Vapers

07-09-2017 16:07 1430 berichten
Hallo,

Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.

Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?

Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.

Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom :hello:
De ego One CT 2200mah, ook een aanrader. Wel een formaatje groter.
https://www.fasttech.com/products/3031/10012927/3768202
Monti schreef:
11-09-2017 20:33
Volgens mij zijn er meerderen met wel aandelen want zijn op enkele sites waar ik heb gekeken uitverkocht :-D
Ja, ik zag het :D
Populaire e-sigaret, ik zag wel een online winkel die 'm nog op voorraad heeft, zal ik je anders een pb sturen?
Bobby-Pin schreef:
11-09-2017 21:06
Ja, ik zag het :D
Populaire e-sigaret, ik zag wel een online winkel die 'm nog op voorraad heeft, zal ik je anders een pb sturen?
Graag!
Ik heb je een privé berichtje gestuurd maar ik vraag me af of het wel goed is gegaan. Heb je al wat ontvangen Monti?
Gelukt!
Yeah! :cheer2:

En, nog voorradig of in de tussentijd ook al uitverkocht?
Alle reacties Link kopieren
De ego one was mijn tweede damper, erg fijn ding! Ik had toen clr coils 0.5 ohm. Dan kun je beginnen met het zelf wicken van je coil en doe je langer met je coil. Vooral met zoete, dikke vloeistoffen.
Supersas,
Wat maak je aan kosten voor zelfgefabriceerde liquids?
En wat zijn de extra benodigheden voor eenmalige aanschaf.

En wat moet je zoal extra aanschaffen voor het maken van coils, want ik zag eerder twee foto's die je had geplaatst.
Coils?
Die dingen die je om de zoveel tijd moet vervangen.

Afbeelding
Ja sorry hoor , ik ben echt nog een leek.

Daar gaat de liquid in dan toch ? Wist niet dat je die moest vervangen.
Misschien geef ik ook de verkeerde naam, hier staat atomizer head.
Daaromheen zit de tank waar de liquid ingaat.

Afbeelding

Ik noem dat tank, maar dat heet mischien ook niet eens zo, vriendin noemt het inderdaad atomizer.
Ik heb even teruggelezen en zag dat jij de Bookwill hebt, daar moet je dat bovenste gedeelte (atomizer, clearomizer????) ook om de zoveel tijd vervangen.
Zijn heel goedkoop, in China. Euro per stuk misschien.
Nu hebben ze veel mooiere pinguins!

Afbeelding
Volgens mij passen deze ook in de ego one mini? https://www.fasttech.com/p/2332700
Vergelijk de prijs en het aantal https://www.rookwinkel.nl/accessoires-o ... -head.html
Bruise schreef:
13-09-2017 20:36
Supersas,
Wat maak je aan kosten voor zelfgefabriceerde liquids?
En wat zijn de extra benodigheden voor eenmalige aanschaf.

En wat moet je zoal extra aanschaffen voor het maken van coils, want ik zag eerder twee foto's die je had geplaatst.
Even denken...
Op Savevape.nl bestel ik mijn nicotine houdende base op 48mg. En een fles pg en vg. Met deze 3 ingrediënten maak je je basis. Je kunt ook kant en klare base kopen op de sterkte die je wil, zoals 6 of 12 Mg. Dan hoef je zelf niet meer te mengen.
Kost je een tientje per fles maar dan heb je dus de spullen voor 2,1 liter liquid. Maar je moet ook aroma's kopen. Gemiddeld zo'n 4 euro.
Ik meng met de nic-base terug naar 5mg. Dus ik doe er lang mee. Daar heb je overigens speciale hulpmiddelen voor zoals e-liquidrecepies.com
Ik heb laatst berekend dat een flesje met 50ml. liquid met 1 aroma (was de Usa-mix op bestellingen voor familielid) me nog geen 5 euro aan spul kostte. Dus 1 euro voor 10ml.
Maar als je je daar echt in wil verdiepen raad ik je echt aan om naar het dampforum te gaan. Ik heb geen aandelen daar, maar daar vind je echt echt alles wat je wil weten.
O ja, je hebt ook wat spuitjes nodig. Die kun je ook kopen op sites of vragen bij de apotheek.
O ja, coils.
Draad, 5 euro voor een rolletje. Katoen bestel ik op aliexpress, 2 euro voor een pakje waar je ook een eeuwigheid mee doet.
Maar ook daarvoor geldt, verdiep je erin. Clr coils zijn leuk om mee te beginnen. Dan hoef je de spiraal niet te draaien maar kun je wel het katoen vervangen. De spiraal gaat wel even mee, katoen maakt dat je je coil moet vervangen, niet de spiraal.

Cloudhousevapor.com, daar bestel ik trouwens ook. Veel aroma's op voorraad.
In het begin lijkt het allemaal abracadabra, maar ik kan het inmiddels ook. Veel lezen op het forum en vragen stellen. En dan gewoon doen. Maar daar moet je natuurlijk wel trek in hebben, het hoeft allemaal niet. Ik vind het toevallig leuk om ermee bezig te zijn.
Dank je Supersas!
Ik ga dit namelijk allemaal doorgeven aan een goede vriend van mij die dol is op brouwsels en priegelwerk.
Denk dat de liquid dan ook veel lekkerder is. En ik heb hem ook al op het Dampforum gewezen.
Gaan we er eens een weekendje goed voor zitten en hij heeft daar vast meer kijk op dan mij dus lijkt me leuk.
Wat gaan sommige rap door de coils heen, ik doe rustig een maand met zo'n ding. Soms zelfs nog langer.
Creativity is intelligence having fun
Ik kopieer het allemaal, Supersas, want ik word nu al draaierig van de letters, haha zoveel info. Echt dank!
Bruise schreef:
13-09-2017 21:41
Dank je Supersas!
Ik ga dit namelijk allemaal doorgeven aan een goede vriend van mij die dol is op brouwsels en priegelwerk.
Denk dat de liquid dan ook veel lekkerder is. En ik heb hem ook al op het Dampforum gewezen.
Gaan we er eens een weekendje goed voor zitten en hij heeft daar vast meer kijk op dan mij dus lijkt me leuk.
Leuk om samen te brouwen! Veel plezier! En graag gedaan hoor. Het enige nadeel is dat je steeds meer aroma's wil kopen. Maar hé, een pakje sigaretten kost ook gemiddeld 6 euries denk ik dan... :mrgreen:
Daarom, dit geld gaat dan goed besteed worden. :D

Voor Monti, deze kan jij denk wel voor je bookwill gebruiken, https://www.gearbest.com/electronic-cig ... tml?wid=21
Nou ik ben geen priegelaar dus zelf maken gaat em niet worden.
Maar als ik het dus goed begrijp moet ik zo'n 1 keer per maand die coil vervangen ? Dat is dus waar de liquid ingaat.
En hoe zit het met het mondstuk dan?
Bruise schreef:
13-09-2017 21:55
Daarom, dit geld gaat dan goed besteed worden. :D

Voor Monti, deze kan jij denk wel voor je bookwill gebruiken, https://www.gearbest.com/electronic-cig ... tml?wid=21
Dank je!

Zit idd nu nog aan de Boolwell, maar overweeg toch de Ego mini.

Die boolwell lekt af en toe :pukey:
Hebben jullie daar geen last van?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven