Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 7 september 2017 om 18:00
Nee, ik zeurde daar niet over.
donderdag 7 september 2017 om 18:00
En gelukkig maar. Voeg er nog onnozele opmerkingen aan toe en je kunt het forum opdoeken.Lady_Voldemort schreef: ↑07-09-2017 17:58Topics trekken hier trouwens niet de aandacht van de mods omdat ze slecht gespeld zijn, maar omdat ze worden gestaft.
donderdag 7 september 2017 om 18:05
Lady_Voldemort schreef: ↑07-09-2017 18:02Nee dat had ik (te laat) gezien, vandaar dat ik mijn keutel introk![]()
donderdag 7 september 2017 om 18:05
Wie heeft het over iedereen?Lady_Voldemort schreef: ↑07-09-2017 18:04Of niet aflatend gezeik en gezuig.
Waarom ga je hier niet gewoon weg als je iedereen hier zo onnozel vindt?
Je hebt gelijk. Lezen is niet je beste kwaliteit.
donderdag 7 september 2017 om 18:13
Nou ja, gelukkig ben je snel weer weg. Dat is mijn ervaring tenminste wel met die 'nieuwe' forummers die alleen maar langskomen om de napraat eens even lekker op te schudden met negatief gezuig en gezemel over het door henzelf benoemde 'groepje'. Zo duiken ze op en zo zijn ze weer verdwenen, meestal wegens 'teruggekeerde permabanneling'.
donderdag 7 september 2017 om 18:15
Misschien even een snickers eten?Lady_Voldemort schreef: ↑07-09-2017 18:13Nou ja, gelukkig ben je snel weer weg. Dat is mijn ervaring tenminste wel met die 'nieuwe' forummers die alleen maar langskomen om de napraat eens even lekker op te schudden met negatief gezuig en gezemel over het door henzelf benoemde 'groepje'. Zo duiken ze op en zo zijn ze weer verdwenen, meestal wegens 'teruggekeerde permabanneling'.
donderdag 7 september 2017 om 18:17
Lady_Voldemort schreef: ↑07-09-2017 18:13Nou ja, gelukkig ben je snel weer weg. Dat is mijn ervaring tenminste wel met die 'nieuwe' forummers die alleen maar langskomen om de napraat eens even lekker op te schudden met negatief gezuig en gezemel over het door henzelf benoemde 'groepje'. Zo duiken ze op en zo zijn ze weer verdwenen, meestal wegens 'teruggekeerde permabanneling'.
Leuk deze complottheorie. Ik zou er geen geld op inzetten.
In plaats van je op mij te focussen moet je wat minder naief en goed van vertrouwen zijn mbt je matties. Deze tip was gratis.
donderdag 7 september 2017 om 18:20
Mens je loopt hier nou al weken te emmeren en ik heb je al die tijd geen blik waardig gekeurd. En nou reageer ik een keer op je en nou focus ik me meteen op jou? Je kunt jezelf ook belangrijker maken dan je bent he.
donderdag 7 september 2017 om 18:24
Niets wat ik weet of wilde zeggen, het was niet zo zwaar bedoeld allemaal.
Klein grapje tussendoor om de boel wat te verluchtigen, moet kunnen toch??