Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
woensdag 13 september 2017 om 19:05
Daremanda gefeliciteerd met jullie huis! Spannend en leuk allemaal.
Ik ben intussen wel een beetje klaar met de 'voorpret' voor de verbouwing. Ik kan geen aanrechtblad of badkuip meer zien. Man is de enthousiasteling en perfectionist in deze, dus ik heb net even een lijstje 'IK WIL' en 'NIET' gemaakt en hij kan verder met zoeken, kopen en plannen. Hij vindt het nog steeds leuk gelukkig.
Ik ben intussen wel een beetje klaar met de 'voorpret' voor de verbouwing. Ik kan geen aanrechtblad of badkuip meer zien. Man is de enthousiasteling en perfectionist in deze, dus ik heb net even een lijstje 'IK WIL' en 'NIET' gemaakt en hij kan verder met zoeken, kopen en plannen. Hij vindt het nog steeds leuk gelukkig.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 13 september 2017 om 20:23
Ze zit te dutten, maar haar oren staan naar voren, dus boos is ze geenszins.
Het schijnt een echte kroelpoes te zijn die je de hele dag achtervolgd. Vind ik leuk. Ik doe het ook voor het gezelschap.
woensdag 13 september 2017 om 21:23
Als het een kroelpoes is dan zit het wel snor. Ik heb verder geen verstand van poezen. Wanneer mag je gaan kijken of moet je nog een afspraak maken?
woensdag 13 september 2017 om 21:26
Ik moet nog een afspraak maken. Weet ook nog helemaal niet of deze kroel wel van mij wordt, maar ik heb contact gezocht en zit nu te wachten op een antwoord.
donderdag 14 september 2017 om 08:39
donderdag 14 september 2017 om 09:10
Heb er nog twee voor je, zal ze naar je sturen. Deze waren zo irritant vannacht en wat ik ook deed ze gingen maar niet weg
donderdag 14 september 2017 om 09:26
Goedemorgen.vandaag maar op muggenjacht dames. Ik zondag door n wesp.en dat blijft maar jeuken.
Ik hoop dat het wat gaat worden met de poes Cateautje .heb je de hele dag iemand om je heen waar je voor mag zorgen.
Leuk die cavia aviv,en het klikt kunnen ze gezellig samen lunchen vanmiddag.
Ga ik vanmiddag ook doen bij mijn nichtje .gezellig zo.n vrouwen dag. Kletsen drinken en eten.denk niet dat we de deur uit gaan daar is het weer niet naar. We gaan het zien. Tot vanavond.
Ik hoop dat het wat gaat worden met de poes Cateautje .heb je de hele dag iemand om je heen waar je voor mag zorgen.
Leuk die cavia aviv,en het klikt kunnen ze gezellig samen lunchen vanmiddag.
Ga ik vanmiddag ook doen bij mijn nichtje .gezellig zo.n vrouwen dag. Kletsen drinken en eten.denk niet dat we de deur uit gaan daar is het weer niet naar. We gaan het zien. Tot vanavond.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
donderdag 14 september 2017 om 11:08
donderdag 14 september 2017 om 11:11
Wat een leuk dierenblogje wordt het zo
Poezen, Cavia's, wespen, muggen... Daarbij gaat mijn voorkeur toch naar de Poes en de Cavia.
Vanochtend bedacht ik me, na ik even op buienradar keek, dat ik beter maar direct een eindje kon gaan wandelen, gezien de regenbuien die ze verwachten hier.
En heerlijk dat appje van zoonlief die terug van zakenreis was.
Vanochtend bedacht ik me, na ik even op buienradar keek, dat ik beter maar direct een eindje kon gaan wandelen, gezien de regenbuien die ze verwachten hier.
En heerlijk dat appje van zoonlief die terug van zakenreis was.
Everything you see I owe to spaghetti!