Zwanger worden, ronde 7 of meer

26-07-2017 23:11 304 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!
Ik merkte dat ik behoefte had aan een nieuw topic omdat andere groepen al langere tijd lopen. Het liefst een niet al te groot groepje zodat ik iedereen haar proces goed kan bijhouden en reageren :)!
Mijn vriend en ik zijn in februari 2017 begonnen en ik had eerlijk gezegd verwacht (gehoopt) dat het wel eerder raak zou zijn (een beetje naïef haha). Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar aan de andere kant vind ik het ook leuk om er lekker over te kletsen.
Liefss

[/tr
NaamLeeftijdenGestartKindjeRondeNODBijzonderheden
Sunny_Lady31/32 (vriend)februari 2017eersteronde 9oktobercycluslengte varieert tussen de 22-28 dagen
Moozzerd34/34 (verloofde)januari 2017eersteronde 10?
Tara24/27 (man)januari 2017eersteronde ?onbekendcycluslengte varieert tussen de 40-90 dagen
Lalameme22/25 (vriend)december 2016eersteronde 10? evt. met ha praten ivm o.a. korte luteale fase
Eve30/35 (man)november 2016eersteronde ?30-09wachten op normale ongi / eerder: VMK en MA
Ka28/33 (vriend)januari 2016tweederonde 2514-10ronde 26 hsg / eerder: BBZ
Puk33/37 (vriend)oktober 2015eersteronde ?22-09start traject IUI, begin oktober inseminatie
PientjeG29/30 (man)oktober 2015eerstezwanger!:cheer2:20-09 echo!
Fab35/34 (vriend)februari 2017eerstezwanger!:cheer2:12-10 eerste controle!

Tijd niet meer actief dus (tijdelijk) uit de tabel gehaald:
Bakela 27/27 februari 2017
Evy 87 30/37 december 2016
anoniem_349213 wijzigde dit bericht op 24-09-2017 17:53
62.48% gewijzigd
Dan gaan we tegelijk testen :D ik duim voor je!
Even tussen werk door: moozzerd: what?! Een (lichte) streep?! Post eens een foto hier? Dit klinkt echt heel hoopvol hoor zelfs als je klachten nu weer minder zijn. Ik had aan het begin van mn zwangerschap steeds 1 dag flink klachten, 2 dagen minderen en dan weer wel etc (en hoewel het mis ging bij mij zeiden de klachten daar niks over. Die had ik zelfs nog 2,5wk na curretage)
Spannend!!! Hoop het echt voor jullie!
Fab en moozerd! Wat spannend meiden. Ik duim voor jullie! Wie weet dubbel goed nieuws! Ik hoop het zo voor jullie!

Vanavond ga ik uitgebreid schrijven, beloofd. althans ik ga mn best doen! Ik ben een slechte forumster geworden..
Goedemorgen,

Ik zag vanmorgen een heeeeel licht streepje.. o jeetje! :cheer2:
Wat geweldig fab!! Gefeliciteerd! :cheer2:
Oh jeeeee hahaha spannend he Fab! Gefeliciteerd!! :yes:
Hoe was jouw test moozerd?
Moozzerd schreef:
12-09-2017 11:56
Oh jeeeee hahaha spannend he Fab! Gefeliciteerd!! :yes:
Jij dus ook? Geweldig!!
Ik test morgen opnieuw, kan het ook niet geloven..
Ik test pas morgen weer. Is ook m'n nod. Ik geloof er zelf niet echt meer in, doordat ik niks meer voel. Maar ook geen kramp meer. Arghhh ik weet het niet. Ik vind die laatste dagen van het 'wachtbankje' echt heel vervelend.
Oh spannend moozzerd en fab! Ik duim voor jullie!

Knap moozzerd dat je vandaag niet nog een keer getest hebt!

Hier een lange dag werken, maar heb een leuke groep meiden (4 van 2 jaar ). Tis hier prut weer, dus vanochtend geknutseld enzo. Nu zitten ze even sprookjesbos te kijken. Even lekker rusten. is mijn pauze voor vandaag.
Ik duim voor je moozerd!

Klinkt als een lekker dagje ka! Wat voor werk doe je precies? Iets in de kinderopvang? Hoop dat je je alweer wat beter voelt!
Ik probeer vanaf nu weer actief mee te schrijven.. dat lukte me eventjes niet, als ik tijd had ervoor trok ik het even niet. Het is teveel om uitgebreid op iedereen te reageren van de afgelopen tijd. Dat zal ik vanaf nu weer netjes bijhouden. Sorry voor mijn halve afwezigheid.. Ik had er even geen kracht voor. Na de domper van afgelopen maand.

Lieve Pientje, wat mij betreft blijf je lekker meeschrijven. Jij hebt je portie wel gehad, en hoe graag ik zelf ook zwanger zou zijn. Ik gun het jou van harten ik ben echt heel blij voor je, en vind een positief verhaal alleen maar heel fijn! Hoe gaat het nu met jou?

Ik heb nagedacht, ik ben nog niet uit over mijn baan, of misschien ben ik er wel uit maar vind ik de stap jammer. Als ik bij beide evenveel uren zou kunnen maken zou ik gaan voor de hele nieuwe baan (andere sector) maar dat zijn 1/3 van de uren die ik krijg in mijn huidige sector. Eigenlijk is het dus geen keuze. Ik zal dus kiezen voor mijn huidige baan met een promotie. Dat word zwaar en pittig, er zal veel verwacht worden van mij. Maar dat moet goedkomen. Wel is het jammer dat ik mijn hobby gedag moet gaan zeggen. Hoe dan ook gaan we door met zwanger proberen te worden, ik kan dat gewoon echt niet meer loslaten en zoals jullie zeggen zal het waarschijnlijk ook geen problemen opleveren! Bedankt voor jullie adviezen meiden dat was fijn :)

Zo en nu weer positief! Bijna vruchtbaren dagen hier denk ik. Vanmiddag de eerste ovulatie test doen. Het was een leuk weekend, de kamer is mooi geworden, nog niet helemaal af maar ik ben best wel trots! De logees gingen met een big smile naar bed! Daar doe je het voor! :)

Iemand had het laatst over ovulatie testen, ik gebruik die van zwanger & kids. Die werken voor mij prima, fijne webshop en word snel geleverd. Ook de zwangerschaps testen bestel ik altijd daar, wat ik fijn vind is de prijs. Ik ben nogal test verslaafd haha.. Ik heb graag de controle.
Even vanuit mobiel. Waaaah Moozzerd en Fab wat een mooie berichten!!! Gefeliciteerd :cheer2: :cheer2: !

Duim voor jullie dat het een knaller wordt!! En idd als jullie een fotootje zouden willen plaatsen zou dat leuk zijn :D!!
Lalameme geen probleem hoor meis :) , ben trouwens nog wel benieuwd hoe je nu staat tegenover een dokter bezoek. Of heb je dat idee even in de koelkast gezet ivm de andere dingen die spelen en veel nadenkwerk van je vragen. :?:

Volgens mij lopen we ongeveer gelijk. Ik ben ook al een paar dagen aan het testen :) Wat is jouw cyclusdag vandaag?
Ik ben bang dat testen niet meer nodig zal zijn.. de eerste tekenen van m'n menstruatie dienen zich al aan.

Note to self; nooit meer voor nod testen!!
:nooo:
Oh nee Moozzerd wat teleurstellend en verwarrend lijkt me ook o_o, weet je t zeker dat t van de menstruatie is? Of is er misschien nog een kansje?
Moozzerd schreef:
12-09-2017 16:29
Ik ben bang dat testen niet meer nodig zal zijn.. de eerste tekenen van m'n menstruatie dienen zich al aan.

Ah nee Moozerd... het zal toch niet..
Fab1981 schreef:
12-09-2017 11:47
Goedemorgen,

Ik zag vanmorgen een heeeeel licht streepje.. o jeetje! :cheer2:
Wat goed!!!!! Gefeliciteerd!! Wat een mooi nieuws!
Moozzerd schreef:
12-09-2017 16:29

Als in: bloed? Of als in; kramp?
Ik hoop dat t niet doorzet moozerd! Ik duim nog even heel hard door voor jou.

Hier net een knal positieve ovulatietest! Wij hebben het gezellig vanavond! :)

Leuk sunny! Ik zit op dag 16 nu! En waar zit jij ? Ik heb wel een korte lf dus ik verwacht menstruatie over een dag of 10 a 11 uiterlijk! Altijd fijn een nod maatje haha:)
Nee hoor, gewoon weer keurig ongesteld geworden vanmorgen. Precies op de dag. Kan er niet eens om huilen, ben er eerder een beetje lamgeslagen door. Op naar ronde tien.

Fab hoe is het bij jou??
Dikke knuf Moozzerd! Vandaag even een prut dag en lief zijn voor jezelf. Daarna weer proberen op te pakken. Maar snap dat je nu even lamgeslagen voelt. Heb je steun van je vriend?
Moozzerd schreef:
13-09-2017 09:07
Nee hoor, gewoon weer keurig ongesteld geworden vanmorgen. Precies op de dag. Kan er niet eens om huilen, ben er eerder een beetje lamgeslagen door. Op naar ronde tien.

Fab hoe is het bij jou??
Shit. Wat rot na een licht positieve test.
Moozzerd schreef:
13-09-2017 09:07

Fab hoe is het bij jou??
Jee wat naar zeg meis :( . Jouw note to self neem ik ook van harte, m.b.t. het niet vóór NOD te testen, wist eerlijk gezegd niet dat dit zo kon gebeuren. Grote knuf :hug:
Met mij gaat het overigens vandaag ook wat minder. Heb vanochtend voor het eerst gehuild :cry: bij de angst dat het misschien wel nooit gaat lukken. Eerder heb ik hier nog geen last van gehad. Wel die gedachte, maar nu was die angst zodanig dat het me echt verdrietig maakte. Bij mijn vriend voelde ik me ook niet begrepen, hij zei dat het wel leek of ik wanhopig begon te worden :-[ . Ik zei nog dat deze gevoelens heel normaal zijn en dat ik hierin echt niet de enige ben. Uiteindelijk zei hij, dan gaan we toch naar de huisarts. Dus ik zei, nee dat kan pas na een jaar. Kortom ik voelde me niet echt begrepen. Oja hij zei ook nog dat het feit dat ik er zoveel mee bezig ben misschien juist de reden was dat het dan niet lukt. :facepalm: Dus ik vertelde over 2 vriendinnen die er nog VEEL meer mee bezig waren dan ik, maar die zijn ook gewoon zwanger geworden. Onzin dus.

Misschien moeten we deze ronde zelfs maar even overslaan om wat rust te creëren :|. Hij heeft namelijk wel gelijk in het feit dat ik er veel mee bezig ben... @(
anoniem_349213 wijzigde dit bericht op 13-09-2017 14:33
0.77% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven