Stamcafe XXXI
woensdag 6 september 2017 om 12:29
Behoorlijk heftig in het begin (72 uur geen slaap is voor niemand goed, denk ik), maar toen ik eenmaal bijgeslapen was (hulde aan de kraamverzorgster) echt 1000x beter dan vorige keer. Zelfs borstvoeding lijkt dit keer te gaan lukken.
woensdag 6 september 2017 om 12:46
72 uur... WOW. Maar heel fijn dat het nu zo goed gaat! Ik moest afgelopen tijd regelmatig aan je denken en zat iedere keer te hopen dat het allemaal vlekkeloos zou verlopen. En nu zelfs borstvoeding kunnen geven!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 6 september 2017 om 14:13
Gefeliciteerd Bloes! Fijn dat het nu goed gaat, geniet ervan!
Hunnie dat klinkt leuk allemaal!
Dolfje morgen lekker naar huis! Ze voorspellen hier voor vrijdag meer dan 30 mm regen!
Pfff ik zit nog een beetje te trillen. Was naar mijn moeder vanochtend, bijna anderhalf uur rijden. Daar wilde ik wat boodschapjes doen, toen ik erachter kwam dat mijn portemonnee met alle pasjes en id enzo nog thuis lag. Qua boodschappen geen probleem, mijn tante kwam ook net langs en die wilde vanmiddag wel wat halen. Fijn!
Maar toen ik weer in de auto stapte bedacht ik dat ik dus ook niet kon tanken. En dat was wel nodig. Dringend, eigenlijk. Halverwege ging het lampje branden en op een gegeven moment stond de meter op nul... pfffff. Ik ben thuis geraakt, maar ik stond gewoon te trillen toen ik uitstapte. Van de spanning.
Vervolgens portemonnee gepakt en bij het dichtsbijzijde tankstation veel te dure benzine getankt, wat een opluchting.
Hunnie dat klinkt leuk allemaal!
Dolfje morgen lekker naar huis! Ze voorspellen hier voor vrijdag meer dan 30 mm regen!
Pfff ik zit nog een beetje te trillen. Was naar mijn moeder vanochtend, bijna anderhalf uur rijden. Daar wilde ik wat boodschapjes doen, toen ik erachter kwam dat mijn portemonnee met alle pasjes en id enzo nog thuis lag. Qua boodschappen geen probleem, mijn tante kwam ook net langs en die wilde vanmiddag wel wat halen. Fijn!
Maar toen ik weer in de auto stapte bedacht ik dat ik dus ook niet kon tanken. En dat was wel nodig. Dringend, eigenlijk. Halverwege ging het lampje branden en op een gegeven moment stond de meter op nul... pfffff. Ik ben thuis geraakt, maar ik stond gewoon te trillen toen ik uitstapte. Van de spanning.
Vervolgens portemonnee gepakt en bij het dichtsbijzijde tankstation veel te dure benzine getankt, wat een opluchting.
The owls are not what they seem
woensdag 6 september 2017 om 14:34
Oh Lady, dan zou ik ook zitten te bibberen hoor! Ik reed gisteren naar huis en op de snelweg hoorde ik steeds een 'bonk'. Het leek van de wielen te komen, dus ik zo snel mogelijk ergens naar de kant omdat ik een kapotte band vermoedde. Niets te zien alle banden hard. Met kloppend hart en via kleine wegen naar huis gereden al helemaal verzinnend hoe en wanneer ik naar de garage kon en wiens auto ik kon lenen of waar ik kon huren. Thuis ging man op inspectieronde. Bleek er een soort van staalwol spons-ding op mijn voorwiel geplakt te zitten.... Niets aan de hand dus.
En mijn koffiepauze is weer klaar. Aan de slag!
En mijn koffiepauze is weer klaar. Aan de slag!
donderdag 7 september 2017 om 11:46
donderdag 7 september 2017 om 12:51
Oh hier is het in de loop van de ochtend zonnig geworden. Maar vanavond schijnt het al hard te gaan regenen. Dus goede beslissing lijkt me Dolfje!
Elf, hier even druk qua werk (veel projectjes en een nieuw afdelingshoofd) maar na vandaag heb ik vakantie, dus dat is fijn. Kan ik me thuis drukmaken
Elf, hier even druk qua werk (veel projectjes en een nieuw afdelingshoofd) maar na vandaag heb ik vakantie, dus dat is fijn. Kan ik me thuis drukmaken
donderdag 7 september 2017 om 14:54
Haha dank je Elf. Helaas is er thuis ook genoeg om me druk over te maken (onderhoudsdingetjes aan het huis enzo). Ik ga zeker níet aan m'n werk denken! Hoop ik
donderdag 7 september 2017 om 16:00
Oh god - ik heb per ongeluk een fles whiskey die mijn vader in 1999 cadeau heeft gekregen geopend en er een glas of twee uit gedronken. Hij vraagt nu waar die is (staat aangebroken in het keukenkastje van zijn vakantiehuis, waar ik deze zomer zat). Nou ja, hij hàd gezegd dat ik mocht pakken wat ik wilde, dus...
... ik denk dat ik uit het testament geschrapt ga worden...
IMHO
donderdag 7 september 2017 om 16:19
Dat wordt billenkoekGrimbleGrumble schreef: ↑07-09-2017 16:00Oh god - ik heb per ongeluk een fles whiskey die mijn vader in 1999 cadeau heeft gekregen geopend en er een glas of twee uit gedronken. Hij vraagt nu waar die is (staat aangebroken in het keukenkastje van zijn vakantiehuis, waar ik deze zomer zat). Nou ja, hij hàd gezegd dat ik mocht pakken wat ik wilde, dus...
vrijdag 8 september 2017 om 09:59
Oeps!GrimbleGrumble schreef: ↑07-09-2017 16:00Oh god - ik heb per ongeluk een fles whiskey die mijn vader in 1999 cadeau heeft gekregen geopend en er een glas of twee uit gedronken. Hij vraagt nu waar die is (staat aangebroken in het keukenkastje van zijn vakantiehuis, waar ik deze zomer zat). Nou ja, hij hàd gezegd dat ik mocht pakken wat ik wilde, dus...