Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Lasagne, daar bleef mijn oog ook op het "wat eten we vandaag"-topic hangen. Vroeger was er van Apro een lekkere kant en klare vegetarische lasagne, maar die verkopen ze niet meer. Eens kijken of ik iets vergelijkbaars kan vinden!
aviv_13 schreef:
19-09-2017 18:19
Lasagne, daar bleef mijn oog ook op het "wat eten we vandaag"-topic hangen. Vroeger was er van Apro een lekkere kant en klare vegetarische lasagne, maar die verkopen ze niet meer. Eens kijken of ik iets vergelijkbaars kan vinden!
Jumbo heeft lekkere vegetarische kant en klare lasagne.
Alle reacties Link kopieren
Hehe, ik ben ook klaar! En man maakt mosselen met zelfgebakken brood en een lekker sausje. Ik landt intussen even met een glas wijn. Vegetarische lasagna maak ik in een grote bak en snij die dan in stukken voor in de vriezer. Werkt goed.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Hier zo eens even sportkleren opzoeken! En mijzelf een uurtje moe maken in de sportschool.

Filee nog tijd zat om de koffer in te pakken. Ga je lekker naar de zon?
twilight84 schreef:
19-09-2017 18:48
Hier zo eens even sportkleren opzoeken! En mijzelf een uurtje moe maken in de sportschool.

Filee nog tijd zat om de koffer in te pakken. Ga je lekker naar de zon?
Ik hoop wel dat er zon is :)
Ik ga straks maar eens beginnen met pakken. Ik vlieg gelukkig morgen in de middag dus tijd zat in de ochtend.
FiIee schreef:
19-09-2017 18:49
Ik hoop wel dat er zon is :)
Ik ga straks maar eens beginnen met pakken. Ik vlieg gelukkig morgen in de middag dus tijd zat in de ochtend.
Ik heb iets gemist geloof ik, waar ga je heen?
Ginerva schreef:
19-09-2017 19:04
Ik heb iets gemist geloof ik, waar ga je heen?
ik vermoed dat we haar aanwezigheid sterker gaan voelen in de komende dagen :-D
Oudblond schreef:
19-09-2017 19:05
t kwarte valt, t kwartje valt :hihi:
Draakje, forummiep heeft mail.
Oudblond schreef:
19-09-2017 19:05
Jij snapt hem :proud:

Dus als er ineens sneeuw valt, is dat mijn schuld. Maar wees niet bang, over 2 weken ben ik weer weg.
FiIee schreef:
19-09-2017 19:37
Jij snapt hem :proud:

Dus als er ineens sneeuw valt, is dat mijn schuld. Maar wees niet bang, over 2 weken ben ik weer weg.
Ik :heart: sneeuw, van mij mag je het meebrengen :proud:
Ginerva schreef:
19-09-2017 19:40
Ik :heart: sneeuw, van mij mag je het meebrengen :proud:
Hebben de zomermoppers ook weer wat te schrijven :$
FiIee schreef:
19-09-2017 19:42
Hebben de zomermoppers ook weer wat te schrijven :$
:proud:
misschien eerder de winter haters
Hallo :hello:

hele dag met mijn twee (baby)nichtjes doorgebracht :heart: :heart:
Daarna storing bij de metro gehad (6) dus heel lang over de terugweg gedaan.
En heb een datum voor tekenen voorlopig koopovereenkomst dus productieve dag :cheer:
Spanend Dare! Ik mag morgen mijn kleutervriendje van school halen :heart: Hij gaat pas voor de tweede week naar school en vandaag al schoolreisje. Mannetje vindt het allemaal heel leuk gelukkig!
Oudblond schreef:
19-09-2017 20:15
Spanend Dare! Ik mag morgen mijn kleutervriendje van school halen :heart: Hij gaat pas voor de tweede week naar school en vandaag al schoolreisje. Mannetje vindt het allemaal heel leuk gelukkig!
Fijn dat hij het allemaal zo leuk vindt :heart:
Daremanda schreef:
19-09-2017 19:49
Hallo :hello:

hele dag met mijn twee (baby)nichtjes doorgebracht :heart: :heart:
Daarna storing bij de metro gehad (6) dus heel lang over de terugweg gedaan.
En heb een datum voor tekenen voorlopig koopovereenkomst dus productieve dag :cheer:
Echt een leuke dag gehad Dare, alleen die storing was even wat minder
FiIee schreef:
19-09-2017 18:33
Jumbo heeft lekkere vegetarische kant en klare lasagne.
Niet mijn Jumbo ben ik bang, kon het niet vinden. En de AH is dicht vanwege een verbouwing. Misschien moet ik de grotere Jumbo eens proberen.
Vandaag heb ik venkel-rode ui-sinaasappel stamppot met kruidnagelkaas gegeten.

Ik zit nu "caaf-tv" te kijken, de soap van cavia's in mijn hok die weer een hele nieuwe impuls heeft gekregen met m'n nieuwe kleintje.
Oudblond schreef:
19-09-2017 20:15
Ja, maar vooral leuk :)
Ahw, ze zijn zo schattig he :love:
aviv_13 schreef:
19-09-2017 20:18
Niet mijn Jumbo ben ik bang, kon het niet vinden. En de AH is dicht vanwege een verbouwing. Misschien moet ik de grotere Jumbo eens proberen.
Vandaag heb ik venkel-rode ui-sinaasappel stamppot met kruidnagelkaas gegeten.

Ik zit nu "caaf-tv" te kijken, de soap van cavia's in mijn hok die weer een hele nieuwe impuls heeft gekregen met m'n nieuwe kleintje.
lasagna is heel makkelijk zelf te maken

paar tomaten, 1 gourget, 1 grote ui en italiaanse kruiden bv oregano of basilicum beetje peper en zout

tomaten en gourgette en ui in stukjes dan opzetten en aan de kook brengen, goed zacht laten worden en dan de staafmixer er in, kruiden erdoor en dat tussen de lasagna bladeren doen. Als je kaas eet kan je ook nog kaas toevoegen aan de saus en een laagje kaas er boven op doen. Dan de oven in. Super makkelijk en zo gepiept.
Oudblond schreef:
19-09-2017 18:44
Hehe, ik ben ook klaar! En man maakt mosselen met zelfgebakken brood en een lekker sausje. Ik landt intussen even met een glas wijn. Vegetarische lasagna maak ik in een grote bak en snij die dan in stukken voor in de vriezer. Werkt goed.
:whistle: :biggrin:
Ik heb vanavond teveel gegeten. Een opgerold kalfslapje met pesto en mozzarella en een nootje bloemkool/aardappelgratin. Normaal doe ik daar twee dagen mee maar het was zo lekker en eigenlijk niet veel. Maar toch net een beetje teveel. Dus nu ben ik moe, heb mijn avondtoilet gedaan en ga naar mijn mandje.
Ginerva schreef:
19-09-2017 20:23
lasagna is heel makkelijk zelf te maken

paar tomaten, 1 gourget, 1 grote ui en italiaanse kruiden bv oregano of basilicum beetje peper en zout

tomaten en gourgette en ui in stukjes dan opzetten en aan de kook brengen, goed zacht laten worden en dan de staafmixer er in, kruiden erdoor en dat tussen de lasagna bladeren doen. Als je kaas eet kan je ook nog kaas toevoegen aan de saus en een laagje kaas er boven op doen. Dan de oven in. Super makkelijk en zo gepiept.
Hm, ik heb slechte ervaringen met zelf lasagne maken. Lasagnebladen die of niet gaar worden of aan elkaar kleven, een eeuwigheid in de oven... Gebruik je kant-en-klare lasagnebladen?
Goeie landing gehad oudblond?

Heb vandaag panty kniekousjes aangehad. Is ook de hel bah.
Gezellige avond ..het lijkt mooi weer te worden de komende dagen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven