Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
maandag 18 september 2017 om 21:48
maandag 18 september 2017 om 21:50
Ik was met de auto naar het werk. Broek, bloesje en jasje met sjaal. Ik geniet elke dag van mijn nieuwe werklocatie waar ik gewoon zelf de temperatuur van mijn 'balzaal-kantoor' kan regelen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 18 september 2017 om 21:51
maandag 18 september 2017 om 21:55
Ik ben met mijn bedrijf (gaat vooral over ondernemen) de afgelopen 3 jaar op een zijspoor- maar heel bevlogen- bezig met de koppeling tussen opleiding en werkvloer. Dat uit zich vooral door stageplekken/werkgevers, stagiaires en invulling van stages anders te benaderen. Ik heb daar veel van geleerd en die kennis deel ik graag met mensen die echt graag willen, net als het netwerk dat ik heb.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 18 september 2017 om 21:59
Vind ik echt tof van jeOudblond schreef: ↑18-09-2017 21:55Ik ben met mijn bedrijf (gaat vooral over ondernemen) de afgelopen 3 jaar op een zijspoor- maar heel bevlogen- bezig met de koppeling tussen opleiding en werkvloer. Dat uit zich vooral door stageplekken/werkgevers, stagiaires en invulling van stages anders te benaderen. Ik heb daar veel van geleerd en die kennis deel ik graag met mensen die echt graag willen, net als het netwerk dat ik heb.
maandag 18 september 2017 om 22:28
Nee, volgende keer zullen we luisteren naar je appeltaartherfstappeltaart schreef: ↑18-09-2017 22:17Ik niet hoor. Ik zei het toch, waarschijnlijk gewoon toeval. Maar jullie luisterden niet![]()
![]()
maandag 18 september 2017 om 23:14
dinsdag 19 september 2017 om 06:31
Goedemorgen allemaal.
Wat een slechte nacht was dit. Hazenslaapjes en heel veel keer wakker. Verdef geen reden voor maar wel irritant.
Ben nj een beetje gaar.
Jullie posten zoveel dat ik het niet bij kan houden met reageren, dus geen onwil hoor
Straks ga ik een uurtje sporten, daarna een lekkere pan bouillon trekken en groentesoep maken.Vanmiddag krijg ik visite.
Fijne dag allemaal, wat jullie plannen ook zijn.
Wat een slechte nacht was dit. Hazenslaapjes en heel veel keer wakker. Verdef geen reden voor maar wel irritant.
Ben nj een beetje gaar.
Jullie posten zoveel dat ik het niet bij kan houden met reageren, dus geen onwil hoor
Straks ga ik een uurtje sporten, daarna een lekkere pan bouillon trekken en groentesoep maken.Vanmiddag krijg ik visite.
Fijne dag allemaal, wat jullie plannen ook zijn.
dinsdag 19 september 2017 om 10:03
Goedesmorgens deze morgen,
Gisteren keek ik op Netflix naar One Day at a time, een comedyserie over een Cubaans-Amerikaanse familie met o.a. Rita Moreno. De aflevering waar ik heel blij van werd was dat Rita (de Oma van het gezin) wakker werd, salsamuziekje op, al dansend naar de keuken, 2 boterhammen in de toaster, koffie maken, eitjes bakken en allemaal zo heerlijk relaxed! Met die heerlijke muziek erbij.
En ik voelde dat het steeds kouder werd, de avonden en de nachten en bedacht voor het slapengaan dat ik mijn gewatteerde sprei wel over mijn dekbed kon leggen. Was het te warm, dan ging hij weer eraf, zo niet, dan niet.
Heerlijk geslapen. Heb nog steeds mijn zomerdekbed, maar dit is mooie tussenoplossing voor als het nog niet koud genoeg is voor herfstdekbed.
Gisteren keek ik op Netflix naar One Day at a time, een comedyserie over een Cubaans-Amerikaanse familie met o.a. Rita Moreno. De aflevering waar ik heel blij van werd was dat Rita (de Oma van het gezin) wakker werd, salsamuziekje op, al dansend naar de keuken, 2 boterhammen in de toaster, koffie maken, eitjes bakken en allemaal zo heerlijk relaxed! Met die heerlijke muziek erbij.
En ik voelde dat het steeds kouder werd, de avonden en de nachten en bedacht voor het slapengaan dat ik mijn gewatteerde sprei wel over mijn dekbed kon leggen. Was het te warm, dan ging hij weer eraf, zo niet, dan niet.
Heerlijk geslapen. Heb nog steeds mijn zomerdekbed, maar dit is mooie tussenoplossing voor als het nog niet koud genoeg is voor herfstdekbed.
Everything you see I owe to spaghetti!
dinsdag 19 september 2017 om 10:07
Goedemorgen.hier ook heerlijk geslapen. Moet er altijd wel n keertje uit.maar slaap dan zo weer verder.
Slaap meestal prima.alleen als het stormt lijkt het of ik ook storm in mijn hoofd heb.kom dan vaak niet in slaap.
Ik ga vanmiddag even de TV aanzetten .kijken wat ze dragen op Prinsjesdag .kan wel tussen mijn werkzaamheden door.
Fijne dag .tot later.
Slaap meestal prima.alleen als het stormt lijkt het of ik ook storm in mijn hoofd heb.kom dan vaak niet in slaap.
Ik ga vanmiddag even de TV aanzetten .kijken wat ze dragen op Prinsjesdag .kan wel tussen mijn werkzaamheden door.
Fijne dag .tot later.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
dinsdag 19 september 2017 om 10:49
Goedemorgen zonder zorgen.
Heerlijk geslapen alleen een beetje te lang, dus nu watten in m'n hoofd, maar die krijg ik wel weg met een heerlijke beker koffie. Werd wakker van een hele vervelende repeterende droom waar ik geen zin meer in had, dat heb ik weleens zo.
De deur staat weer open, ga zo genieten van het zonnetje, maar doe zolang het nog kan. Over 2 weken verdwijnt de zon achter de huizen aan de overkant en dan krijg ik hem tot februari niet meer te zien, alleen vroeg in de morgen op het oosten.
Fijne dag allemaal, tot roepens.
Heerlijk geslapen alleen een beetje te lang, dus nu watten in m'n hoofd, maar die krijg ik wel weg met een heerlijke beker koffie. Werd wakker van een hele vervelende repeterende droom waar ik geen zin meer in had, dat heb ik weleens zo.
De deur staat weer open, ga zo genieten van het zonnetje, maar doe zolang het nog kan. Over 2 weken verdwijnt de zon achter de huizen aan de overkant en dan krijg ik hem tot februari niet meer te zien, alleen vroeg in de morgen op het oosten.
Fijne dag allemaal, tot roepens.
dinsdag 19 september 2017 om 15:24
Goedemiddag allemaal, toch wel een beetje teleurstellend dat we pagina 42 hebben gehaald zoals voorspeld door mij
maar fijn om te lezen te hebben.
Hier net thuis van de oudste ophalen van school met de jongste, lekker weer om te fietsen
en het word nog beter. Bij alle ouders is inmiddels bekend dat ik een auto heb zo word ingedeeld als mama taxi
hahaha was zo lekker rustig zonder. Maar doe het graag, net als mama hotel wezen. Vandaag ook weer een vriendinnetje mee van mijn oudste, kan reuken dat haar ouders binnen roken....
Verder hier alles goed en gezond, groetjes en fijne verdere dinsdag
Hier net thuis van de oudste ophalen van school met de jongste, lekker weer om te fietsen
Verder hier alles goed en gezond, groetjes en fijne verdere dinsdag