Snor
vrijdag 8 september 2017 om 08:11
Het is nogal een gênant probleem. Ik merk namelijk dat ik steeds meer donkere haren krijg op mijn bovenlip. Een snor. En ik ben een vrouw, dus hier ben ik niet blij mee. Maar hoe pak ik dit het beste aan? Scheren is natuurlijk geen optie. Maar hoe doen andere vrouwen dit met dit probleem?
Harsen lijkt me het meest voor de hand liggend. Maar krijg je daar geen ingegroeide haren van en hoelang duurt het voordat je na het harsen weer toonbaar bent? Ik zit zelf te denken aan laseren, heeft iemand daar ervaring mee op de bovenlip?
Harsen lijkt me het meest voor de hand liggend. Maar krijg je daar geen ingegroeide haren van en hoelang duurt het voordat je na het harsen weer toonbaar bent? Ik zit zelf te denken aan laseren, heeft iemand daar ervaring mee op de bovenlip?

vrijdag 8 september 2017 om 08:25
vrijdag 8 september 2017 om 08:34
Ik heb blonde haartjes maar die hars ik ook omdat het anders lelijk is met m'n make up (poeder) gewoon met van die strips.
Soms scheer ik het als ik ff haast heb, ik kan dat maken omdat het zachte blonde haartjes zijn dus ik krijg ik er geen gekke stoppels van ofzo. Dat zou ik niet aanraden als je dikkere donkere haartjes hebt.
Soms scheer ik het als ik ff haast heb, ik kan dat maken omdat het zachte blonde haartjes zijn dus ik krijg ik er geen gekke stoppels van ofzo. Dat zou ik niet aanraden als je dikkere donkere haartjes hebt.
Internagelaktisch
vrijdag 8 september 2017 om 08:58
Als het niet zoveel of niet zulke dikke haartjes zijn kan je ook nog bleken met creme die je bij de drogist kan kopen. En anders harsen. Als je dat s avonds doet, is de roodheid de volgende ochtend zeker verdwenen. Het doet wel even flink zeer, maar het geeft echt het beste resultaat.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Krishnamurti

vrijdag 8 september 2017 om 11:14
Hier ook wasstrips, werkt perfect voor mij! Ik doe het altijd 's avonds als ik niet meer weg hoef en dan zie je er 's morgens niets meer van.
Dat bleken wat ik hierboven ergens lees vind ik altijd een beetje gek. Een snor is jakkiebah, maar een blónde snor is dan wel ok?
Een vriendin van mij had dus een lange blonde snor toen ze dat nog deed. Nu doet ze dat niet meer.
Dat bleken wat ik hierboven ergens lees vind ik altijd een beetje gek. Een snor is jakkiebah, maar een blónde snor is dan wel ok?

Een vriendin van mij had dus een lange blonde snor toen ze dat nog deed. Nu doet ze dat niet meer.

vrijdag 8 september 2017 om 11:44
Wauw, wat veel reacties al, bedankt!
Ik hoef dus niet zo bang te zijn voor harsen/ waxen. Uit jullie reacties begrijp ik dat het wel meevalt met ingroeien en roodheid. Maar wat als de haren weer teruggroeien, worden dat dan geen stoppeltjes?
Ik ben ook wel benieuwd naar mensen die het permanent hebben laten weglaseren. Was dat pijnlijk? Hoeveel behandelingen haf je nodig? En wat kost dat ongeveer?
Ik hoef dus niet zo bang te zijn voor harsen/ waxen. Uit jullie reacties begrijp ik dat het wel meevalt met ingroeien en roodheid. Maar wat als de haren weer teruggroeien, worden dat dan geen stoppeltjes?
Ik ben ook wel benieuwd naar mensen die het permanent hebben laten weglaseren. Was dat pijnlijk? Hoeveel behandelingen haf je nodig? En wat kost dat ongeveer?
vrijdag 8 september 2017 om 11:49
Bij mij niet hoor, hier blijven het gewoon dunne zachte haartjes en ik heb nooit dat het ingroeit ofzo.Wittesokken schreef: ↑08-09-2017 11:44
vrijdag 8 september 2017 om 12:18
Kijkeven je zorgverzekering na, het wordt soms 50/75% vergoed. Dan kan je bij je huisarts een verwijzing vragen voor laseren van overbeharing in het gezocht. Dat kan je dan opsturen met de factuur van de laserbehandeling naar je verzekering. ( als het vergoed zou worden.)Wittesokken schreef: ↑08-09-2017 11:44Wauw, wat veel reacties al, bedankt!

vrijdag 8 september 2017 om 13:03

vrijdag 8 september 2017 om 13:07
Ja, bizar is dat he.. Net of ie ineens in 1 nacht helemaal doorkomt. Misschien een schrale troost, maar het valt mij bij een ander eigenlijk nooit op. Dus ik hoop dan maar dat het bij mij ook niet opvalt.MinkeDeWit schreef: ↑08-09-2017 13:03. Helaas ben ik er altijd net te laat achter dat er weer een zwarte haar van een centimeter zit.
zaterdag 9 september 2017 om 07:58
Bedankt voor de tip, dit ga ik doen!Kamerdeur schreef: ↑08-09-2017 12:18Kijkeven je zorgverzekering na, het wordt soms 50/75% vergoed. Dan kan je bij je huisarts een verwijzing vragen voor laseren van overbeharing in het gezocht. Dat kan je dan opsturen met de factuur van de laserbehandeling naar je verzekering. ( als het vergoed zou worden.)