Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken



Mijn bijdrage:



- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.



- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.



Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
09-10-2017 13:13
Ik heb een vitamine C serum uit Korea, via ebay. In Zuid Korea zijn ze heel erg bezig met goede huidverzorging zonder troep en onzin erin.
Dit serum zorgt er o.a. voor dat pigmentvlekken heel langzaam vervagen.
Het zit in een donker flesje, inderdaad omdat vitamine C niet tegen daglicht en zuurstof kan.
Misschien is dit ook wat voir je als je Vichy te duur vindt.
Goed om te weten! Wat kost dat bij jou dan?
En dat zal ook maar kort houdbaar zijn denk ik zo.

Ik heb ook gister een exfoliant van Jetske Ultee besteld, ook voor de pigmentvlekken en de puistjes. Ik ben boven de 40, maar heb toch nog steeds last van pukkels zo nu en dan. Misschien helpt het.
Alle reacties Link kopieren
Deze is het. Gebruik het al een paar maanden.
http://www.ebay.com/itm/PURITO-Pure-Vit ... SwCXxZuPsA
Alle reacties Link kopieren
Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Brownietaart schreef:
09-10-2017 00:36
Is er hier trouwens iemand die ervaring heeft met L'Oreal True Match (Lumi? Is deze variant wel in Nederland geweest..) foundation? Of andere suggesties heeft?

Ik zoek een foundation die geschikt is voor een droge huid en lichte huid en niet oranje uitslaat. Om aan te geven waar het probleem zit: Sinds ik twee jaar geleden een keer mijn voorhoofd ernstig verbrand heb, is deze huid helaas erg kwetsbaar. Het is wel normaal hersteld, maar vrijwel altijd droog. Ik moet het elke dag wel insmeren met voedende creme. Als ik er foundation op smeer die ik altijd gebruikte hiervoor, dan krijg ik nu een schilferig effect op m'n voorhoofd. De rest van mijn huid is wel normaal en niet droog.

Tegenwoordig gebruik ik om die reden sowieso al bijna geen foundation meer, maar soms vind ik het net wat mooier staan als ik een feestje heb of uit ga. De dekking hoeft dus niet perse hoog te zijn.
Voor mijn droge huid gebruik ik al jaren de Superbalanced van Clinique. Er is er eentje voor een nog drogere huid maar ik kan niet terugvinden hoe die heet.
Clinique is mn favoriete merk van foundations want veel tinten en diverse structuren. Altijd goede dekking zonder een pancake laag op je gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets heel geweldigs! Via Ali express. Het zijn push up broekjes voor je billen. Aan de achterkant zitten twee gaten waar je billen doorheen komen. En echt, mijn billen zien er in spijkerbroek en sportbroek geweldig gelift en rond uit. Onder een rokje of jurkje wat minder, dan heb je weer een beetje een waggeleffect.
Alle reacties Link kopieren
Asinum schreef:
05-10-2017 15:55
Vraagje: ik heb niet het hele topic gelezen dus sla me maar op mijn vingers als het al benoemd is:
Heeft iemand wel eens die zuignapdingen geprobeerd voor je cellulitus? Werkt het?
Ja ik. Maar niet lang genoeg om resultaat te zien. Het is ontzettend veel werk en je zit helemaal onder de blauwe plekken. Als ik niet zou werken zou ik het langer en vaker gebruiken maar nu heb ik er eenvoudig de tijd en de puf er niet voor.
Alle reacties Link kopieren
Pointersister schreef:
09-10-2017 17:34
Ik heb iets heel geweldigs! Via Ali express. Het zijn push up broekjes voor je billen. Aan de achterkant zitten twee gaten waar je billen doorheen komen. En echt, mijn billen zien er in spijkerbroek en sportbroek geweldig gelift en rond uit. Onder een rokje of jurkje wat minder, dan heb je weer een beetje een waggeleffect.
Haha, doe es een foto zonder broek erover! Pleeeaaase? :lol:
amarna schreef:
09-10-2017 14:49
Voor mijn droge huid gebruik ik al jaren de Superbalanced van Clinique. Er is er eentje voor een nog drogere huid maar ik kan niet terugvinden hoe die heet.
Clinique is mn favoriete merk van foundations want veel tinten en diverse structuren. Altijd goede dekking zonder een pancake laag op je gezicht.
Bedankt voor de tip! Was ik zelf niet op gekomen anders. Ik lees inderdaad veel positieve reacties erover :) De moeite waard om te proberen. Hoe is de 'houdbaarheid' met dragen? Blijft hij goed zitten?
Alle reacties Link kopieren
Brownietaart schreef:
09-10-2017 23:30
Bedankt voor de tip! Was ik zelf niet op gekomen anders. Ik lees inderdaad veel positieve reacties erover :) De moeite waard om te proberen. Hoe is de 'houdbaarheid' met dragen? Blijft hij goed zitten?
Ja hoior. Een hele werkdag
Alle reacties Link kopieren
divarg schreef:
03-10-2017 13:34
Klinkt goed! Is dat deze? https://www.marjasbeauty-shop.nl/a-4072 ... dreiniger/
Dat is huidreiniger. Salicylzuur is een bestanddeel dat van nature in berkenschors voorkomt en werkt goed als exfoliant, het verwijdert dode huidcellen. Deze bedoelde ik: https://www.dermapro.nl/meditopics-anti ... ur-2-150ml. Heb 'm overigens niet bij deze shop gekocht.
Het gebruik moet je wel opbouwen, zeker als je een gevoelige huid hebt moet je goed uitproberen of je er tegen kunt.
Ik gebruik het om de dag 's avonds. Eerst haal ik mijn waterproof oogmake-up eraf met een reiniger op oliebasis, daarna verwijder ik met een micellaire reiniger de rest van mijn makeup. Vervolgens een washandje over mijn gezicht met de milde reinigingsfoam van Louis Widmer, daarna salicylzuur smeren en als dat ingetrokken is complementeer ik het geheel met de moisturizer van Nouvital. Works like a charm, krijg complimentjes over mijn huid.
1. Ik gebruik de laatste tijd weer zo'n electrische borstel om mijn gezicht 's avonds te reinigen (niet zo'n hele dure, eentje van olaz, maar ben er wel tevreden over.)
Wat kun je het beste voor product daarbij gebruiken? Nu doe ik aloe vera face wash van de Tuinen, of een soort scrub achtig spul. Zijn hier nog andere borstelaars??

2. ik zoek een goede exfolierende peeling/scrub (weet het verschil nooit zo goed). Zo eentje die je maar 1 keer in de week mag gebruiken. Tips??
Alle reacties Link kopieren
helena2 schreef:
09-10-2017 19:57
Haha, doe es een foto zonder broek erover! Pleeeaaase? :lol:
Ik zou wel willen maar ik kan geen foto's plakken :biggrin:
Maar zonder bedekkende kleding ziet het er niet uit. ;-D
Alle reacties Link kopieren
syvon schreef:
10-10-2017 13:08


2. ik zoek een goede exfolierende peeling/scrub (weet het verschil nooit zo goed). Zo eentje die je maar 1 keer in de week mag gebruiken. Tips??
Kijk eens naar producten van Paula's choice
Alle reacties Link kopieren
Pointersister schreef:
10-10-2017 16:47
Ik zou wel willen maar ik kan geen foto's plakken :biggrin:
Maar zonder bedekkende kleding ziet het er niet uit. ;-D
Wat jammer nou!
Alle reacties Link kopieren
Iemand hier toevallig ervaring met dermarollers? Heb er een besteld, nu nog uitzoeken wat voor serum erbij gebruikt moet worden. Ben wel benieuwd of het echt zoveel verschil maakt? Wil vooral van mijn diepe voorhoofdrimpels af (mimiekrimpels heet dat volgens mij) weet iemand of dat daar goed voor werkt?
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
Alle reacties Link kopieren
syvon schreef:
10-10-2017 13:08
1. Ik gebruik de laatste tijd weer zo'n electrische borstel om mijn gezicht 's avonds te reinigen (niet zo'n hele dure, eentje van olaz, maar ben er wel tevreden over.)
Wat kun je het beste voor product daarbij gebruiken? Nu doe ik aloe vera face wash van de Tuinen, of een soort scrub achtig spul. Zijn hier nog andere borstelaars??

2. ik zoek een goede exfolierende peeling/scrub (weet het verschil nooit zo goed). Zo eentje die je maar 1 keer in de week mag gebruiken. Tips??
Scrubs: mechanisch 'schuren' d.m.v. korreltjes, bolletjes, suiker of zout in een masker/crème/gel
Peeling: stof die de dode huidcellen losweekt of oplost

Mijn tip: AHA 10% weekly resurfacing treatment van Paula's choice (staat in de online shop onder exfolianten)
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Nog even een update over dat Vichy vitamine C-serum. Het is voor mijn huid echt superfijn! Ik heb best diepe rimpels in mijn voorhoofd (mimiek-rimpels dus, mmm, weer wat geleerd) en ik voel echt dat ze minder diep zijn.
Ik kan het eigenlijk niet echt geloven en moet regelmatig even voelen om te checken of het echt zo is. Snap niet hoe het kan, maar is echt zo. En mijn pigmentvlekken lijken ook al iets minder, maar die zie ik natuurlijk nog wel. Kan ook niet anders.
Alle reacties Link kopieren
Een Philips Lumea 2007 ongebruikt op MP voor €175,- incl. Goede deal denken jullie? Geen bon, aangeschaft begin 2016. Ben enigszins huiverig voor de accu, zou misschien toch liever een snoervariant hebben. Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Gisteren kwam in het programma 'Voor hetzelfde geld' (op Belgische één, https://www.een.be/voor-hetzelfde-geld/ ... geld-waard) een item over permanente thuisontharing. Daar waren ze niet bepaald positief.
Zelf heb ik het toestel van de Lidl gekocht voor nog geen 70 euro. Mijn man is proefkonijn :proud:
She Believed she could, so she did.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Dit zou wonderen verrichten.
[quote=gemini2009 post_id=27657350 time=1507824308 user_id=206734]
Hm, er ging iets niet goed.
Ik reageerde, dat ik hier een stukje terug over had geschreven, dat deze echt goed is. Ik heb er echt lange zwarte wimpers door.
anoniem_6374b11dc0563 wijzigde dit bericht op 12-10-2017 21:08
Reden: Ging iets fout
53.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh dan heb ik dat stukje gemist! Sorry!
Geeft niet hoor. Ik kan ook nog niet van die mooie plaatjes plakken, dus het viel niet zo op denk ik. :-D
Maar het werkt wel
Alle reacties Link kopieren
ik zweer bij deze mascara

Afbeelding

je moet er iets meer tijd voor nemen dan gewone mascara maar het geeft een geweldig resultaat! (en kost geen drol ;-)
Alle reacties Link kopieren
divarg schreef:
12-10-2017 14:26
Een Philips Lumea 2007 ongebruikt op MP voor €175,- incl. Goede deal denken jullie? Geen bon, aangeschaft begin 2016. Ben enigszins huiverig voor de accu, zou misschien toch liever een snoervariant hebben. Wat denken jullie?
Ik heb een nieuwe gekocht en las in de gebruiksaanwijzing dat je het apparaat wel regelmatig moet blijven opladen ook als je het niet gebruikt. Minimaal eens per half jaar dat anders het apparaat niet meer goed zou werken, zo even uit mijn hoofd. Je kan het vast wel vinden op google.
Ik zou het persoonlijk niet durven tweedehands, 175 is best veel geld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven