freedom Pro Brow pomade kan ik aanraden!De goedkope dupe van Anastasia. Blijft de gehele dag zitten, waterproof (zelfs met zwemmen) en makkelijk aan te brengen.
Lijkt een klein potje, maar ik heb er wel een jaar tot 1,5 jaar mee gedaan, terwijl ik het elke dag gebruik. Kan er absoluut niet meer zonderen het mooiste, hij kost maar €5,95.

zondag 1 oktober 2017 om 01:11
@ Amarna: droogt zo'n pen niet snel uit? Ik vind ze altijd wel handig maar ze drogen bij mij enorm snel uit. Uiteraard zit de dop er wel op. 
Favorieten hier:
- Catrice Longlasting Eye Pencil Waterproof. Doet wat ie moet doen en overleeft een avondje dansen ook goed.
- W7 In The Nude palette: schijnt een dupe te zijn van een Urban Decay palette maar los daarvan vind ik de kleuren ideaal voor overdag en komt er veel kleur van af. Het lijkt uit het assortiment te zijn maar ik vermoed dat hij nu Colour Me Nude heet.
- Sleek Original palette: verschillende kleurtjes, komt veel kleur van af. Wel allemaal shimmer.
- Queen Helene Mint Julep Mask: fantastisch spul! Zo'n typisch groen masker uit de film, wordt ook hard en ruikt heel lekker.
Meer voor wanneer mijn huid een beetje aan het rellen is. Mijn vriend heeft een iets vettere onzuivere huid en voor hem werkt het prima.
Ik ben nu Essence The Cushion Eyeliner aan het uitproberen maar ik ben nog niet helemaal overtuigd. Misschien dat ik de variant van Catrice ook eens probeer, vaak vind ik Catrice toch iets beter dan Essence.

Favorieten hier:
- Catrice Longlasting Eye Pencil Waterproof. Doet wat ie moet doen en overleeft een avondje dansen ook goed.
- W7 In The Nude palette: schijnt een dupe te zijn van een Urban Decay palette maar los daarvan vind ik de kleuren ideaal voor overdag en komt er veel kleur van af. Het lijkt uit het assortiment te zijn maar ik vermoed dat hij nu Colour Me Nude heet.
- Sleek Original palette: verschillende kleurtjes, komt veel kleur van af. Wel allemaal shimmer.
- Queen Helene Mint Julep Mask: fantastisch spul! Zo'n typisch groen masker uit de film, wordt ook hard en ruikt heel lekker.

Ik ben nu Essence The Cushion Eyeliner aan het uitproberen maar ik ben nog niet helemaal overtuigd. Misschien dat ik de variant van Catrice ook eens probeer, vaak vind ik Catrice toch iets beter dan Essence.
zondag 1 oktober 2017 om 12:49
@ Marquise: Bij mij verschilt dit per eyelinerpen, maar de meesten blijven hier goed zolang je ze op de kop bewaart. De Kat von D is hier favoriet overigens.
Hier ook een grote fan van de Sleek oogschaduwpalettes. Samen met de Etos eyeshadowprimer blijven de oogschaduws muurvast zitten.
Mijn nieuwe holy grails op het gebied van huidverzorging zijn de salicylzuur van Meditopics (pompflacon waar schuim uit komt, zuinig in gebruik) en de hydraterende crèmes van Nouvital. Mijn huid heeft er in tijden niet zo goed uit gezien, terwijl ik veel cosmetica niet verdraag.
Hier ook een grote fan van de Sleek oogschaduwpalettes. Samen met de Etos eyeshadowprimer blijven de oogschaduws muurvast zitten.
Mijn nieuwe holy grails op het gebied van huidverzorging zijn de salicylzuur van Meditopics (pompflacon waar schuim uit komt, zuinig in gebruik) en de hydraterende crèmes van Nouvital. Mijn huid heeft er in tijden niet zo goed uit gezien, terwijl ik veel cosmetica niet verdraag.
zondag 1 oktober 2017 om 13:46