Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 7 september 2017 om 18:25
Sssssst...stil nu maar. Je maakt jezelf alleen maar onnodig belachelijk door dingen verkeerd te lezen. Het gaat mij hier niet om jou. Ik zal voor jouw gemak de negeer functie gebruiken. Graag gedaan.Lady_Voldemort schreef: ↑07-09-2017 18:20Mens je loopt hier nou al weken te emmeren en ik heb je al die tijd geen blik waardig gekeurd. En nou reageer ik een keer op je en nou focus ik me meteen op jou? Je kunt jezelf ook belangrijker maken dan je bent he.
donderdag 7 september 2017 om 18:28
Je moet toch wel een heel zielig leven hebben als je het nodig hebt om op een forum iemand zo te behandelen. Of je bent super onzeker en krijg je daar zelfvertrouwen van?herfstappeltaart schreef: ↑07-09-2017 17:38Eens. En zelfs al is iemand wel hoogopgeleid, dan nog komt het voor dat hij/zij niet kan spellen. Dat neerbuigende, hooghartige gedoe altijd, bah.
En ook nog niet op de inhoud ingaan, alleen maar sneren. Erg kinderachtig.
donderdag 7 september 2017 om 18:31
watdachtjehiervan schreef: ↑07-09-2017 18:28Je moet toch wel een heel zielig leven hebben als je het nodig hebt om op een forum iemand zo te behandelen. Of je bent super onzeker en krijg je daar zelfvertrouwen van?
Ik verbeter in het echt ook mensen. U snapt; ik blaak van het zelfvertrouwen.
donderdag 7 september 2017 om 18:32
Ach kom, Roosje. Ik ben het meestal met je eens, maar zie je dat gezuig en gezeur dan niet? Al wekenlang.doornroosje9 schreef: ↑07-09-2017 18:29Gelijk over wat? Ik las niets raars in die eerste post van Tarlin? Dat was gewoon een algemene opmerking.