Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 15 september 2017 om 23:22
Dat geldt voor mij ook. ik had nog nooit van autisme gehoord, en ik denk zelfs dat Hans mijn eerste kennismaking met een echte autist was.yasmijn schreef: ↑15-09-2017 23:18To the point. En of dat in de persoon zit of in het autisme? Geen idee, ben er niet in onderlegd.
To be quite honest, voordat ik op dit forum kwam, long long time ago nog net in de vorige eeuw, wist ik helegaar niets van autisme. Ik kende dat hele begrip niet en kende niemand die het daar ooit over had.
Het beetje kennis over autisme dat ik heb vergaard, heb ik hier opgedaan.
Am Yisrael Chai!
vrijdag 15 september 2017 om 23:22
Dat klopt als je het zo leest inderdaad.MoirenPhae schreef: ↑15-09-2017 23:21Ik lees toch wel heel veel haat, bitterheid, tekort gedaan voelen, recht vinden hebben op van alles. Dat is wat me tegen de borst stuit.
vrijdag 15 september 2017 om 23:23
Inmiddels heb ik ze zo ontmaskerd.fashionvictim schreef: ↑15-09-2017 23:22Dat geldt voor mij ook. ik had nog nooit van autisme gehoord, en ik denk zelfs dat Hans mijn eerste kennismaking met een echte autist was.
Ik zie zelfs iemand tegenwoordig op een autistentopic mee schrijven aan wie ik al jaren geleden gevraagd heb of ze d'r labeltje niet kwijt is geraakt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 15 september 2017 om 23:23
Volgens mij zijn Yasmijn, Dreamer en Ygg zo ongeveer de enige forummers die hier al voor mij waren. Door hen, of liever zelfs, door Yas, ben ik blijven hangen.blijfgewoonbianca schreef: ↑15-09-2017 23:21Een jaar.En oude garde word je pas als de 20 lichtingen na Yasmijn, FV en zo dood is.
Am Yisrael Chai!
vrijdag 15 september 2017 om 23:24
Bij mij ook. Ik vond zijn letterlijke manier van schrijven enorm boeiend (toen het nog niet over seks ging) en hij ondertekende altijd met zijn volledige echte naam en daar maakt ik me dan een voorstelling bij, die achteraf nergens op sloeg. Ik zag iets heel anders als toen ik hem voor het eerst ontmoette.fashionvictim schreef: ↑15-09-2017 23:22Dat geldt voor mij ook. ik had nog nooit van autisme gehoord, en ik denk zelfs dat Hans mijn eerste kennismaking met een echte autist was.
Hahaha, ik ben nu wel benieuwd.blijfgewoonbianca schreef: ↑15-09-2017 23:23Inmiddels heb ik ze zo ontmaskerd.
Ik zie zelfs iemand tegenwoordig op een autistentopic mee schrijven aan wie ik al jaren geleden gevraagd heb of ze d'r labeltje niet kwijt is geraakt.
Am Yisrael Chai!
Dat imago houdt ze zelf in stand door bv vandaag ook weer een heel epistel over haar kinderen en hun studies te tikken.
Het was een grapje
vrijdag 15 september 2017 om 23:25
Nu snappen wij ouwe wijven het.blijfgewoonbianca schreef: ↑15-09-2017 23:23Inmiddels heb ik ze zo ontmaskerd.
Nee, dat helpt niet.
Dat is zoiets als denken dat je oud bent als je later 20 bent.
Oké, later als je 40 bent dan.
Inmiddels later als je 60 bent, of 80.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Zelfs al zou de oude garde met geen woord meedoen in één van haar eigen topics, of topics die ze naar zich toe weet te trekken, jaagt ze altijd mensen tegen zich in het harnas door haar manier van schrijven. Heeft niet zo veel met imago te maken, hoor.
blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 15-09-2017 23:26
0.73% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 15 september 2017 om 23:26
Hahaha, klopt. Toen hij ineens met een verkleinwoordje begon, begon ik het wat ongemakkelijk te vinden.yasmijn schreef: ↑15-09-2017 23:24Bij mij ook. Ik vond zijn letterlijke manier van schrijven enorm boeiend (toen het nog niet over seks ging) en hij ondertekende altijd met zijn volledige echte naam en daar maakt ik me dan een voorstelling bij, die achteraf nergens op sloeg. Ik zag iets heel anders als toen ik hem voor het eerst ontmoette.
Am Yisrael Chai!
vrijdag 15 september 2017 om 23:27
vrijdag 15 september 2017 om 23:27
Klopt wel, de anderen die er ook waren zijn weg of wellicht een andere nick.fashionvictim schreef: ↑15-09-2017 23:23Volgens mij zijn Yasmijn, Dreamer en Ygg zo ongeveer de enige forummers die hier al voor mij waren. Door hen, of liever zelfs, door Yas, ben ik blijven hangen.
Ho wacht, Thee was er ook toen. Die kwam iets later dan ik.
FV, ik kan me zelfs jouw eerste post nog herinneren, hoe je hier binnenkwam. We waren toen nog met zo weinig, dat blijft je bij staan
vrijdag 15 september 2017 om 23:28
Eensch.blijfgewoonbianca schreef: ↑15-09-2017 23:25Zelfs al zou de oude garde met geen woord meedoen in één van haar eigen topics, of topics die ze naar zich toe weet te trekken, jaagt ze altijd mensen tegen zich in het harnas door haar manier van schrijven. Heeft niet zo veel met imago te maken, hoor.
vrijdag 15 september 2017 om 23:29
Ik lees haar zelden. Blijkbaar opent zij altijd topics die mij niet aanspreken en die ik dus niet open.blijfgewoonbianca schreef: ↑15-09-2017 23:25Zelfs al zou de oude garde met geen woord meedoen in één van haar eigen topics, of topics die ze naar zich toe weet te trekken, jaagt ze altijd mensen tegen zich in het harnas door haar manier van schrijven. Heeft niet zo veel met imago te maken, hoor.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 15 september 2017 om 23:30
Dat laatste was vroeger ook al, alleen toen wist niemand het, omdat er heel weinig over bekend was.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
vrijdag 15 september 2017 om 23:31
Ja, Thee, maar die zie ik nooit meer.yasmijn schreef: ↑15-09-2017 23:27Klopt wel, de anderen die er ook waren zijn weg of wellicht een andere nick.
Ho wacht, Thee was er ook toen. Die kwam iets later dan ik.
FV, ik kan me zelfs jouw eerste post nog herinneren, hoe je hier binnenkwam. We waren toen nog met zo weinig, dat blijft je bij staan![]()
I know, ik weet ook nog het topic van jou waardoor ik hier bleef.
Am Yisrael Chai!