Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
zondag 17 september 2017 om 18:46
Jawel, maar dat vind ik geen lekkere koffie. Ik wacht wel tot morgen en haal ik gelijk een voorraad, want hier word ik kriegel van.
zondag 17 september 2017 om 18:47
Hij staat in dit topic nu. Kijk een paar posts terug. Of loep mij even.
zondag 17 september 2017 om 18:49
Wat een lekkere recepten allemaal!
Mijn kleindochter en dochter waren net even hier. Had een sjaaltje en mutsje gebreid voor 't kind en was niet helemaal zeker of de maat goed zou zijn. Maar gelukkig past het. Ze ging het wel direct proberen van haar hoofd te trekken.
. Even niet gezien en direct al weer groter en sterker gegroeid. En wat is mijn dochter een leuke moeder!
Mijn kleindochter en dochter waren net even hier. Had een sjaaltje en mutsje gebreid voor 't kind en was niet helemaal zeker of de maat goed zou zijn. Maar gelukkig past het. Ze ging het wel direct proberen van haar hoofd te trekken.
Everything you see I owe to spaghetti!
zondag 17 september 2017 om 18:51
De eerste loempia mislukt altijd. Het is vergelijkbaar met pannenkoeken. De eerste mislukt altijd bij mij. Of het is een te grote loempia of hij scheurt tijdens het vouwen. Maar dat maakt de smaak niet minderherfstappeltaart schreef: ↑17-09-2017 18:49Ik heb het gezien Filee, bedankt. Die ga ik bewaren en proberen. Lijkt me erg lekker.
zondag 17 september 2017 om 18:52
Wat heerlijk AnnapicobellaAnnapicobella schreef: ↑17-09-2017 18:49Wat een lekkere recepten allemaal!
Mijn kleindochter en dochter waren net even hier. Had een sjaaltje en mutsje gebreid voor 't kind en was niet helemaal zeker of de maat goed zou zijn. Maar gelukkig past het. Ze ging het wel direct proberen van haar hoofd te trekken.. Even niet gezien en direct al weer groter en sterker gegroeid. En wat is mijn dochter een leuke moeder!
zondag 17 september 2017 om 18:54
Het zijn er wel gelijk veel zie ik. Eten jullie die allemaal achter elkaar op?
zondag 17 september 2017 om 18:54
Nu ik weet dat de zijkanten eerst naar binnen moeten gaat het wel een stuk makkelijker
zondag 17 september 2017 om 18:55
Nee ze kunnen ook de vriezer in, heb je de volgende keer een makkie dan hoef je ze alleen maar in de oven te schuivenherfstappeltaart schreef: ↑17-09-2017 18:54Het zijn er wel gelijk veel zie ik. Eten jullie die allemaal achter elkaar op?![]()
zondag 17 september 2017 om 18:56
Je kan ze invriezen. Verpak ze voor het bakken per stuk in een plastic zakje en stop ze in de vriezer.herfstappeltaart schreef: ↑17-09-2017 18:54Het zijn er wel gelijk veel zie ik. Eten jullie die allemaal achter elkaar op?![]()
anoniem_348213 wijzigde dit bericht op 17-09-2017 18:57
6.54% gewijzigd
zondag 17 september 2017 om 18:57
Annapicobella schreef: ↑17-09-2017 18:49Wat een lekkere recepten allemaal!
Mijn kleindochter en dochter waren net even hier. Had een sjaaltje en mutsje gebreid voor 't kind en was niet helemaal zeker of de maat goed zou zijn. Maar gelukkig past het. Ze ging het wel direct proberen van haar hoofd te trekken.. Even niet gezien en direct al weer groter en sterker gegroeid. En wat is mijn dochter een leuke moeder!
Wat leuk, eer van je werk en het lijkt me erg leuk om je eigen dochter in de rol van moeder te zien
zondag 17 september 2017 om 19:00
Ja als ik het erg druk druk heb dan eten we die loempia's uit de oven. Lekker makkelijk en een ware traktatie na een drukke dag
zondag 17 september 2017 om 19:00
zondag 17 september 2017 om 19:16
Het is ook fijn dat het bekend is, dat een arts niet zich afvraagt waarom je zegt dat je een cavia hebt. Zeggen dat je een papegaai hebt, vinden ze niet gek.