Mode & Beauty alle pijlers

Waarom ;(

07-09-2017 21:22 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom komt de mommyjeans weer terug?
Zijn die broeken hipster? Volgens mij niet, althans niet voor een vrouwelijke hipster. Dat is toch meer zoiets

Afbeelding
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ja ik zie het af en toe voorbij lopen.. doet je lichaams vorm geen goed. Ik hoop dat de skinny jeans nog jaren mode blijft :heart:
Mee eens, deze jeans zijn gewoon spuug en spuuglelijk!

Low waist graag :hyper:
Ik heb een mom jeans (hij is wel anders dan de hierboven geplaatste lelijke jeans) en ik vind hem bij mezelf echt wel leuk staan. Dat ik van mezelf geen gigantische buik heb kunnen mensen ook wel raden aangezien het gewoon bij het model jeans hoort :idee: Ik vind het leuk en comfortabel en ik blijf 'm lekker dragen. Maar hij staat inderdaad niet bij iedereen, je moet echt de juiste maat kopen en dat doen veel mensen niet.
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
Ginerva schreef:
07-09-2017 21:55
Ik snap trouwens niet dat vrouwen met een buikje denken dat zo'n hoge broek dat buikje weg kan werken
Ik begrijp niet dat mensen er geen langer (over de billen vallend) shirt over dragen. Is al een stuk beter.
Sereia schreef:
08-09-2017 20:36
Ja ik zie het af en toe voorbij lopen.. doet je lichaams vorm geen goed. Ik hoop dat de skinny jeans nog jaren mode blijft :heart:
Die mogen van mij voorgoed verdwijnen. * Vrees dat ik ruzie met het halve forum krijg.*
Is toch leuk voor die meiden?
Ik hou van verschillende stijlen, het was zo lang een eenheidsworst.
Ik heb er zelf ook eentje want ik vind het leuk om dingen uit te proberen en het is inderdaad wel erg van nu.
Tijdschriftenverslindster schreef:
09-09-2017 07:36
Ik begrijp niet dat mensen er geen langer (over de billen vallend) shirt over dragen. Is al een stuk beter.
Ik ben best dik en oud maar de mommyjeans staat mij toch echt het best met iets korts erop. Anders heb je dat silhouet niet.
Mijn mommy draagt niets anders. Als ze zit of bukt, hangt haar buik ten minste niet als een muffin over haar broek heen.
Tijdschriftenverslindster schreef:
09-09-2017 07:40
Die mogen van mij voorgoed verdwijnen. * Vrees dat ik ruzie met het halve forum krijg.*
Nou er zijn vast wel meer mensen die het niks vinden. Ik vind het sexy.
Sereia schreef:
09-09-2017 09:03
Nou er zijn vast wel meer mensen die het niks vinden. Ik vind het sexy.

Vanaf een bepaald gewicht gaat het niet meer, maar bij maat 36 tot 42 heb je in mijn ogen gelijk
Bobby-Pin schreef:
07-09-2017 21:51
Mommy jeans :(

Afbeelding
Jaren 80
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Het-groepje schreef:
09-09-2017 07:53
Is toch leuk voor die meiden?
Ik hou van verschillende stijlen, het was zo lang een eenheidsworst.
Dit.

Jeeeeez, waar men zich al druk om maakt.... :biggrin: :nut:
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
De mom jeans is al wel een tijdje terug! Ik heb er zelf ook één en hij is erg leuk! Hij staat ook heel leuk, maar ik heb ook lange dunnen benen dus ik kan qua broeken wel veel hebben. Het is eens wat anders dan die eeuwige skinnyjeans (die ook echt niet iedereen goed staat).
Ik draag hem al 2 jaar elke week: zit heerlijk! Mijn vriend vindt het ook niets, maar ik vind dat hij me prima staat.

Er is gisteren nog volop met me geflirt, ondanks de momjeans die ik aan had, dus denk dat het wel goed zit :P
Wat ik overigens nog veel erger vind: vrouwen met een muffin-top! Dan liever de high Waist zou ik zeggen. Je hebt ook high Waist skinny jeans, die zijn helemaal ideaal: geen muffin-top, wel strak.
Ik draag al een jaar of 6 geen low waist meer. Ideaal: je onderbroek komt er nooit bovenuit, als je bukt zie je niets, het benadrukt je taille.

Voor mij nooit meer low waist broeken.
Unpopular opinion: ik vind 'm leuk :proud:

Afbeelding
Maar wat moet je dan dragen als je een buik(je) hebt?
Ik heb er 3 en vind ze fantastisch.
Ik ben dan wel lang (1.80) en maat 36. Maar ook bij wat vollere mensen vind ik ze vaak flatteren.
Het is maar goed dat iedereen een eigen smaak heeft, anders zagen we er allemaal hetzelfde uit. Ik vind ze afschuwelijk. Bij iedereen. :)
Ik vind een wijdere broek op zich niet zo lelijk maar je benen lijken zoveel dikker door deze broek. Zo grof allemaal.
miedo schreef:
07-09-2017 21:24
nee, een broek met een hoge taille.Ideaal voor mensen met een buikje
Juist niet!
Theamuts schreef:
09-09-2017 12:46
Maar wat moet je dan dragen als je een buik(je) hebt?
Die op de foto vind ik lelijk, maar die zijn wel écht oldskool. Ik hou van de mommy jeans van nu, met een crop top erop en hakken eronder :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven