Zwanger worden, ronde 7 of meer

26-07-2017 23:11 304 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!
Ik merkte dat ik behoefte had aan een nieuw topic omdat andere groepen al langere tijd lopen. Het liefst een niet al te groot groepje zodat ik iedereen haar proces goed kan bijhouden en reageren :)!
Mijn vriend en ik zijn in februari 2017 begonnen en ik had eerlijk gezegd verwacht (gehoopt) dat het wel eerder raak zou zijn (een beetje naïef haha). Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar aan de andere kant vind ik het ook leuk om er lekker over te kletsen.
Liefss

[/tr
NaamLeeftijdenGestartKindjeRondeNODBijzonderheden
Sunny_Lady31/32 (vriend)februari 2017eersteronde 9oktobercycluslengte varieert tussen de 22-28 dagen
Moozzerd34/34 (verloofde)januari 2017eersteronde 10?
Tara24/27 (man)januari 2017eersteronde ?onbekendcycluslengte varieert tussen de 40-90 dagen
Lalameme22/25 (vriend)december 2016eersteronde 10? evt. met ha praten ivm o.a. korte luteale fase
Eve30/35 (man)november 2016eersteronde ?30-09wachten op normale ongi / eerder: VMK en MA
Ka28/33 (vriend)januari 2016tweederonde 2514-10ronde 26 hsg / eerder: BBZ
Puk33/37 (vriend)oktober 2015eersteronde ?22-09start traject IUI, begin oktober inseminatie
PientjeG29/30 (man)oktober 2015eerstezwanger!:cheer2:20-09 echo!
Fab35/34 (vriend)februari 2017eerstezwanger!:cheer2:12-10 eerste controle!

Tijd niet meer actief dus (tijdelijk) uit de tabel gehaald:
Bakela 27/27 februari 2017
Evy 87 30/37 december 2016
anoniem_349213 wijzigde dit bericht op 24-09-2017 17:53
62.48% gewijzigd
Dankjewel Lalameme. Nee de het duurt volgens mij 20 minuutjes ofzo. Misschien iets langer als hij iets ziet wat hij zelf kan verhelpen. :-)
Ohhh, Eve, wat fijn!! Zo blij voor je! Heel veel sterkte en succes morgen en ik ga duimen voor een positieve uitslag. Zo fijn voor je dat ze gaan kijken. Krijg je dan gelijk na de operatie de uitslag?

Pientje, ook namens mij, het bericht van jou was hartstikke mooi en tuurlijk hopen we allemaal dat we de volgende zijn maar ik zie iedere zwangerschap in deze groep als een succes! Als het bij jou kan na zo'n tijd, kan het bij ons ook iedere maand raak zijn. Ik krijg er dus alleen maar goede moed van. Daarnaast ga jij gewoon een klein wondertje op de wereld zetten en er is niks mooiers dan dat. Ik kan me voortstellen dat het nog spannend is, dat zou ik ook hebben. Ik hoop dat het met de weken meer zekerheid gaat geven. En het is natuurlijk ook bij ons zo dat het iedere maand raak kan zijn maar na twee jaar en de laatste sperma uitslagen is die kans denk ik niet heel groot. Maar inderdaad, je weet het nooit :-D
Afleiding heeft zeker geholpen vorige menstruatie en aangezien mijn vriend nu weg is en mijn eisprong eraan zit te komen zoek ik maar weer de afleiding in een heerlijk glaasje wijn. Moet zeggen, voelt helemaal prima op het moment. Mijn vakantie is begonnen en ik ga gewoon nog even genieten van een simpele maand, zonder IUI, eisprongen, follikels, hormonen. Af en toe blijft het moeilijk natuurlijk. Maandag hielp ik in de winkel met balansen en kwam natuurlijk terecht bij alle kinderschappen met woezel en pip, bumba, daarna nog alle babykleertjes. Ik weet niet wie dat pasgeleden zei maar het is alsof je het niet mag vergeten. Gisteren afscheidsetentje van een collega met natuurlijk baby aankondiging van een andere collega waar maar over door gepraat bleef worden, ook vandaag nog appje na appje in de groepsapp. Maar ik zit gelukkig goed in mijn vel op het moment dus kan het allemaal aan.

Ka, een knuffel van mij. Kan me voorstellen dat dit een moeilijke periode is zeg. Doe maar rustig aan en zorg goed voor jezelf. Ik hoop dat je je snel weer wat fijner voelt. Die afspraak moet gewoon snel komen, dat wachten is altijd zo verschrikkelijk en geeft zoveel gedachten en onzekerheid. Ik tel met je mee. En mijn vriend is hetzelfde als de jouwe, haha. Snapt nog steeds niet helemaal hoe een cyclus werkt en denk inderdaad altijd dat gelijk raak zal zijn. Dat dacht ie twee jaar geleden, dat dacht ie toen we ovu-testen gingen gebruiken, dat dacht ie toen we naar de arts gingen, dat dacht ie bij de pillen, dat denk ie nu bij IUI. Haha, hou van zijn instelling en naïviteit op dat gebied :flirting: . Maar ik lees het al, bij jou thuis gaat het dus ook zo :)
Dankjewel voor je tip over de FB site. Ik weet het niet, dat is openbaar toch? Ondanks de openheid die we hebben is dat misschien nog een stap te ver omdat mijn werk het nog niet weet. Ik merk wel dat ik veel google om toch wat ervaringen te lezen over IUI en Clomid dus misschien dat ik me nog wel ergens bij aansluit. Maar omdat ik het hier bij jullie allemaal zo fijn vind, merk ik dat ik dat ook wel gewoon prima vind.

Fab, succes met wachten! Duim voor je!
Oh heerlijk Thailand! Ja in Vietnam was de kans ook niet heel groot, ik heb inderdaad net als jij ook gesmeerd en een pop-up klamboe gekocht als extra veiligheid. Ik had uiteindelijk zelfs mijn reis tussen mijn eisprongen in geboekt, haha. Als ik zwanger was geweest was ik denk ik wel naar huis gevlogen maar toen dat niet zo bleek te zijn, heb ik lekker genoten. Ik vond het ook heel lastig om die keuze voor een reis te maken maar wilde me ook niet laten tegen houden. We waren toen ook al een jaar bezig dus had ook ergens verwacht dat het die maand ook misschien niet zou lukken. Ik heb in Hong Kong gestudeerd, Thailand stage gelopen (reizen begeleid), Suriname afgestudeerd voor mijn bachelor. En twee keer in India gewoond voor mijn stage en mijn afstuderen voor mijn master. Vond het ook echt geweldig allemaal maar ben nu net zo blij met ons huisje in een dorp, wie had dat verwacht o_o

Tara, Ik kan me voorstellen dat het echt super kut is als je lichaam niet duidelijk is en je gynaecoloog wat zegt maar iets dat toch moeilijk te geloven is bij zo'n lange cyclus. Maar hebbben ze bij jou dan niet echo's gemaakt om een eisprong te volgen en inderdaad bloed geprikt na een eisprong voor je hormoon waardes? Bij mij kreeg ik pas echt vertrouwen dat het goed zag toen ik mijn eitje zag groeien. En dan was ik gewoon regelmatig ongesteld dus ik snap jouw gevoel helemaal.
Wij gaan inderdaad beginnen met IUI. Tijdens mijn vakantie zal ik beginnen met Clomid te slikken en dan zal begin oktober de inseminatie plaats (als de hormoonstimulatie niet over stimuleert). Voel me echt als een kind die jarig is, wil bijna een kalender maken en de dagen afstrepen :-D

Lalameme, ik snap je dilemma maar ik kan alleen maar adviseren om keuzes te maken die je normaal ook gemaakt zou hebben. Ik ben daar ook zo mee bezig geweest het afgelopen jaar. Moet ik wel van baan wisselen, solliciteren, iets zeggen bij mijn sollicitaties etc... Vond het ook echt lastig. Ik heb uiteindelijk gekozen voor de baan waar ik gelukkig van werd. Hard werken, full-time, management, in verhouding minder salaris maar wel de baan die helemaal bij mij past. Ik ben zo blij nu! Ik zie wel wat er gebeurt als ik moet vertellen waar ik mee bezig ben en als ik zwanger wordt dus wellicht wordt mijn jaarcontract dan niet verlengd maar dat is een zorg voor dan. Ik weet dat mijn functie niet part time kan en dat ik er achter moet komen of ik dat wil zodra er een kindje komt maar ik ben wel een persoon die wil werken en moeder wil zijn. Vind dat ook wel lastig omdat veel vrouwen in Nederland vinden dat je thuis moet zijn maar ik denk dat moeder zijn op heel veel manieren kan en dat je moet zoeken naar datgene wat jouw gezin gelukkig maakt. Ben wel benieuwd hoe iedereen hier erin staat. Blijven jullie werken als er een kindje komt?
Je bent natuurlijk nog jong maar je hebt een droom om mama te worden en ik zou die zeker niet in de koelkast zetten. Ik zou daar in ieder geval gewoon nog voor gaan! Je weet niet wanneer het raak is en dan kan je inderdaad ook gewoon een hele tijd werken voordat je met verlof gaat. Ik zou dus adviseren om de baan te kiezen die je wilt en door te gaan met kindjes krijgen :thumbsup:

Sunny, ik ga nu die advertentie bekijken!
Veel plezier in Den Haag!

Slaap lekker voor zo :sheep:
Eve87 schreef:
06-09-2017 19:44
Even ego post;-)

Ben zo blij!! Ik mag morgen (!!!) al voor een kijkoperatie om te zien/uit te sluiten ik asherman heb. Mocht eigenlijk eind oktober. Bleken er afzeggingen voor morgen op een andere locatie waar mijn gynaecoloog ook werk, te zijn. Dus of ik anders morgen wil? JA!!
Vandaag dus even naar die locatie gegaan om een pil op te halen die ik morgen moet slikken. Morgenochtend even werken. Middagafspraken worden overgenomen door mijn collega..

Ben echt zo blij hiermee. Tranen van opluchting hier
Wat ontzettend fijn Eve! Heel fijn dat je eerder terecht kunt!
Natuurlijk zeg je dan afspraken af om dit te kunnen doen.
@Lalameme: Als je het bij je huidige werkgever naar je zin hebt en je krijgt deze kans, wat ook meer vastigheid is.. Waarom niet? Dat hoeft je kinderwens ook echt niet in de weg te staan.
Gezellig dat jullie logees krijgen! Heel fijn weekend gewenst!

@Puk en Ka: Mijn vriend is ook hetzelfde hoor. Die weet ook echt niet hoe dat allemaal qua cyclus zit.

@Puk: Vietnam lijkt mij ook schitterend! Alle plaatsen waar je bent geweest en/of gewoond hebt, neem je mee in ervaringen rugzakje. Dat neemt niemand je af! Ik ben ook heel blij met ons huisje in een klein dorpje! Ik had niet verwacht dat ik mezelf er zo goed bij zou voelen. Wij hebben 18 september een midweek Berlijn geboekt. Lekker door de stad struinen.

Ik ga proberen pas op zondag te testen. 2 dagen voor NOD zegt toch nog niet veel. Ondertussen wel oprispingen en gisterenavond ook wat steken bij mijn lies. Nou ja afwachten maar.
@Eve, super zeg! Kan me voorstellen dat je heel blij bent! Veel succes!

Uitgebreide reactie volgt later :hello:
Het is achter de rug. Vervelende ingreep maar goed te doen :-)

Baarmoeder ziet er goed uit. Geen littekenweefsel. Geen blokkade eileiders. Wel een soort zwevend vliesje bij de ingang naar de baarmoeder gezien die mogelijk is doorgeprikt met het naar binnen gaan. Als dat zo is, zou ik komende menstruatie normaal moeten menstrueren. Zo niet dan ziet de gyn, ondanks dun BMS op echo geen aanleiding voor verder onderzoek.(volgens de beredenering; ik heb een regelmatige cyclus, heb zeker weten een eisprong, geen verklevingen en ben eerder zwanger geweest). Ik vind het heel logisch klinken maar ben pas helemaal 100% opgelucht na een goede menstruatie. Voor nu iig blij dat het geen asherman is!! En hooguit een vlies die de boel deels heeft afgesloten.

Ik ga later weer even goed teruglezen :-)
En ben heel benieuwd of Fab nr2 uit ons groepje gaat zijn die zwanger is :D
Even snel tussen door checken voor eve!

Wat fijn! Klinkt als goed nieuws. Ik hoop dat het een vliesje was die nu is doorgeprikt en dat jullie nu weer echt aan de slag kunnen! laat je even lekker verzorgen, heb je nog veel last? Knuffel voor jou vandaag! :hug:
En fab! Mijn duimen zijn begonnen met draaien voor jou! Ik hoop op goed nieuws zondag :)

Vanavond of morgen echt een uitgebreide reactie van mij!
Eve, wat een goed nieuws!! Heerlijk dat alles er goed uitziet.
Hebben ze nog verteld hoe nu verder? Menstruatie afwachten of nog iets anders? Echt blij voor je!
eve Wat fijn dat er niks is! En hoop enorm dat t probleem dat stomme vliesje was! Dan heb je mis toch weer kans dit jaar! :thumbsup:
Hebben ze gezegd hoe nu verder of moet je nog weer langs ter controle van je bms?
Het was een kijkoperatie, hebben ze bij jou dan ook sneetjes in je buik gemaakt en lucht in je buik gepompt? Heb voor bbz kijkoperatie gehad, maar weet niet in hoeveel verschillende soorten zo iets is.

sunny Je kunt er niet altijd constant rekening mee houden, dus heerlijk dat je zo'n gezellig feestje hebt gehad. Ontspanning is minstens net zo belangrijk! B)

lalameme Zeker is t doorgaan niet gek! Eigenlijk is net als af en toe even uit je bol gaan, je moet gewoon zo goed als doorgaan met je leven. Tuurlijk hou je er rekening mee, maar je moet er niet alles voor gaan laten. Keuze maken die goed voelt! ;-))
Veel plezier vant weekend met de logees! Is het allemaal op tijd afgekomen?

puk De fb is niet anoniem, maar wel gesloten. Je vrienden zien dus niet dat je erin zit en er iets plaatst. Mocht er iemand inzitten die je kent, ziet die t natuurlijk wel, maar verdere mensen niet.

fab Moeilijk hè, om niet te vroeg te testen. Ik vind de ochtend altijd t lastigst, want ik wil perse met ochtend urine testen. Dus ga dan zo snel mogelijk uit bed naar de wc haha. Ga je voor je duimen! :lips: Genoeg afleiding op de planning?

hier Weinig bijzonderheden. Vandaag nog 2 weken tot gynaecoloog. En nog dikke week tot nod. :whistle:
Dankjulliewel voor de lieve woorden en het meeleven!

Fab: nog niet getest? Knap hoor!
Hoe gaat het?
[quote=Eve87 post_id=27528259 time=1504941083 user_id=34995

Fab: nog niet getest? Knap hoor!
Hoe gaat het?
[/quote]
Vandaag of morgen zal ik uitgebreid op jullie allemaal reageren.

Ik heb gisteren getest, negatief. Dus verwacht er niets van. Morgen NOD, mocht ik niet ongesteld worden dan dinsdag of zo opnieuw testen.
Puk Jij hebt inmiddels ook lekker vakantie, dus als je dit nog leest een hele fijne vakantie ook! Groot gelijk dat je heerlijk aan het genieten bent :thumbsup: Vind het ook echt zo spannend voor jullie straks!
Wij hebben nog 1 weekend en 1 week te gaan en we genieten volop ervan :yes: .

Ik blijf ook werken als er een kleine komt. Ik ben in april dit jaar al van 36 uur naar 28 uur gegaan omdat ik behoorlijk wat stress ervoer van het werk. En stress is niet goed als je zwanger wil worden en al helemaal niet voor de kleine :) . Maar ik wil nog minder uren gaan werken als er daadwerkelijk een kleine komt, het liefst 24 uur. Alleen heb ik nu 2 werkgevers, bij nummer 1 werk ik 16 uur en bij nummer 2 werk ik 12 uur. Dus waarschijnlijk blijf ik dan bij nummer 1 werken voor 16 uur en hoop ik dan ooit op mogelijke urenuitbreiding. Maar ook zou ik graag dichterbij huis willen werken (heb een fikse reistijd nu). Dus mogelijk vind ik voor die tijd wel iets voor 24 uur, dat is toch waar ik het liefst op wil uitkomen :) . Zoals ik het nu voor me zie tenminste, geen idee of dat nog zal veranderen. Maar financieel is het wel noodzakelijk dat ik blijf werken, anders moeten we er echt veel op inleveren en dat willen we beiden niet :mrgreen: .

Pientje Wat fijn dat je mee wil blijven schrijven, ik ben ook heel benieuwd naar jouw proces nu. In ieder geval fijn om te horen dat je je goed voelt :) ! Hebben jullie t al aan mensen verteld of wachten jullie echt tot na de eerste echo?
Jammer dat je man uiteindelijk toch geen vrij had, dan maar genieten van het feit dat hij vroeg thuis is inderdaad :) !
Nachtje weg was lekker, nu weer thuis en lekker verder genieten :cheer: .
Haha grappig verhaal van de vrouw van je collega, wie weet :-D . En heb jij inmiddels al een smoesje bedacht voor de aanstaande bruiloft? ;-)
Met wat voor dieren ben je graag in de weer? :duckie: :bunny:

Ka He wauw 50 km, op wat voor fiets doen jullie dat?
Nee googlen zou ik ook niet doen, dan is soms zo gekmakend, succes alvast voor het gesprek.
Haha kom jij uit Limburg of Noord-Brabant? Hier vieren ze ook carnaval, maar zelf sla ik graag over :-$
Jeej je hebt het niet altijd even gemakkelijk deze loodjes tot aan het gesprek straks, nogmaals een :hug: !
Enne ja ik denk nog steeds met veel plezier terug aan de bruiloft hihi.

Fab Haha wat bedoel je precies met vrouwen gedoe op je werk?
Hmm echt balen dat je test gisteren negatief was :hug: , dan heb je in ieder geval misschien nu een beetje rust met nog een vleugje hoop?
Hoop voor jou dat de menstruatie gewoon uitblijft en je dinsdag een ander resultaat gaat krijgen!

Moozzerd Jouw nod komt er ook bijna aan zag ik! hoe gaat het met je en wanneer ga je evt testen ;-) ?

Tara Zelf gebruik ik de ovulatietesten van zwanger en kids, daar ben ik heel tevreden over. Ook heel aantrekkelijk qua prijs, dus mocht je eens een ander merk willen uitproberen dan zou ik die aanraden!

Lalameme Ja lastig parket he, werk en een kinderwens dat zorgt soms voor lastige dilemma's. Je vraagt wat wij zouden doen, persoonlijk zou ik de kinderwens niet in de koelkast zetten maar dat komt door mijn leeftijd. Ik kan me voorstellen dat jij gezien jouw leeftijd daar misschien meer ruimte voor hebt, maar aan de andere kant zeg je dat je niet gelukkig wordt van het idee om je kinderwens in de koelkast te zetten. Het blijft koffie dik kijken met dit soort zaken. Wat verwacht je dat de gevolgen zijn als je nu op korte termijn zwanger raakt? En zijn die te overkomen?
In een volgende post van je lees ik al dat stoppen met de kinderwens geen optie voor je is, ik zou dat gevoel dan zeker volgen ;-) .
Ga jij trouwens nog naar de huisarts binnenkort? Daar ben ik ook benieuwd naar :) .

Eve Echt heel fijn dat je al zo snel terecht kon! En wat een goed nieuws :thumbsup: Nu op naar een normale menstruatie, wanneer verwacht je die? Gelukkig was de ingreep ook goed te doen! Ben net als de rest ook benieuwd naar hoe nu verder :-) !

Hier: ik ben vandaag weer begonnen met de ovulatietesten (cyclusdag 10), maar op 1 of andere manier heb ik nu niet het gevoel dat het raak zal zijn :-? . Misschien omdat ik dat gevoel vorige keer wel had en me nu voor een teleurstelling probeer te behoeden. Probeer er ook wat minder mee bezig te zijn, maar we zullen het wel zien. In ieder geval valt deze eisprong in onze vakantie dus lekker klussen gaat geen probleem worden :$ .
@Puk: Fijn dat je voldoende ontspanning kunt vinden. Zelfs met alle babyspullen om je heen en aankondiging van zwangerschap! Heel erg knap.

@Eve: Gelukkig was de ingreep te doen. Nu geen klachten van?
Wauw zo fijn dat alles er goed uit ziet. Wat zul je opgelucht zijn!

@Ka: Duimen voor je! En anders aftellen gynaecoloog

@sunny lady: Vrouwen gedoe in de zin van: een collega die zichzelf eigenlijk met veel dingen gepasseerd voelt, terwijl dat niemand zijn of haar bedoeling is. Daarnaast het geroddel, terwijl onze directeur nog steeds geen duidelijkheid geeft betreft. Ieder functies.
Herkenbaar dat je jezelf voor een teleurstelling wilt behoeden, logisch ook.
Hebben jullie nog vakantieplannen?

Wij hebben in juni vakantie gehad. Nu hebben we volgende week een weekje vrij. Dan gaan we een midweek naar Berlijn, veel zin in! :cheer: Ik heb een reisgidsje gekocht, maar nog geen tijd voor gemaakt.
Ik zou ook zeker blijven werken. Vorig jaar overstap naar nieuwe functie gemaakt. Eerst nog gecombineerd met andere werkgever, maar 40 uur en toen nog twee woningen (een in Brabant en 1 in Gelderland) werd te veel. Nu heb ik tot eind december 32 uur, omdat er veel collega's ziek zijn. Dan in principe weer 28 uur en dat vind ik prima.
Hey meiden,

Ben nog mee aan het lezen hoor maar ben al op pad. Nu op schiphol en morgenochtend vlieg ik, dus ik reageer twee weekjes even wat minder. Tot snel!

:bye:
Fijne vakantie puk, en een goede vlucht. Geniet ervan! Even lekker tot rust komen. Waar gaat de reis heen? :hug:
Vanaf mobiel. Hopelijk binnenkort weer ff vanaf laptop. ;-)

Fijne vakantie @ Puk Ga heerlijk genieten! Misschien heb ik het gemist maar waar gaat de reis heen?

Spannende periode Ka... wachten op NOD en ook de 22e is niet meer heel ver weg nu. Ben echt heel benieuwd. Trek je het nog?

Fab Verdorie wat jammer dat je vandaag negatief hebt getest. Het kan nog maar snap dat je hoop behoorlijk is afgenomen :-( wel heel veel plezier in Berlijn gewenst! Hoe gaan jullie? Trein?

Sunny wat hou je die tabel toch scherp up to date :-) en dat zelfs in je vakantie! :o ik hoop dat jullie het heel relaxt hebben.

Lalameme ben je er al een beetje uit qua werk en doorzetten kinderwens? Luister iig goed naar je
/jullie gevoel hierin.

Hoe is het met jou moozzerd ook bijna NOD. Lukt het om relaxt te zijn?
En met jou Tara ?

Om antwoord te geven nog.
Ka: kijkoperatie kon "gewoon" via de vagina de baarmoeder in. Ze spuiten de baarmoeder vol met water waardoor de baarmoeder uitzet en dat voel je (behoorlijke buikkrampen, pijn in rug en benen). Geen operatie in letterlijke zin dus. :-)

Helaas wil de gyn geen verdere onderzoeken doen, ook als de vlies niet de oorzaak bleek. Hoewel eerder gezegd dat ik met mijn dunne bms niet zwanger kan worden, moet ik het er dan mee doen. Ik hoop dus heel.hard dat het die vlies was en mijn menstruatie (NOD=30 september) weer als vanouds is...

.... of uitblijft om een goede reden.

Overigens lijkt mijn man nu aan zijn verdriet en boosheid toe te komen waar hij eerder vooral met mijn emoties dealde.
Fab Hoe is het? Nod is geweest, ik duim nog voor je!
Heerlijk nog eventjes lekker weg! Jaloers ;)

Sunny Gewoon op een gewone fiets hihi. Dagje rond t Veerse meer fietsen was dat.

Ik woon in noord-Brabant, maar kom ik niet vandaan.

Dat wel/geen hoop gaat hier ook als een golf. Ene dag wel, dan weer niet... loopt de ovulatietest al op?

Puk Fijne vakantie!! B)

Eve Oké, dat is beter. Al herken ik die pijn vh water, al was dat bij mij lucht in mn buik. Kan je echt flink last van hebben hè.
Wachten nu dus tot 30e, ik duim voor je!!

Goed dat je man t er uitgooit even. Opkroppen is ook niet goed en ik vind t zelf fijn om te zien/horen als mn vriend zich open stelt. Soms voelt t anders of hij er iets té relaxt mee omgaat :roll: Zo zie je maar, dat ze zich er toch wel druk om maken.

Moozzerd Hoe gaat t bij jullie? Jou nod is ook bijna!

Hier Ik heb eergisteren nacht een rare soort spierpijn gekregen in mn buik, even veel pijn gehad. Gister en vandaag voel ik t nog steeds. T zeurt en soms wat pijn. Het zit van onder mn ribben tm helemaal beneden. Denk niet dat t met zwanger zijn te maken heeft, maar angst voor nieuwe bbz zit er wel stiekem. Zal allemaal gewoon stress zijn, maar van mij mag t gevoel wel weer weg.

Verder snel moe, maar ook dat heb ik al even en komt vh druk maken denk ik.

Woensdag iig even kruidvat 2v5 tests halen, want zijn op. Zondag nod, dus probeer maandag pas te testen. Nog een week :proud:
Hey!

Ik zit in Italie, gaan hier een beetje rond maar wel op een relaxte manier. Overal dus 3 nachtjes ongeveer. Het weer moet nog even wat beter worden maar verder zijn we al helemaal aan het relaxen :D

Eve, gaan ze dan echt niks anders doen? Jullie zijn toch ook bijna een jaar bezig? Zijn hormonen geen optie voor beter baarmoederslijm / betere ovulatie?

Fab, heel veel plezier in Berlijn!

Ka, hoop dat je je snel weer beter voelt en dat het heel misschien gewoon goed nieuws is. Succes met wachten!

Wij gaan richting Verona vandaag. Het vriendje is nog even douchen maar bijna klaar om te gaan :cheer:
En dankjewel lalameme voor de :hug: . We gaan genieten!
Dag Dames!

Ik ben terug van weggeweest, even een tijdje offline geweest ivm schuren/schilderen en andere klussen in huis en onverwacht nog een paar dagen weg. Heerlijk :) Maar wat een werk om in één keer alles bij te lezen! :D

Gelukkig wel weer wat mooie berichten gelezen.

Eve87; wat onwijs fijn dat je ineens zo snel terecht kon en het goede bericht nav je operatie! Ben blij voor je :) Ik zal voor je duimen dat het inderdaad gewoon dat vlies was en niet toch het te dunne bms. Maak je je daar veel zorgen over? Zou het een idee zijn om dat toch nog eens met je arts te bespreken?

Lalameme; heb je al een beslissing kunnen nemen mbt je werk? Ik herken je twijfels wel, ik heb er toen we net begonnen met onze kinderwens ook veel rekening mee gehouden. Nu denk ik veel meer; het kan nog wel heel lang duren en je moet zeker niet je leven in de wacht zetten. Maar je moet wel je gevoel volgen (zeker als één van de keuzes betekent dat je echt je wens een jaar in de koelkast moet zetten), het blijft lastig.

Puk32; jullie gaan starten met iui? Het lijkt me erg fijn dat er nu wat gaat gebeuren, ondanks dat de kans nog op zwangerschap niet ineens vele malen hoger liggen, het worden wel veel concretere pogingen! Hele fijne vakantie voor nu! Ik hoop dat het bij jullie wat warmer is dan hier nu. (brrr.. ik heb de kachel weer aan)

Tara; hai! :) wat lastig zeg dat je zulke lange cyclussen hebt. Ik zal er vast overheen hebben gelezen, maar maak jij gebruik van ovulatietesten?
De emoties die bij zwangerschapsaankondigingen van anderen komen kijken zijn mij ook zeer bekend. En inderdaad niet omdat je het de ander niet gunt, ik denk dat dat voor iedereen geldt. Maar onze wens is ook zo groot en de onzekerheid of het ooit gaat lukken groeit met elke maand dat het niet is gelukt.

Sunny; wat klinkt je bruiloft heerlijk! Ik zou ook wel weer eens zo uit mijn dak willen gaan :D Zo'n feestje moet onze bruiloft ook maar worden. Lekker dansen! Maar inderdaad...wat is het geven van een feest duur zeg. Wij zijn nu met locaties bezig, één gevonden die echt heel leuk is, maar je bent zo 5000 euro verder en dan heb ik nog niet eens een jurk :D Dus we twijfelen nog wel een beetje in welke vorm we het gaan gieten.

Fab; wat leuk dat jullie nog even naar Berlijn gaan! Nog precies een week he?! Ik ben er nog nooit geweest, maar hij staat hoog op mijn lijstje.

Ka; jouw NOD is ook al bijna. Wat spannend weer. Hoe dan ook ga je 22 sept naar de gynaecoloog toch? Dus er komt nu sowieso actie. Ik hoop dat je snel opknapt!

Wat leuk om jullie reisverhalen te lezen. Wij zijn ook aan het nadenken over waar we heen willen op huwelijksreis. Inderdaad moet het een Zika vrij gebied zijn, er valt dan wel veel af! Australie vind ik echt helemaal te gek, maar ik weet niet of ik zin heb om 24 uur in het vliegtuig te zitten (hopelijk ben ik tegen die tijd een aantal maanden zwanger ;) )

Mijn nod is woensdag. Ik ben afgelopen dagen bij vlagen erg misselijk geweest en mijn borsten stonden op springen (maar dat laatste is elke maand zo). Normaal heb ik vanaf drie dagen voor nod al bruin verlies, nu nog helemaal niet. Ik heb gister (veeeeeel te vroeg ik weet het :facepalm: ik had me zo voorgenomen om dat niet te doen ) een test gedaan en zag heel heel heel licht wel een streep. Maar vanmorgen was de spanning ineens veel meer van mijn borsten en voel ik alweer een lichte kramp onderin mijn buik, dus ik verwacht gewoon ongesteld te worden één dezer dagen. :| ik houd jullie op de hoogte.
ps; mijn verloofde :hihi: is inmiddels ook 34
@Puk: Een geweldige vakantie toegewenst! Italië is zoooo fijn! Nog lekker weer? Ik lees dat het nog wat beter mag. Ik stuur de zon jullie kant op! :sun:

@Eve: Nee we gaan vliegen. Er was een geweldig mooie aanbieding! Echt zin in.
Logisch dat het ook veel met je man doet. Gelukkig komen de emoties ook naar boven. Ik hoop dat je menstruatie normaal verloopt of inderdaad een goede reden van weg blijven!

Fijn dat jullie nog voor mij duimen! Ik heb het nodig! Vanmorgen nog geen positieve test, maar ook geen menstruatie. @Ka: Nog een week!!

@moozerd: Oe spannend een lichte streep, dat maakt het heel spannend. Duim voor een super resultaat over een paar dagen.
@Fab :O hoe kan ik nou gemist hebben dat jij je nod had gister?? oh wat spannend zeg!! wanneer ga je weer testen?
Moozzerd schreef:
11-09-2017 12:38
@Fab :O hoe kan ik nou gemist hebben dat jij je nod had gister?? oh wat spannend zeg!! wanneer ga je weer testen?
Woensdag? Als menstruatie nog uit blijft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven