Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Toch komt de winter er hier aan. Mijn collega die altijd in een korte broek en t-shirt loopt, had zijn lange broek aan. Dat is het teken dat de winter begint. Als hij då weer een korte broek draagt, betekent dat de zomer is begonnen :proud:
Zo, de dag is weer ten einde. De hulp is vandaag geweest en het was weer supergezellig. We zijn in de afgelopen 2 jaar echt dikke vriendinnen geworden, zo leuk.
Ik heb haar gekregen toen ik zo slecht was met mijn longen en soms ben ik bang dat ze niet meer mag komen. Maar daar hoef ik volgens haar niet bang voor te zijn omdat mijn aandoeningen progressief zijn. Dat is hier gelukkig wel goed geregeld.
Ik heb een restje lasagne gegeten. Vandaag in totaal 13.2 kilo kwijt. Volgende maand naar de chirurg, ik hoop stiekem om dan 20 kilo kwijt te zijn maar 17.5 is natuurlijk realistischer.
We gaan het meemaken.
En het is al een week zo vreselijk koud op het lab op werk. Volgens mij hebben ze ipv de verwarming de airco op vriesstand gezet. Er komt nog net geen damp uit mijn mond daar.
Alle reacties Link kopieren
FiIee schreef:
18-09-2017 20:17
En het is al een week zo vreselijk koud op het lab op werk. Volgens mij hebben ze ipv de verwarming de airco op vriesstand gezet. Er komt nog net geen damp uit mijn mond daar.
Brrrr kan je nog wel goed werken met die kou?
Ginerva schreef:
18-09-2017 20:18
Brrrr kan je nog wel goed werken met die kou?
De reacties die verhit moeten worden zijn dan erg fijn om te doen. Stiekem even iets langer mijn handen boven het verwarmde zandbad houdenMaar het is niet fijn, omdat mijn vingers verkleumen bij kou.
FiIee schreef:
18-09-2017 20:21
De reacties die verhit moeten worden zijn dan erg fijn om te doen. Stiekem even iets langer mijn handen boven het verwarmde zandbad houdenMaar het is niet fijn, omdat mijn vingers verkleumen bij kou.
Ja dat lijkt mij ook dat je handen niet meer goed functioneren met die kou
Nu vind ik het eigenlijk wel een beetje zielig dat ik zo tegen die ginevra gedaan heb :-$
Krijg het koud van sommige reacties, nog maar even de cv omhoog gezet :)

Zit nu op de bank, warme chocolademelk met slagroom en een appelgebakje erbij. Vond ze zo lekker eruit zien zo heb er twee gekocht voor mezelf :yes: natuurlijk wel zelfgemaakte slagroom
Ginerva schreef:
18-09-2017 20:23
Nu vind ik het eigenlijk wel een beetje zielig dat ik zo tegen die ginevra gedaan heb :-$
Wij konden het niet weten. Volgens mij was je niet de enige die aan opzet dacht. Ik dacht er ook aan en doornroosje ook volgens mij.
Zo, gezellig wat kaarsjes aangestoken. Typisch hè, hoe de sfeer in huis zo veranderd als er kaarsen branden.

Ik zit naar de radio te luisteren, ik denk dat ik maar de open haard aanzet, dat maakt het nog knusser. :)
FiIee schreef:
18-09-2017 20:33
Wij konden het niet weten. Volgens mij was je niet de enige die aan opzet dacht. Ik dacht er ook aan en doornroosje ook volgens mij.
Ja ik denk ook dat wij niet de enige waren. Het was ook wel erg apart
Cateautje schreef:
Zo, gezellig wat kaarsjes aangestoken. Typisch hè, hoe de sfeer in huis zo veranderd als er kaarsen branden.

Ik zit naar de radio te luisteren, ik denk dat ik maar de open haard aanzet, dat maakt het nog knusser. :)
Ik zit nog net niet in neon licht maar scheelt niet veel :daisy:

Komt van buiten :|
Ginerva schreef:
18-09-2017 20:37
Ik zit nog net niet in neon licht maar scheelt niet veel :daisy:

Komt van buiten :|
Dan doe je de gordijnen dicht. Kaarsjes aansteken is dan ook een optie. :)
Cateautje schreef:
18-09-2017 20:38
Dan doe je de gordijnen dicht. Kaarsjes aansteken is dan ook een optie. :)
Het komt door de gordijnen heen
Cateautje schreef:

Gezellig, hier mijn nep waxine lichtjes aan :)

Zit naar Netflix te kijken. Crossing Lines
Filee, echt top dat je zo snel zag dat er bijna een identieke (schrijf je dat zo?) nick was. Het is nu dus al weer opgelost dankzij jou :kneel: :bigkiss:
Ja dat schrijf je zo. Ik dacht eerst dat jij het was totdat ik ineens dacht geen ava te zien. Gelukkig is het opgelost. :bigkiss:
FiIee schreef:
18-09-2017 20:53
Ja dat schrijf je zo. Ik dacht eerst dat jij het was totdat ik ineens dacht geen ava te zien. Gelukkig is het opgelost. :bigkiss:
Ja ben ik erg blij mee, gek ergens dat ik me daar druk over maak maar goed het zei zo ;-D
Welterusten allemaal, ga nog een deel kijken van mijn serie en dan lekker warm onder de dekens kruipen, tot morgen :-D

Denk als ik weer hier kom we op pagina 42 zitten, veel plezier voor de plakkers
prada schreef:
18-09-2017 20:16
Zo, de dag is weer ten einde. De hulp is vandaag geweest en het was weer supergezellig. We zijn in de afgelopen 2 jaar echt dikke vriendinnen geworden, zo leuk.
Ik heb haar gekregen toen ik zo slecht was met mijn longen en soms ben ik bang dat ze niet meer mag komen. Maar daar hoef ik volgens haar niet bang voor te zijn omdat mijn aandoeningen progressief zijn. Dat is hier gelukkig wel goed geregeld.
Ik heb een restje lasagne gegeten. Vandaag in totaal 13.2 kilo kwijt. Volgende maand naar de chirurg, ik hoop stiekem om dan 20 kilo kwijt te zijn maar 17.5 is natuurlijk realistischer.
We gaan het meemaken.
Dat is wel een hele nare reden om niet te hoeven vrezen dat je je hulp kwijt zou raken. :hug: Fijn is dat als je hulp krijgt en je gewoon ook als mens 'klikt'! Maakt het zoveel aangenamer en positiever!
Ik kan veel maar doe 'weinig' in de huishouding omdat ik voor fysieke inspanning best moet boeten. Man is enig kind maar heeft van jongs af aan geleerd dat je taken in huis verdeelt. Zo fijn. Hij doet het huishouden en ik het 'denk-, administratie- en familie/vrienden onderhoud'. Tuurlijk doe ik wel een wasje, boodschap of kook ik maar het schoonmaken en de zware klussen doet hij. Ik heb me daar lang schuldig over gevoeld (en heb mijn maatstaf bij moeten stellen: als hij vindt dat het schoon is, dan is het schoon. PUNT) maar hij vindt het evident en belangrijk dat ik me op mijn werk kan concentreren (doe ik heel graag, krijg ik meestal energie van en ik verdien aardig meer dan hij zelfs als hij ook 5 ipv 4 dagen zou werken) en vrije tijd in de best mogelijke conditie met hem door kan brengen. Schat is het en nog een lekker ding ook :$
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
sonjavg schreef:
18-09-2017 21:43
Welterusten allemaal, ga nog een deel kijken van mijn serie en dan lekker warm onder de dekens kruipen, tot morgen :-D

Truste
Kom ook nog even kijken. Dat zie je elk voor en najaar weer .de een in zomerkleding en de andere winterjas.totaal ingepakt .
Ik loop nog steeds in n vest .wel n lang vest,is prima voor buiten momenteel.

De kachel is hier wel aan smorgens en savonds even. Overdag nog niet nodig.

Wat heb ik verder hier nog gelezen. Prada over kilo's.volgens mij ben jij hartstikke goed bezig.

Drackie is zoekende .komt ook wel goed ,er zijn hier al zo veel hulplijnen.

Zie zo Sonja voor me , de hele dag crossen en scheuren met haar autootje 😂Kinderen blij.mama komt ons halen met haar nieuwe auto.
Wel heerlijk net voor de winter.

Kinderwensen ook nog over gelezen. Twilight en Filee. Zijn genoeg vrouwen die er voor kiezen n kind alleen op te voeden.
Je moet natuurlijk rekening houden met je werk. Of je n beetje de tijd in kunt delen als je n kind hebt. i.v.m.de school vakanties etc. en met de financiën . Er komt wel n hoop bij kijken . Maar dat zijn de dingen die je zelf het beste kunt beoordelen.
Veel wijsheid wens ik je met je besluit.

Cateautje heeft de kaarsjes aan het branden. En de open haard. Ja je moet het zelf gezellig maken, .

Ga zo naar bed.lig er altijd vrij vroeg in.lekker lezen. En morgen hoop ik bij tijd op .misschien dat ik straks nog even de wekker zet.
Fijne voortzetting .tot morgen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
sonjavg schreef:
18-09-2017 21:43

Geniet er van Sonja en slaap zacht voor later!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
truste chrisjoh
Cateautje schreef:
18-09-2017 19:17
Ik heb vandaag volop mensen zien lopen met winterjas en sommigen zelfs met een capuchon over hun hoofd getrokken. Mankeer ik nou wat met mijn enkele T-shirt en sweatvest of hoe zit dat?

Het wordt zelfs weer 20 graden, het is toch waanzinnig om je nu al te gedragen alsof de winter al is begonnen?
Ik had vandaag voor het eerst een trui aan toen ik naar school ging. Hiervoor alleen een superdun zomerjasje met een shirt eronder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven