Werkt product x echt?

vrijdag 17 maart 2017 om 15:46
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
dinsdag 3 oktober 2017 om 13:34
Klinkt goed! Is dat deze? https://www.marjasbeauty-shop.nl/a-4072 ... dreiniger/Matisse schreef: ↑01-10-2017 12:49
Mijn nieuwe holy grails op het gebied van huidverzorging zijn de salicylzuur van Meditopics (pompflacon waar schuim uit komt, zuinig in gebruik) en de hydraterende crèmes van Nouvital. Mijn huid heeft er in tijden niet zo goed uit gezien, terwijl ik veel cosmetica niet verdraag.

woensdag 4 oktober 2017 om 16:01

Vandaag allerlei haarspul binnen gekregen, blij! En tegelijkertijd denk ik: zal er veel verschil zijn tussen de merken en de soorten?
Ik bedoel, heb nu een haarbalsem (handig, want een spray) en een leave-in cream. Beide van dezelfde merk. Het is anders in gebruik en zitten wel wat verschil in de ingrediënten. Wellicht ook dat er een verschil zit in het resultaat. €0,40 verschil, dezelfde hoeveelheid.
Soms denk ik weleens dat het marketing is. Natuurlijk ook voor ieder smaak en voorkeur wat, maar toch. Ik merk gewoon dat ik soms verdrink in de hoeveelheid merken, soorten etc. Hoe gaan jullle hier mee om?
donderdag 5 oktober 2017 om 11:50
Ik laat me niet gek maken. Wondermiddelen bestaan niet. Je kunt vanaf de buitenkant je haar niet "voeden".Lovestar schreef: ↑04-10-2017 16:01![]()
Vandaag allerlei haarspul binnen gekregen, blij! En tegelijkertijd denk ik: zal er veel verschil zijn tussen de merken en de soorten?
Ik bedoel, heb nu een haarbalsem (handig, want een spray) en een leave-in cream. Beide van dezelfde merk. Het is anders in gebruik en zitten wel wat verschil in de ingrediënten. Wellicht ook dat er een verschil zit in het resultaat. €0,40 verschil, dezelfde hoeveelheid.
Soms denk ik weleens dat het marketing is. Natuurlijk ook voor ieder smaak en voorkeur wat, maar toch. Ik merk gewoon dat ik soms verdrink in de hoeveelheid merken, soorten etc. Hoe gaan jullle hier mee om?
Ook kun je geen vitamines, microbolletjes, elastine of weet ik veel vanaf de buitenkant aan je huid toevoegen.
Crème de la Mer voor honderden euro's? Pure marketing !
donderdag 5 oktober 2017 om 14:34
Ik moet zeggen dat dat haarspul van lóreal dat belooft het glad te maken en te beschermen echt een bijzonder resultaat geeft op mijn door highlights geteisterde lange haar. Het is het roze flesje met een doseerknijpdopje (dus niet de spray).
ik had er echt al vanalles ingesmeerd van de drogist en de kapper.
ik wilde dan ook al twee weken naar de kapper vanwege mijn punten maar ik ga volgende maand wel ofzo, niet meer nodig.
(disclaimer, ik gebruik ook nog steeds af en toe kokosolie erbij)
ik had er echt al vanalles ingesmeerd van de drogist en de kapper.
ik wilde dan ook al twee weken naar de kapper vanwege mijn punten maar ik ga volgende maand wel ofzo, niet meer nodig.
(disclaimer, ik gebruik ook nog steeds af en toe kokosolie erbij)
Lorem Ipsum

donderdag 5 oktober 2017 om 20:42
Ik heb deze sinds kort.
4X gebruikt. Op benen merk ik het goed. Weinig haargroei meer en wat groeit gaat langzaam.
Oksels en bikinilijn moet nog wel wat vaker gebeuren. Daar groeit het nu nog teveel en te snel terug.
vrijdag 6 oktober 2017 om 13:46
Dankzij dit topic The Ordinary ontdekt. Ik heb het cafeïneserum voor rond de ogen, buffet en een hylanogwattes serum. Dit combineer ik met de aloe vera oog- en dagcreme en de Vitamine E nachtcreme van het Kruidvat. Ik heb nog steeds een 45+ huid, maar het oogt en voelt minder schraal en heel belangrijk geen (oog)irritaties hiermee. En erg betaalbaar. Erg fijn.
Heb net de gele concealer van catrice gehaald voor mijn donkere kringen. Zal laten weten of dit bevalt.
Heb net de gele concealer van catrice gehaald voor mijn donkere kringen. Zal laten weten of dit bevalt.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
zaterdag 7 oktober 2017 om 11:26
Oke dankjewel! Ik denk er nog even over na, zou het zo zonde vinden als het niet werkt..
zondag 8 oktober 2017 om 16:40
Ik had voor mijn vriend de Nivea Men Creme gekocht (Zo'n blauw blikje voor gezicht, handen en lichaam). Omdat vriendlief niet echt een trouwe smeerder is, besloot ik het eens te gebruiken. Helemaal geweldig! Ik heb nogal eens pukkeltjes en als ik die creme erop smeerde, voelde ik het bij het pukkeltje echt een beetje bijten. Heb nu een hele zachte toet en geen pukkeltje te bekennen! Mocht er al eentje opduiken, dan is ie de volgende ochtend (ik smeer 's avonds) al bijna of helemaal weg! En heb je teveel gepakt; lekker je handen of een ander droog plekje op je lichaam insmeren ermee!
Aanrader dus en kost geen drol!
Aanrader dus en kost geen drol!

maandag 9 oktober 2017 om 00:36
Is er hier trouwens iemand die ervaring heeft met L'Oreal True Match (Lumi? Is deze variant wel in Nederland geweest..) foundation? Of andere suggesties heeft?
Ik zoek een foundation die geschikt is voor een droge huid en lichte huid en niet oranje uitslaat. Om aan te geven waar het probleem zit: Sinds ik twee jaar geleden een keer mijn voorhoofd ernstig verbrand heb, is deze huid helaas erg kwetsbaar. Het is wel normaal hersteld, maar vrijwel altijd droog. Ik moet het elke dag wel insmeren met voedende creme. Als ik er foundation op smeer die ik altijd gebruikte hiervoor, dan krijg ik nu een schilferig effect op m'n voorhoofd. De rest van mijn huid is wel normaal en niet droog.
Tegenwoordig gebruik ik om die reden sowieso al bijna geen foundation meer, maar soms vind ik het net wat mooier staan als ik een feestje heb of uit ga. De dekking hoeft dus niet perse hoog te zijn.
Ik zoek een foundation die geschikt is voor een droge huid en lichte huid en niet oranje uitslaat. Om aan te geven waar het probleem zit: Sinds ik twee jaar geleden een keer mijn voorhoofd ernstig verbrand heb, is deze huid helaas erg kwetsbaar. Het is wel normaal hersteld, maar vrijwel altijd droog. Ik moet het elke dag wel insmeren met voedende creme. Als ik er foundation op smeer die ik altijd gebruikte hiervoor, dan krijg ik nu een schilferig effect op m'n voorhoofd. De rest van mijn huid is wel normaal en niet droog.
Tegenwoordig gebruik ik om die reden sowieso al bijna geen foundation meer, maar soms vind ik het net wat mooier staan als ik een feestje heb of uit ga. De dekking hoeft dus niet perse hoog te zijn.

maandag 9 oktober 2017 om 00:44
maandag 9 oktober 2017 om 01:10
- chi shampoo's! Ik heb van nature erg stug en pluizig haar, terwijl ik het echt wel goed verzorg met conditioners, maskers, serums etc. Niets hielp zo goed als de chi shampoo's. Mijn favoriet is met argan oil.
- kruitvat super lash serum hoor ik hele goede ervaringen over. Heb het zelf nog niet uitgeprobeerd.
- kruitvat super lash serum hoor ik hele goede ervaringen over. Heb het zelf nog niet uitgeprobeerd.
maandag 9 oktober 2017 om 01:13
Ik wil het ook graag proberen! Van een collega en vriendin gehoord dat het wel werkt mits je het goed bijhoudt. Bij IPL kunnen haartjes op lang termijn wel weer terugkomen. Vooral door hormoonwisselingen zoals zwangerschap.
maandag 9 oktober 2017 om 08:51
1) Net nieuw op het forum, maar ik moet dit ook delen. Ik heb 5 jaar lang gedacht dat ik PDS had. Had soms 2 weken geen stoelgang en daarbij leek ik dan hoogzwanger (terwijl ik van mezelf gewoon slank ben)
Meerdere doktersbezoeken, zelfs een manueel therapeut, dietiste. Niets hielp. Tot ik na heel veel zoeken bij de meest simpele tip kwam via een forum: magnesium tabletten. Scheen dat er mensen waren die compleet van hun klachten af waren.
Natuurlijk, zonder verwachting, geprobeerd. Slik nu ongeveer 7 maanden magnesium tabletten, elke avond 1 van 500 mg en iedere ochtend ga ik naar het toilet en heb ik goede ontlasting. Ik kan ALLES weer eten (volg het fodmap dieet niet meer) en ál mijn klachten zijn verdwenen.
Extra magnesium bijslikken kan sowieso geen kwaad, aangezien we er in Nederland gemiddeld te weinig van binnen krijgen. Ik wou dat ik het eerder had geweten, maar ben zo blij. Hoop dat het bij jullie ook werkt!
2) tanden aan het bleken met opalescence via de tandarts met een op maat gemaakt bitje. Het is even wat duurder dan in een random beauty salon (maar dit werkt naar mijn ervaring echt niet) maar je kan het je leven lang blijven doen door alleen de gel bij te bestellen. Ik heb nu net dag 3 gehad en het resultaat is echt al te zien. Ga door tot dag 10 of 12, afhankelijk van het resultaat. Heb nu 16%, maar heb via ebay van hetzelfde merk 35% besteld (dat is niet meer te koop in Nederland) omdat ik het handig vindt als ik in de toekomst weer wat wil bijkleuren dat ik dat een uurtje met zeer hoge concentratie kan doen ipv de hele nacht.
Meerdere doktersbezoeken, zelfs een manueel therapeut, dietiste. Niets hielp. Tot ik na heel veel zoeken bij de meest simpele tip kwam via een forum: magnesium tabletten. Scheen dat er mensen waren die compleet van hun klachten af waren.
Natuurlijk, zonder verwachting, geprobeerd. Slik nu ongeveer 7 maanden magnesium tabletten, elke avond 1 van 500 mg en iedere ochtend ga ik naar het toilet en heb ik goede ontlasting. Ik kan ALLES weer eten (volg het fodmap dieet niet meer) en ál mijn klachten zijn verdwenen.
Extra magnesium bijslikken kan sowieso geen kwaad, aangezien we er in Nederland gemiddeld te weinig van binnen krijgen. Ik wou dat ik het eerder had geweten, maar ben zo blij. Hoop dat het bij jullie ook werkt!
2) tanden aan het bleken met opalescence via de tandarts met een op maat gemaakt bitje. Het is even wat duurder dan in een random beauty salon (maar dit werkt naar mijn ervaring echt niet) maar je kan het je leven lang blijven doen door alleen de gel bij te bestellen. Ik heb nu net dag 3 gehad en het resultaat is echt al te zien. Ga door tot dag 10 of 12, afhankelijk van het resultaat. Heb nu 16%, maar heb via ebay van hetzelfde merk 35% besteld (dat is niet meer te koop in Nederland) omdat ik het handig vindt als ik in de toekomst weer wat wil bijkleuren dat ik dat een uurtje met zeer hoge concentratie kan doen ipv de hele nacht.
maandag 9 oktober 2017 om 10:53
Grappig! Ik kwam weer kijken in dit topic of iemand een tweede tube Vitis had gekocht. Ik vind het een fijne tandpasta, maar de prijs aan de hoge kant. Twijfel dus, gebruik nu een rest andere tandpasta om te kijken of ik verschil zie.Jitsie schreef: ↑12-08-2017 21:53Ik heb vandaag mijn 2de tube Vitis tandpasta gekocht. Niet enkel omwille van het (in mijn geval) lichte whitening effect maar ook omdat het gewoon een hele fijne en goede tandpasta is.
Misschien had ik een andere (en goedkopere) vitis variant moeten kopen aangezien het wit makend effect nou ook niet om van achterover te vallen is.
Hips, hopsakee en pierlala.

maandag 9 oktober 2017 om 12:21
Volgens mij deze: https://www.marjasbeauty-shop.nl/a-4437 ... ur-ph-3-5/divarg schreef: ↑03-10-2017 13:34Klinkt goed! Is dat deze? https://www.marjasbeauty-shop.nl/a-4072 ... dreiniger/
maandag 9 oktober 2017 om 13:03
In het begin van dit topic schreef iemand dat haar mondhygieniste zo enthousiast was over de Vitis tandpasta. Dat tandsteen wegbleef.
Ik ben nu aan mijn tweede tube bezig en net na een half jaar naar de mondhygieniste geweest. Tandsteen is nog precies hetzelfde.
Mondhygieniste vertelde dat tandpasta niet uitmaakt. En voor whitening kun je net zo goed een goedkopere tandoasta nemen volgens haar.
Ik poets altijd heel goed met een elektrische tandenborstel.
Ik ben nu aan mijn tweede tube bezig en net na een half jaar naar de mondhygieniste geweest. Tandsteen is nog precies hetzelfde.
Mondhygieniste vertelde dat tandpasta niet uitmaakt. En voor whitening kun je net zo goed een goedkopere tandoasta nemen volgens haar.
Ik poets altijd heel goed met een elektrische tandenborstel.
maandag 9 oktober 2017 om 13:05
Ik heb het nieuwe serum van Vichy gekocht: liftactiv anti-oxidanten booster. Heel duur vind ik, maar ik vond dat ik een kadootje verdiende
Ik heb het nu 5 dagen gebruikt en ik denk toch wel wat verschil te zien. Mijn huid was onregelmatig van kleur door rode vlekjes van oude puistjes en door pigmentvlekken. De rode vlekjes zijn nu al bijna weg, terwijl dat normaal heel lang duurt bij mij. Ook heb ik het idee dat mijn pigmentvlekken iets lichter zijn, maar dat weet ik nog niet zeker.
Dus ik ga gewoon nog even door. Het is een 10-daagse kuur, dus ik ben pas op de helft.
Nadeel (maar dat las ik later pas) is dat het maar een maand houdbaar is. Een maand! Dat is toch niks! Maar dat schijnt te komen door de afbraak van de vitamine C die erin zit, onder invloed van zuurstof. Ofzoiets...

Ik heb het nu 5 dagen gebruikt en ik denk toch wel wat verschil te zien. Mijn huid was onregelmatig van kleur door rode vlekjes van oude puistjes en door pigmentvlekken. De rode vlekjes zijn nu al bijna weg, terwijl dat normaal heel lang duurt bij mij. Ook heb ik het idee dat mijn pigmentvlekken iets lichter zijn, maar dat weet ik nog niet zeker.
Dus ik ga gewoon nog even door. Het is een 10-daagse kuur, dus ik ben pas op de helft.
Nadeel (maar dat las ik later pas) is dat het maar een maand houdbaar is. Een maand! Dat is toch niks! Maar dat schijnt te komen door de afbraak van de vitamine C die erin zit, onder invloed van zuurstof. Ofzoiets...
maandag 9 oktober 2017 om 13:13
Ik heb een vitamine C serum uit Korea, via ebay. In Zuid Korea zijn ze heel erg bezig met goede huidverzorging zonder troep en onzin erin.
Dit serum zorgt er o.a. voor dat pigmentvlekken heel langzaam vervagen.
Het zit in een donker flesje, inderdaad omdat vitamine C niet tegen daglicht en zuurstof kan.
Misschien is dit ook wat voir je als je Vichy te duur vindt.
Dit serum zorgt er o.a. voor dat pigmentvlekken heel langzaam vervagen.
Het zit in een donker flesje, inderdaad omdat vitamine C niet tegen daglicht en zuurstof kan.
Misschien is dit ook wat voir je als je Vichy te duur vindt.

maandag 9 oktober 2017 om 13:13
Vooral DOEN!! Ik gebruik het nu een paar maanden nadat ik mijn wimpers zo goed als verloren was en ik heb geweldige wimpers!! Mijn dochter dacht laatst dat ik nepwimpers of extensions had. Zo lang zijn ze, ik heb nog nooit zulke killer-wimpers gehad!