En nu is het uit
woensdag 13 september 2017 om 01:59
Mn relatie is over. Zojuist. En weet ff niet wat ik voel.
Was na een jarenlang single zijn eindelijk toe aan een relatie. Via een app iemand leren kennen, eerste date. En ik viel voor hem, heel hard.
Alles ging best snel, we ontmoetten elkaars kinderen, ouders, alles klikte.
En toen begon het emotionele terugtrekken van zijn kant. Ja, hij had een rugzak. Was bedrogen door zn vrouw. En dus opgesloten in zn gevoel, beschadigd, maar kon er met mij redelijk over praten.
Ik organiseerde leuke dingen voor ons. Hotelletje, weekendje weg. En dan was alles zo leuk en gezellig. En de seks was echt fantastisch. Met hem heb ik echt leren genieten hiervan.
We staan spiritueel hetzelfde in het leven. Politiek dan weer helemaal niet. But we agreed to disagree.
Hij was wel heel reactief. Belde zelden zelf, reageerde alleen op appjes, stuurde eigenlijk nooit zelf wat.
En toen ging ik het ziekenhuis in. Vorige week. Mn operatie verliep met complicaties. Na de operatie heb ik hem even gezien, maar daarna heeft hij alleen maar een paar keer gebeld. Hij is niet meer langs gekomen. En hij woont redelijk dichtbij, dus de afstand is niet het probleem.
Morgen (nou ja, vanmiddag) moet ik voor controle, dus vroeg ik hem of hij me kon brengen. En zojuist kreeg ik een berichtje dat hij het zou proberen. Het is niet dat hij er niet van wist. Hij had al eerder aangegeven dat het kon wanneer het 's middags zou zijn.
Toen heb ik hem gevraagd wat er aan de hand was. Want zo ga je toch niet om met iemand met wie je een relatie hebt? Om wie je zegt te geven?
Ben ik nou zo overgevoelig? Dus ik bleef vragen wat er aan de hand was. Hij zei dat het te laat was om te praten. Hij wilde gaan slapen.
Op nogmaals mn vraag wat er aan de hand was, zei hij dat hij er een punt achter ging zetten. Mijn reactie was dat hij dat blijkbaar al had gedaan, maar het lef niet had om het mij te vertellen. En toen hing hij op.
Ik voel me even heel erg leeg.
Was na een jarenlang single zijn eindelijk toe aan een relatie. Via een app iemand leren kennen, eerste date. En ik viel voor hem, heel hard.
Alles ging best snel, we ontmoetten elkaars kinderen, ouders, alles klikte.
En toen begon het emotionele terugtrekken van zijn kant. Ja, hij had een rugzak. Was bedrogen door zn vrouw. En dus opgesloten in zn gevoel, beschadigd, maar kon er met mij redelijk over praten.
Ik organiseerde leuke dingen voor ons. Hotelletje, weekendje weg. En dan was alles zo leuk en gezellig. En de seks was echt fantastisch. Met hem heb ik echt leren genieten hiervan.
We staan spiritueel hetzelfde in het leven. Politiek dan weer helemaal niet. But we agreed to disagree.
Hij was wel heel reactief. Belde zelden zelf, reageerde alleen op appjes, stuurde eigenlijk nooit zelf wat.
En toen ging ik het ziekenhuis in. Vorige week. Mn operatie verliep met complicaties. Na de operatie heb ik hem even gezien, maar daarna heeft hij alleen maar een paar keer gebeld. Hij is niet meer langs gekomen. En hij woont redelijk dichtbij, dus de afstand is niet het probleem.
Morgen (nou ja, vanmiddag) moet ik voor controle, dus vroeg ik hem of hij me kon brengen. En zojuist kreeg ik een berichtje dat hij het zou proberen. Het is niet dat hij er niet van wist. Hij had al eerder aangegeven dat het kon wanneer het 's middags zou zijn.
Toen heb ik hem gevraagd wat er aan de hand was. Want zo ga je toch niet om met iemand met wie je een relatie hebt? Om wie je zegt te geven?
Ben ik nou zo overgevoelig? Dus ik bleef vragen wat er aan de hand was. Hij zei dat het te laat was om te praten. Hij wilde gaan slapen.
Op nogmaals mn vraag wat er aan de hand was, zei hij dat hij er een punt achter ging zetten. Mijn reactie was dat hij dat blijkbaar al had gedaan, maar het lef niet had om het mij te vertellen. En toen hing hij op.
Ik voel me even heel erg leeg.
Wees gul met liefde, hoe meer je het deelt, hoe meer het wordt.
woensdag 13 september 2017 om 02:35
Dank je, Kwabbernoot. Dat is het precies. Het doet pijn, maar ik weet ook wel wat hij aan mij verliest en wat ik hem bood en nog te bieden had. En wat hij mij eigenlijk (vooral niet) gaf. Maar dat is allemaal ratio. De echte klap zal nog wel komen. Ik voel me nu vooral leeg.....
woensdag 13 september 2017 om 06:48
Daar lijkt het inderdaad wel op, ja. Dat is best pijnlijk voor me, gezien de gesprekken die we hebben gevoerd over, van alles, ja wat niet eigenlijk. Hij gaf aan zijn gevoelens moeilijk onder woorden te kunnen brengen, maar dat zeggen dat hij om me gaf voor hem al heel wat was. Gezien de ervaring met zn ex. Omdat ik zag (dacht te zien) dat het oprecht was, was ik daar al zo blij mee.
woensdag 13 september 2017 om 07:45
Wat een raar advies. Die man heeft haar laten zitten en heeft gezegd dat hij niet meer verder wil. Moet ze als een hondje achter hem aan gaan lopen? Echt belachelijk.Bimzarellio schreef: ↑13-09-2017 07:16You don 't know what you got till it's gone ?... (geldt met name voor man he ) Praat met hem. Niet zomaar opgeven woman !
TO, veel sterkte. Het is nu rot maar besef dat dit niet het soort man is die jou gelukkig maakt.
woensdag 13 september 2017 om 07:53
Aan z`n man heb je echt niks. Wat een ****
Ben zelf ook de dag na mijn operatie gedumpt. Dat doet gewoon echt pijn, omdat je altijd voor hem hebt klaar gestaan en dan laat hij je gewoon keihard stikken. Over een aantal maanden ben je blij dat je van hem af bent. Je verdiend beter dan z`n ****. Op z`n iemand kan je echt niet bouwen. Sterkte
woensdag 13 september 2017 om 08:06
Tja, weet je, dan kun je inmiddels de vijftig gepasseerd zijn. Wanneer je dan na een vorige lange relatie en een jarenlang single bestaan, je hart weer openstelt en je gevoel toe laat en je zo hard voor iemand valt, dan voelt het heel intens. En wanneer de dingen dan qua kinderen en ouders ook nog allemaal lijken te clicken (van beide kanten, hè) dan ga je het hebben over de toekomst. En het samen hebben over de toekomst schept vertrouwen in de ander en de relatie.
Op het moment dat dit dan gebeurt, geloof je eigenlijk niet dat het zo is. Wil je niet.
Het is allemaal snel gegaan, wellicht iets te snel voor hem. We waren bijna een half jaar samen.
En voor buitenstaanders zal het dan klinken, ach meid een half jaartje pas. Ja, maar wel een heel intens half jaar.
Op deze leeftijd hoef je toch nergens meer op te wachten. Zeker niet wanneer het goed voelt.
Maar blijkbaar voelde het voor mij beter dan voor hem.
Op het moment dat dit dan gebeurt, geloof je eigenlijk niet dat het zo is. Wil je niet.
Het is allemaal snel gegaan, wellicht iets te snel voor hem. We waren bijna een half jaar samen.
En voor buitenstaanders zal het dan klinken, ach meid een half jaartje pas. Ja, maar wel een heel intens half jaar.
Op deze leeftijd hoef je toch nergens meer op te wachten. Zeker niet wanneer het goed voelt.
Maar blijkbaar voelde het voor mij beter dan voor hem.
woensdag 13 september 2017 om 08:13
woensdag 13 september 2017 om 08:43
Een man die telkens zijn ex en rugzak aanhaalt als excuus voor zijn handelen, staat niet open voor een relatie of emotionele commitment.
Het is ook niet fair van hem om continue de slachtofferrol te spelen. Op een gegeven moet moet hij doorgaan met zijn leven en vooruitkijken in plaats van voortdurend achterom. Zolang hij dat niet doet is hij niet klaar voor een nieuwe relatie.
Het is heel vervelend dat dit gebeurd is, maar aan een dood paard blijven trekken heeft ook geen zin. Het moet van beide kanten komen en het kwam alleen van jouw kant lees ik. Achteraf zul je blij zijn dat hij er een punt achter heeft gezet, maar op dit moment zal het o.a. door de operatie en complicaties emotioneel extra hard aankomen bij je. Geeft niks en verdriet hebben hoort erbij. Als je over een paar maanden terugkijkt zul je denk ik ook inzien dat het beter is zo.
Hoe dan ook
Het is ook niet fair van hem om continue de slachtofferrol te spelen. Op een gegeven moet moet hij doorgaan met zijn leven en vooruitkijken in plaats van voortdurend achterom. Zolang hij dat niet doet is hij niet klaar voor een nieuwe relatie.
Het is heel vervelend dat dit gebeurd is, maar aan een dood paard blijven trekken heeft ook geen zin. Het moet van beide kanten komen en het kwam alleen van jouw kant lees ik. Achteraf zul je blij zijn dat hij er een punt achter heeft gezet, maar op dit moment zal het o.a. door de operatie en complicaties emotioneel extra hard aankomen bij je. Geeft niks en verdriet hebben hoort erbij. Als je over een paar maanden terugkijkt zul je denk ik ook inzien dat het beter is zo.
Hoe dan ook
woensdag 13 september 2017 om 08:44
Als ik jouw verhaal lees, zat het bij jou duidelijk dieper dan bij hem. Alleen al het feit dat jij degene was die uitjes organiseerde, appjes stuurde etc. Waarschijnlijk was de kennismaking met kinderen en ouders ook van jouw kant gekomen?
Kan het niet zo zijn dat hij zich overspoeld voelde door jou en zoekt hij nu even de rust?
Neemt niet weg dat het voor jou een leeg gevoel moet zijn... Probeer afleiding te zoeken en vooral niet het advies van Bimzarellio opvolgen. Dat drijft hem alleen nog verder van jou af.
Kan het niet zo zijn dat hij zich overspoeld voelde door jou en zoekt hij nu even de rust?
Neemt niet weg dat het voor jou een leeg gevoel moet zijn... Probeer afleiding te zoeken en vooral niet het advies van Bimzarellio opvolgen. Dat drijft hem alleen nog verder van jou af.
woensdag 13 september 2017 om 08:53
TO is vijftig geweest, grote kans dat de kinderen (bijna) volwassen zijn en ook graag willen weten met wie hun moeder het gezellig heeft. Is dat zo raar?
woensdag 13 september 2017 om 09:03
Wat er over de kinderen en ouders wordt gezegd dat klopt, was ook geen vooropgezet plan ofzo. Dat liep gewoon zo. En krampachtig iemand die in je leven is gekomen buiten je huisdeur houden, want mijn volwassen kinderen wonen nog thuis. En die van hem ook. Dus wanneerje dan een kopje thee gaat drinken bij elkaar, kom je die tegen. En dat klikte gewoon van alle kanten heel goed. In deze periode vierde ik mn verjaardag, dus heeft hij gewoon mn familie leren kennen. Heel ongedwongen, liep ook allemaal heel relaxt. Ook op zijn verjaardag heb ik die vam hem leren kennen. Ik hou niet van moeilijk doen, gedoe of spelletjes.
woensdag 13 september 2017 om 09:06
Als je in het ziekenhuis ligt heb je het gewoon nodig dat je partner er voor je is.
Heel naar dus dat je net op zo'n moment in de steek wordt gelaten.
Maar je bent ook wel heel erg hard van stapel gelopen. Pas een half jaar samen en dan al meerdere weekendjes weg / hotelletjes.
Je bent nog in de kennismakingsfase en jij verwacht dat hij met je omgaat alsof jullie al jaren een relatie hebben.
Heel naar dus dat je net op zo'n moment in de steek wordt gelaten.
Maar je bent ook wel heel erg hard van stapel gelopen. Pas een half jaar samen en dan al meerdere weekendjes weg / hotelletjes.
Je bent nog in de kennismakingsfase en jij verwacht dat hij met je omgaat alsof jullie al jaren een relatie hebben.
woensdag 13 september 2017 om 09:07
en toch, kun je ook (zonder enige krampachtigheid) mensen nog even buiten je gezin houden.opdevalreep schreef: ↑13-09-2017 09:03Wat er over de kinderen en ouders wordt gezegd dat klopt, was ook geen vooropgezet plan ofzo. Dat liep gewoon zo. En krampachtig iemand die in je leven is gekomen buiten je huisdeur houden, want mijn volwassen kinderen wonen nog thuis. En die van hem ook. Dus wanneerje dan een kopje thee gaat drinken bij elkaar, kom je die tegen. En dat klikte gewoon van alle kanten heel goed. In deze periode vierde ik mn verjaardag, dus heeft hij gewoon mn familie leren kennen. Heel ongedwongen, liep ook allemaal heel relaxt. Ook op zijn verjaardag heb ik die vam hem leren kennen. Ik hou niet van moeilijk doen, gedoe of spelletjes.
Helemaal als jouw kinderen al groot zijn. Ga met hem uiteten, of een weekend weg.
Kwestie van bewuste keuzes maken
woensdag 13 september 2017 om 09:17
Maar waarom zou ze? Het zijn volwassen mensen, geen kleuters wiens gevoelens ontzien moeten worden.
woensdag 13 september 2017 om 09:19
omdat je op deze manier de verliefdheidsfase overslaat en je relatie meteen zo serieus maakt dat afknappen op de loer ligtMiss_Dizzy schreef: ↑13-09-2017 09:17Maar waarom zou ze? Het zijn volwassen mensen, geen kleuters wiens gevoelens ontzien moeten worden.
woensdag 13 september 2017 om 09:26
Dan heeft het kennelijk niet zo diep bij hem gezeten, want als ik verliefd ben dan ben ik verliefd. Dan zou ik daar echt niet op afknappen.
En bewuste en verstandige keuzes maak ik dan niet meer. Goed verliefd betekent bij mij volledig ontoerekeningsvatbaar.