Vapers
donderdag 7 september 2017 om 16:07
Hallo,
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
zaterdag 9 september 2017 om 23:56
zondag 10 september 2017 om 00:06
Diep in ons hart zijn we allemaal een Mc Gyver
zondag 10 september 2017 om 00:09
Ik heb het eigenlijk nooit opgeteld maar ik hoef dus geen coils meer te kopen. Een rolletje draad is iets van 5 euro en zit geloof ik 10 meter op, daar doe je lang mee! Draaisetje, een simpele heb ik, was geloof ik een tientje. Ik knip de draadjes af met een teennagelknipper omdat je dan zo lekker in de hoekjes kan komen! Een ploffer zal je niet zo gauw maken maar verdiepen in de materie is wel noodzakelijk. Je zit namelijk ook met de diameter en aantal windingen van je coil. Of je 3,5 of 7 windingen hebt scheelt heel veel. Als je een mod hebt waar je de ohm-waarde vanaf kan lezen is datzelfde heel handig. Anders moet je ook nog een losse meter kopen en die zijn vaak duurder.
Morgen vroege dienst! Welterusten!
zondag 10 september 2017 om 00:12
Is dat zo'n meter, http://www.ebay.nl/itm/Digital-Ohm-Mete ... 1438.l2649
Die heb ik toevallig al heel lang in mijn bewaarde items staan.
Slaap lekker, en bedankt voor de info en alles!
Die heb ik toevallig al heel lang in mijn bewaarde items staan.
Slaap lekker, en bedankt voor de info en alles!
zondag 10 september 2017 om 13:17
zondag 10 september 2017 om 13:35
Sweet jesus, klinkt als iets dat heel erg zoet is. Veel zoete liquids koeken heel erg aan op je coil. Wat die coils niet altijd even leuk vinden.
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
zondag 10 september 2017 om 19:49
Oh heerlijk! Kan mij niet zoet genoeg zijn. Maar inderdaad, zoet koekt aan en dikke vloeistof ook. Coilkillers noemen we die ook wel. (Met we bedoel ik de koning en ik! Nee, op het dampforum.) En in dat soort gevallen is het makkelijk als je zelf kunt rewicken. Na 1 dag trek je het katoen eruit, brand de coil schoon, nieuw stukje katoen en dampen maar!
Mijn favoriet is Unicorn mothersmilk. Een aardbei, cookie, vanille mengsel, heerlijk!
Mijn favoriet is Unicorn mothersmilk. Een aardbei, cookie, vanille mengsel, heerlijk!
maandag 11 september 2017 om 08:03
Dank je wel:-)Bobby-Pin schreef: ↑10-09-2017 13:17Hoi Moni,
Wat goed zeg dat je de puffer niet meer nodig hebt en van je hoesten af bent en knap dat je zo min mogelijk probeert te dampen. Het kan maar zo zijn dat je in de categorie hoort die op een gegeven moment zowel niet rookt als niet dampt. Dan ben je er helemaal van af.
Ik heb er een van Bookwill, maar heb het idee dat hij het minder goed begint te doen.
Kreeg vanmorgen eerst bijna niet gevoeld. Zag een los ringetje. Ook lekt ie af en toe vulling .
Iemand enig idee ?
maandag 11 september 2017 om 08:25
Dat heb ik al meerdere keren gehad
Er valt voor mij nog veel te leren als ik hier zo lees.
Dus ik houd mij aanbevolen voor tips.
Veel rokers zien het idd als nep stoppen is ook mijn ervaring. Zelf vind ik dat eigenlijk ook wel een beetje want zonder de e-sigaret was het mij denk ik niet gelukt om te stoppen met roken.
Nog een vraag: veel mensen komen tijdelijk aan na stoppen met roken. Wat is jullie ervaring daarin met dampen?
Mijn man is ook gestopt met roken en zonder e-sigaret en al iets aangekomen van het meer eten. Ik eet ook meer nu ik niet meer rook merk ik.
Je kunt blijkbaar ook zelf de vloeistof maken lees ik ?
Mi is de e-sigaret wel beter voor je gezondheid. Ik merk het iig dat ik mij veel beter voel.
maandag 11 september 2017 om 15:27
Dat rewicken moet ik me toch maar eens eigen maken dan want ik ben ook dol op de zoete smaakjes, alleen maar eigenlijk. De serie van Dragonvape is ook zo lekker en zoet. Unicorn mothersmilk klinkt ook verrukkelijk. Hoe komen ze toch aan die maffe namen?Supersas09 schreef: ↑10-09-2017 19:49Oh heerlijk! Kan mij niet zoet genoeg zijn. Maar inderdaad, zoet koekt aan en dikke vloeistof ook. Coilkillers noemen we die ook wel. (Met we bedoel ik de koning en ik! Nee, op het dampforum.) En in dat soort gevallen is het makkelijk als je zelf kunt rewicken. Na 1 dag trek je het katoen eruit, brand de coil schoon, nieuw stukje katoen en dampen maar!