Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 11 september 2017 om 22:03
Ok,ok!lievelieveke66 schreef: ↑11-09-2017 22:02Neen, neen! Het gaat over een topic waar ik een grapje over postte, mijn zoon snuift niet en ik heb geen maagband, sorry voor de misverstanden!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Beter leer je anders koken, je kan met groente zoveel doenlievelieveke66 schreef: ↑11-09-2017 21:59Mooi! Ik wil ook minder vlees eten, rood vlees eet ik al niet meer. Alleen kip en vis 1 a 2 keer per week. Heb al vegaburgers tofu en dat andere geprobeerd, krijg het helaas niet echt lekker en knapperig.
Huh, waarom zeg je dat dan?lievelieveke66 schreef: ↑11-09-2017 22:02Neen, neen! Het gaat over een topic waar ik een grapje over postte, mijn zoon snuift niet en ik heb geen maagband, sorry voor de misverstanden!
maandag 11 september 2017 om 22:06
Ik zie het mijn kinderen nog niet doen, maar ik vond het in dat topic ook gewoon leuk overkomen.
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 11 september 2017 om 22:06
Kan natuurlijk altijd nog, maar ik ben regelmatig 'draaislachtoffer' hier want: je zal maar verliefd -geslaagd zijn -goede feedback gekregen hebben-, noem het maar! Dan pak je dus de (inmiddels klein van stuk) moeders op en doe je een dansje.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 11 september 2017 om 22:11
Ho,ho! We hadden al vastgesteld dat wij hier raar zijn.MoirenPhae schreef: ↑11-09-2017 22:08Nee hoor, ik zou het ook niet bedacht hebben. Al is dat natuurlijk juist bewijs dat je idd raar bent.
enn wijzigde dit bericht op 11-09-2017 22:23
0.20% gewijzigd
maandag 11 september 2017 om 22:12
Leuk dat jullie zo met elkaar omgaan!
maandag 11 september 2017 om 22:14
Dat klinkt heel gezellig en liefdevol, leuk om te lezen
Croma is een een Bitch.
maandag 11 september 2017 om 22:15
Ach daar schaam ik me allang niet meer voor.MoirenPhae schreef: ↑11-09-2017 22:08Nee hoor, ik zou het ook niet bedacht hebben. Al is dat natuurlijk juist bewijs dat je idd raar bent.
maandag 11 september 2017 om 22:17
Zullen we dan maar samen een rondje draaien?
maandag 11 september 2017 om 22:22
Sinds wanneer zijn alle post op napraat serieus geworden dan? Heb ik iets gemist? Blijkbaar kreeg iemand heimwee naar de verloren gegane humor van weleer. Dus ik dacht; ik gooi er wat grappigs tegenaan. It will be fun they said
maandag 11 september 2017 om 22:24
lievelieveke66 schreef: ↑11-09-2017 21:56Darn? Disclaimer? Brand horen? Sorry ben je even kwijt. Zomaar een mening volg ik dan weer wel.
Google Translate dan maar.