Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 16 september 2017 om 00:24
Zo, wat zijn jullie herinneringen en conclusies anders dan de mijne zeg. Mbt H-gate. Jammer, want ik had toen echt bewondering om hoe (oa) FV en Yas het opnamen tegen de pesters waarna uiteindelijk de sfeer omsloeg.
Maar goed, het is niet anders.
Heb ik ook een labeltje opgeplakt gekregen na al die jaren hier trouwens? Wie bang is voor een ban voor diagnoses stellen mag het ook best pb'en. Ben er serieus best benieuwd naar.
Heb ik ook een labeltje opgeplakt gekregen na al die jaren hier trouwens? Wie bang is voor een ban voor diagnoses stellen mag het ook best pb'en. Ben er serieus best benieuwd naar.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Thanks! Is het maar 1 seizoen?
Terugkijkend was het duidelijk en als het cb toen meer kennis daarover had gehad was er wrsch eerder een diagnose geweest.
Overigens was dat bij mijn jongste lang zo duidelijk niet.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 16 september 2017 om 00:26
Bedoelde volwassenpsychiatrie- voor 18 plus.
En zie met met een lichte auti- stoornis ( beetje dwangmatig, erg van de regelmaat, grote interesse in 1 topic) maar verder zelfstandig en op " hoog" nivo functioneren. Maar ook mensen die dusdanig beperkt zijn dat er bij simpele handelingen zoals wassen, aankleden en ontbijten en zoveel Pér sé moet en heul veul niet mag dat het een superworsteling is om de dag door de komen- en lukt alleen met intensieve 24-uurs zorg. Hoog " Rainman- gehalte" hebben deze mensen ook. Bizar goed kunnen onthouden of supermusicaal ofzo.
Dat dus.
En zie met met een lichte auti- stoornis ( beetje dwangmatig, erg van de regelmaat, grote interesse in 1 topic) maar verder zelfstandig en op " hoog" nivo functioneren. Maar ook mensen die dusdanig beperkt zijn dat er bij simpele handelingen zoals wassen, aankleden en ontbijten en zoveel Pér sé moet en heul veul niet mag dat het een superworsteling is om de dag door de komen- en lukt alleen met intensieve 24-uurs zorg. Hoog " Rainman- gehalte" hebben deze mensen ook. Bizar goed kunnen onthouden of supermusicaal ofzo.
Dat dus.
Ja, nee, misschien. Kan je de vraag herhalen?
Je geheugen is niet zo best zeg maar.Dana schreef: ↑16-09-2017 00:24Zo, wat zijn jullie herinneringen en conclusies anders dan de mijne zeg. Mbt H-gate. Jammer, want ik had toen echt bewondering om hoe (oa) FV en Yas het opnamen tegen de pesters waarna uiteindelijk de sfeer omsloeg.
Dat is geen diagnose, dus dat hoeft niet per pb.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
That sucks.
zaterdag 16 september 2017 om 00:27
Ik heb ooit een heel lieve therapeut gehad, je zou zoals haar kunnen zijn.Dana schreef: ↑16-09-2017 00:24Zo, wat zijn jullie herinneringen en conclusies anders dan de mijne zeg. Mbt H-gate. Jammer, want ik had toen echt bewondering om hoe (oa) FV en Yas het opnamen tegen de pesters waarna uiteindelijk de sfeer omsloeg.
zaterdag 16 september 2017 om 00:28
zaterdag 16 september 2017 om 00:29
fashionvictim schreef: ↑16-09-2017 00:22![]()
ik weet het, zo kwamen ze aan toen ze bij mij de keuken kwamen renoveren na jouw make over:
![]()
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 16 september 2017 om 00:29
fashionvictim schreef: ↑16-09-2017 00:25Yep. Stond letterlijk in zijn kinddossier van CB, schoolarts en dus school; risicofactor: eenoudergezin, vader niet in beeld.
Nah bijzonder om het als risicofactor te noteren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 16 september 2017 om 00:30
Jij hebt bij mij het L-label.Dana schreef: ↑16-09-2017 00:24Zo, wat zijn jullie herinneringen en conclusies anders dan de mijne zeg. Mbt H-gate. Jammer, want ik had toen echt bewondering om hoe (oa) FV en Yas het opnamen tegen de pesters waarna uiteindelijk de sfeer omsloeg.
Ik moet even zoeken naar het liedje.
Maar ik zal eerlijk zeggen dat ik aan jou dacht toen ik schreef dat ik hoopte dat sommigen zich zouden verslikken in pepernoten.
Niet omdat ik je de hoestbui gun, maar omdat ik hoop, wens, denk en verwacht dat jij je geschokt zou verslikken als je gelezen hebt van Hans wat ik gelezen heb, en dat je dan nooit zo 'beschermend' zou schrijven.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 16 september 2017 om 00:31
Maar wat als bijvoorbeeld ik dat hier had geschreven? Ik gok zomaar op een ban.
anoniem_203722 wijzigde dit bericht op 16-09-2017 00:32
1.23% gewijzigd
zaterdag 16 september 2017 om 00:32
Heb ik ook een labeltje opgeplakt gekregen na al die jaren hier trouwens? Wie bang is voor een ban voor diagnoses stellen mag het ook best pb'en. Ben er serieus best benieuwd naar
Excuse me? Waarom zou jij van het vivaforum en label moeten krijgen? En waarom zou dat per pb moeten?
Hier snap ik niks van.
Excuse me? Waarom zou jij van het vivaforum en label moeten krijgen? En waarom zou dat per pb moeten?
Hier snap ik niks van.
zaterdag 16 september 2017 om 00:37
zaterdag 16 september 2017 om 00:37
Huh?
Schreef ik zomaar onwetend gruwelijke dingen?
Sorry, ik zie het niet. Echt niet.
En voor Dana, je labelliedje. Niet naar Bert luisteren, dat bedoel ik niet.
https://m.youtube.com/watch?v=QkBmKWnh1-I
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 16 september 2017 om 00:38
zaterdag 16 september 2017 om 00:38
De Hansgate had toch te maken met een meeting? Men vond dat Hans teveel naar de tieten van vrouwelijke medeforummers staarde en dat hij teveel in hun "comfortzone" trad? Of deze zaken wel of niet zo waren was niet de issue, wel dat een aantal medemeeters dit op het forum plaatsten en daarmee Hans openlijk "lasterden".
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.