Napraattopic Deel 91

08-09-2017 19:05 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
yasmijn schreef:
15-09-2017 23:18
To the point. En of dat in de persoon zit of in het autisme? Geen idee, ben er niet in onderlegd.

To be quite honest, voordat ik op dit forum kwam, long long time ago nog net in de vorige eeuw, wist ik helegaar niets van autisme. Ik kende dat hele begrip niet en kende niemand die het daar ooit over had.
Het beetje kennis over autisme dat ik heb vergaard, heb ik hier opgedaan.
Dat geldt voor mij ook. ik had nog nooit van autisme gehoord, en ik denk zelfs dat Hans mijn eerste kennismaking met een echte autist was.
Am Yisrael Chai!
shisha schreef:
15-09-2017 23:16
Ach, beter dan een partner forummer die denkt dat hij te dom is :puh:
Je weet echt niet wat je nu zegt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
MoirenPhae schreef:
15-09-2017 23:21
Ik lees toch wel heel veel haat, bitterheid, tekort gedaan voelen, recht vinden hebben op van alles. Dat is wat me tegen de borst stuit.
Dat klopt als je het zo leest inderdaad.
Vroeger was hij een verongelijkte vrouwenhater, nu een verongelijkte vrouwenhatende hoerenloper. Enorme ontwikkeling :rofl:
fashionvictim schreef:
15-09-2017 23:22
Dat geldt voor mij ook. ik had nog nooit van autisme gehoord, en ik denk zelfs dat Hans mijn eerste kennismaking met een echte autist was.
Inmiddels heb ik ze zo ontmaskerd.
Ik zie zelfs iemand tegenwoordig op een autistentopic mee schrijven aan wie ik al jaren geleden gevraagd heb of ze d'r labeltje niet kwijt is geraakt.
blijfgewoonbianca schreef:
Een jaar.En oude garde word je pas als de 20 lichtingen na Yasmijn, FV en zo dood is.
Volgens mij zijn Yasmijn, Dreamer en Ygg zo ongeveer de enige forummers die hier al voor mij waren. Door hen, of liever zelfs, door Yas, ben ik blijven hangen.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
Bij mij ook. Ik vond zijn letterlijke manier van schrijven enorm boeiend (toen het nog niet over seks ging) en hij ondertekende altijd met zijn volledige echte naam en daar maakt ik me dan een voorstelling bij, die achteraf nergens op sloeg. Ik zag iets heel anders als toen ik hem voor het eerst ontmoette.
15-09-2017 23:23
Ik zie zelfs iemand tegenwoordig op een autistentopic mee schrijven aan wie ik al jaren geleden gevraagd heb of ze d'r labeltje niet kwijt is geraakt.
Hahaha, ik ben nu wel benieuwd.
Am Yisrael Chai!
Solomio schreef:
Ik ben oude garde en weet echt bijna niks. Alleen uit wat er allemaal over gezegd is door anderen.

Ik erger me wel aan het feit dat zij altijd de hele meute weer op haar nek krijgt en nooit meer van dat imago af komt.
Dat imago houdt ze zelf in stand door bv vandaag ook weer een heel epistel over haar kinderen en hun studies te tikken.
Je weet echt niet wat je nu zegt.
Het was een grapje
Nu snappen wij ouwe wijven het.
MoirenPhae schreef:
15-09-2017 23:19
15 jaar
Nee, dat helpt niet.
Dat is zoiets als denken dat je oud bent als je later 20 bent.
Oké, later als je 40 bent dan.
Inmiddels later als je 60 bent, of 80.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Solomio schreef:
Ik ben oude garde en weet echt bijna niks. Alleen uit wat er allemaal over gezegd is door anderen.

Ik erger me wel aan het feit dat zij altijd de hele meute weer op haar nek krijgt en nooit meer van dat imago af komt.
Zelfs al zou de oude garde met geen woord meedoen in één van haar eigen topics, of topics die ze naar zich toe weet te trekken, jaagt ze altijd mensen tegen zich in het harnas door haar manier van schrijven. Heeft niet zo veel met imago te maken, hoor.
blijfgewoonbianca wijzigde dit bericht op 15-09-2017 23:26
0.73% gewijzigd
Simitçi schreef:
Hier hetzelfde nooit gezocht maar in de loop der jaren heeft ze zoveel prijsgegeven , wordt eigenlijk best sneu.
Waarom ook in godsnaam ?
Hier niet hetzelfde, wel gezocht maar nooit gevonden.
yasmijn schreef:
15-09-2017 23:24
Bij mij ook. Ik vond zijn letterlijke manier van schrijven enorm boeiend (toen het nog niet over seks ging) en hij ondertekende altijd met zijn volledige echte naam en daar maakt ik me dan een voorstelling bij, die achteraf nergens op sloeg. Ik zag iets heel anders als toen ik hem voor het eerst ontmoette.
Hahaha, klopt. Toen hij ineens met een verkleinwoordje begon, begon ik het wat ongemakkelijk te vinden.
Am Yisrael Chai!
Wat autisten betreft, vroeger kenden we ze alleen uit de film, nu heeft iedereen er minstens 2 in zijn straat. Of minstens 1 in zijn familie..
anoniem_203722 wijzigde dit bericht op 15-09-2017 23:27
12.70% gewijzigd
Bruise schreef:
15-09-2017 23:25
Hier niet hetzelfde, wel gezocht maar nooit gevonden.
Beter lijkt me.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
fashionvictim schreef:
Volgens mij zijn Yasmijn, Dreamer en Ygg zo ongeveer de enige forummers die hier al voor mij waren. Door hen, of liever zelfs, door Yas, ben ik blijven hangen.
Klopt wel, de anderen die er ook waren zijn weg of wellicht een andere nick.
Ho wacht, Thee was er ook toen. Die kwam iets later dan ik.

FV, ik kan me zelfs jouw eerste post nog herinneren, hoe je hier binnenkwam. We waren toen nog met zo weinig, dat blijft je bij staan :lol:
Zelfs al zou de oude garde met geen woord meedoen in één van haar eigen topics, of topics die ze naar zich toe weet te trekken, jaagt ze altijd mensen tegen zich in het harnas door haar manier van schrijven. Heeft niet zo veel met imago te maken, hoor.
Eensch.
Ik lees haar zelden. Blijkbaar opent zij altijd topics die mij niet aanspreken en die ik dus niet open.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Enn schreef:
15-09-2017 23:27
Beter lijkt me.
Ja ik laat het maar zo.
Bruise schreef:
Wat autisten betreft, vroeger kenden we ze alleen uit de film, nu heeft iedereen er minstens 2 in zijn straat. Of minstens 1 in zijn familie..
Dat laatste was vroeger ook al, alleen toen wist niemand het, omdat er heel weinig over bekend was.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
yasmijn schreef:
Nu snappen wij ouwe wijven het.
Schtrijf een week mee en ik geef je een diagnose; autie ja of nee.
yasmijn schreef:
Klopt wel, de anderen die er ook waren zijn weg of wellicht een andere nick.
Ho wacht, Thee was er ook toen. Die kwam iets later dan ik.

FV, ik kan me zelfs jouw eerste post nog herinneren, hoe je hier binnenkwam. We waren toen nog met zo weinig, dat blijft je bij staan :lol:
Ja, Thee, maar die zie ik nooit meer.

I know, ik weet ook nog het topic van jou waardoor ik hier bleef.
Am Yisrael Chai!
Solomio schreef:
15-09-2017 23:29
Ik lees haar zelden. Blijkbaar opent zij altijd topics die mij niet aanspreken en die ik dus niet open.
Dat zou zomaar kunnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven