Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
dinsdag 19 september 2017 om 18:33
Jumbo heeft lekkere vegetarische kant en klare lasagne.
dinsdag 19 september 2017 om 18:44
Hehe, ik ben ook klaar! En man maakt mosselen met zelfgebakken brood en een lekker sausje. Ik landt intussen even met een glas wijn. Vegetarische lasagna maak ik in een grote bak en snij die dan in stukken voor in de vriezer. Werkt goed.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 19 september 2017 om 18:49
Ik hoop wel dat er zon istwilight84 schreef: ↑19-09-2017 18:48Hier zo eens even sportkleren opzoeken! En mijzelf een uurtje moe maken in de sportschool.
Filee nog tijd zat om de koffer in te pakken. Ga je lekker naar de zon?
Ik ga straks maar eens beginnen met pakken. Ik vlieg gelukkig morgen in de middag dus tijd zat in de ochtend.
dinsdag 19 september 2017 om 20:15
dinsdag 19 september 2017 om 20:16
dinsdag 19 september 2017 om 20:18
Echt een leuke dag gehad Dare, alleen die storing was even wat minder
dinsdag 19 september 2017 om 20:18
Niet mijn Jumbo ben ik bang, kon het niet vinden. En de AH is dicht vanwege een verbouwing. Misschien moet ik de grotere Jumbo eens proberen.
Vandaag heb ik venkel-rode ui-sinaasappel stamppot met kruidnagelkaas gegeten.
Ik zit nu "caaf-tv" te kijken, de soap van cavia's in mijn hok die weer een hele nieuwe impuls heeft gekregen met m'n nieuwe kleintje.
dinsdag 19 september 2017 om 20:19
dinsdag 19 september 2017 om 20:23
lasagna is heel makkelijk zelf te makenaviv_13 schreef: ↑19-09-2017 20:18Niet mijn Jumbo ben ik bang, kon het niet vinden. En de AH is dicht vanwege een verbouwing. Misschien moet ik de grotere Jumbo eens proberen.
Vandaag heb ik venkel-rode ui-sinaasappel stamppot met kruidnagelkaas gegeten.
Ik zit nu "caaf-tv" te kijken, de soap van cavia's in mijn hok die weer een hele nieuwe impuls heeft gekregen met m'n nieuwe kleintje.
paar tomaten, 1 gourget, 1 grote ui en italiaanse kruiden bv oregano of basilicum beetje peper en zout
tomaten en gourgette en ui in stukjes dan opzetten en aan de kook brengen, goed zacht laten worden en dan de staafmixer er in, kruiden erdoor en dat tussen de lasagna bladeren doen. Als je kaas eet kan je ook nog kaas toevoegen aan de saus en een laagje kaas er boven op doen. Dan de oven in. Super makkelijk en zo gepiept.
dinsdag 19 september 2017 om 20:24
dinsdag 19 september 2017 om 20:29
Ik heb vanavond teveel gegeten. Een opgerold kalfslapje met pesto en mozzarella en een nootje bloemkool/aardappelgratin. Normaal doe ik daar twee dagen mee maar het was zo lekker en eigenlijk niet veel. Maar toch net een beetje teveel. Dus nu ben ik moe, heb mijn avondtoilet gedaan en ga naar mijn mandje.
dinsdag 19 september 2017 om 20:30
Hm, ik heb slechte ervaringen met zelf lasagne maken. Lasagnebladen die of niet gaar worden of aan elkaar kleven, een eeuwigheid in de oven... Gebruik je kant-en-klare lasagnebladen?Ginerva schreef: ↑19-09-2017 20:23lasagna is heel makkelijk zelf te maken
paar tomaten, 1 gourget, 1 grote ui en italiaanse kruiden bv oregano of basilicum beetje peper en zout
tomaten en gourgette en ui in stukjes dan opzetten en aan de kook brengen, goed zacht laten worden en dan de staafmixer er in, kruiden erdoor en dat tussen de lasagna bladeren doen. Als je kaas eet kan je ook nog kaas toevoegen aan de saus en een laagje kaas er boven op doen. Dan de oven in. Super makkelijk en zo gepiept.