Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
FiIee schreef:
17-09-2017 18:39
Dubbel :proud:

Dat klinkt niet verkeerd. Is dat nog te vinden?
Alle reacties Link kopieren
FiIee schreef:
17-09-2017 18:44
Hij staat er al. Ik kon de link niet kopiëren dus heb de hele post gekopieerd.
Ik zag het :)
prada schreef:
17-09-2017 18:35
Cateau, geen avondwinkel in de buurt? Herfst, ik deed er niet altijd vermicelli door, niet iedereen was er dol op. Kan makkelijk zonder.
Jawel, maar dat vind ik geen lekkere koffie. Ik wacht wel tot morgen en haal ik gelijk een voorraad, want hier word ik kriegel van.
herfstappeltaart schreef:
17-09-2017 18:45
Dat klinkt niet verkeerd. Is dat nog te vinden?
Hij staat in dit topic nu. Kijk een paar posts terug. Of loep mij even.
Ik heb het gezien Filee, bedankt. Die ga ik bewaren en proberen. Lijkt me erg lekker.
Wat een lekkere recepten allemaal!

Mijn kleindochter en dochter waren net even hier. Had een sjaaltje en mutsje gebreid voor 't kind en was niet helemaal zeker of de maat goed zou zijn. Maar gelukkig past het. Ze ging het wel direct proberen van haar hoofd te trekken. ;) . Even niet gezien en direct al weer groter en sterker gegroeid. En wat is mijn dochter een leuke moeder!
Everything you see I owe to spaghetti!
17-09-2017 18:49
Ik heb het gezien Filee, bedankt. Die ga ik bewaren en proberen. Lijkt me erg lekker.
De eerste loempia mislukt altijd. Het is vergelijkbaar met pannenkoeken. De eerste mislukt altijd bij mij. Of het is een te grote loempia of hij scheurt tijdens het vouwen. Maar dat maakt de smaak niet minder :)
Annapicobella schreef:

Mijn kleindochter en dochter waren net even hier. Had een sjaaltje en mutsje gebreid voor 't kind en was niet helemaal zeker of de maat goed zou zijn. Maar gelukkig past het. Ze ging het wel direct proberen van haar hoofd te trekken. ;) . Even niet gezien en direct al weer groter en sterker gegroeid. En wat is mijn dochter een leuke moeder!
Wat heerlijk Annapicobella :heart:
FiIee schreef:
17-09-2017 18:51
De eerste loempia mislukt altijd. Het is vergelijkbaar met pannenkoeken. De eerste mislukt altijd bij mij. Of het is een te grote loempia of hij scheurt tijdens het vouwen. Maar dat maakt de smaak niet minder :)

Het zijn er wel gelijk veel zie ik. Eten jullie die allemaal achter elkaar op? :mrgreen:
FiIee schreef:
17-09-2017 18:51
Nu ik weet dat de zijkanten eerst naar binnen moeten gaat het wel een stuk makkelijker :hihi:
Die loempia's heetten hier Filee loempia's :biggrin:
Ginerva schreef:
17-09-2017 18:54
Nu ik weet dat de zijkanten eerst naar binnen moeten gaat het wel een stuk makkelijker :hihi:
Ja, anders rolt alles er via de zijkanten uit :proud:
Het zijn er wel gelijk veel zie ik. Eten jullie die allemaal achter elkaar op? :mrgreen:
Nee ze kunnen ook de vriezer in, heb je de volgende keer een makkie dan hoef je ze alleen maar in de oven te schuiven
Ginerva schreef:
17-09-2017 18:55
Die loempia's heetten hier Filee loempia's :biggrin:
Wauw, ik voel mij vereerd 😄
Je kan ze invriezen. Verpak ze voor het bakken per stuk in een plastic zakje en stop ze in de vriezer.
anoniem_348213 wijzigde dit bericht op 17-09-2017 18:57
6.54% gewijzigd
FiIee schreef:
Ja, anders rolt alles er via de zijkanten uit :proud:
Yep, en ik maar iedere keer die vullen terug stoppen :facepalm:
FiIee schreef:
17-09-2017 18:56
Wauw, ik voel mij vereerd 😄
:-D
Annapicobella schreef:

Wat leuk, eer van je werk en het lijkt me erg leuk om je eigen dochter in de rol van moeder te zien :)
Ginerva schreef:
17-09-2017 18:56
Yep, en ik maar iedere keer die vullen terug stoppen :facepalm:
:rofl:

Dat had ik ook de eerste paar keren, tot ik ontdekte dat de zijkanten naar binnen vouwen de boel op z'n plaats houd.
Ginerva schreef:
Nee ze kunnen ook de vriezer in, heb je de volgende keer een makkie dan hoef je ze alleen maar in de oven te schuiven

Oké dat lijkt me een goede oplossing.
FiIee schreef:
17-09-2017 18:57
:rofl:

Dat had ik ook de eerste paar keren, tot ik it dekte dat de zijkanten naar binnen vouwen de boel op z'n plaats houd.
Jij had het tegen mij gezegd anders had ik het nu nog steeds zo gedaan vermoed ik ;-D
Jullie loempia verhaal doet me denken aan die keer in een restaurant in Seoul (Z-Korea) waar je zelf je vietnamese loempia's (hoeven niet in de oven) aan tafel maakt (heel leuk concept) maar je moet wel het trucje doorhebben :proud:
17-09-2017 18:58
Oké dat lijkt me een goede oplossing.
Ja als ik het erg druk druk heb dan eten we die loempia's uit de oven. Lekker makkelijk en een ware traktatie na een drukke dag
Daremanda schreef:
17-09-2017 18:59
Jullie loempia verhaal doet me denken aan die keer in een restaurant in Seoul (Z-Korea) waar je zelf je vietnamese loempia's (hoeven niet in de oven) aan tafel maakt (heel leuk concept) maar je moet wel het trucje doorhebben :proud:
:proud:
FiIee schreef:
17-09-2017 18:38
Dus even jezelf en je gezin goed in de gaten houden! Beter een keer teveel naar de huisarts dan een keer te laat en in het ziekenhuis eindigen.
Het is ook fijn dat het bekend is, dat een arts niet zich afvraagt waarom je zegt dat je een cavia hebt. Zeggen dat je een papegaai hebt, vinden ze niet gek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven