Gezondheid alle pijlers

Ervaring kambo

20-09-2017 22:59 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
I.v.m. chronische klachten; astma, copd, PMS en de rest.. Benaderde mij laatst iemand om eens kambo te proberen.

Omdat ik over alternatieve geneeswijze soms niet te spreken ben.. ben ik op zoek naar 'real life' verhalen.

Hoe heb jij het ervaren? Wat vond je k*t, wat is er top, wat heb je ervaren en hoe voelde je je erna? Tip & tricks! Pleasee

Ik hoor het graag!
anoniem_260649 wijzigde dit bericht op 20-09-2017 23:39
20.71% gewijzigd
Everybody can change.
Een ingewikkeld probleem lijkt mij niet op te lossen door iets heel simpels, of het moet puur toeval zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ze willen iets verkopen en mensen dom maken.
Problemen aan de luchtwegen moeten vaak opnieuw door artsen worden bekeken. In sneltreinvaart worden tegenwoordig nieuwe remedies gevonden en hoe vaker je op hun stoep staat, hoe eerder je in aanmerking komt.
shisha schreef:
21-09-2017 07:53
Ik doelde op het feit dat in het artikel staat dat inmiddels wetenschappelijk is bewezen dat kambo een aantal heilzame effecten heeft op het menselijk lichaam.
Vinden zij...

Ik kan ook wel zeggen dat het wetenschappelijk bewezen is dat iedere dag drie minuten je benen in je nek je van een alcoholprobleem af kan helpen. Niks van dat is waar hoor.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Het lijkt een soort min en min maakt plus. Je wordt ziek van het ene soort gif (sigaretten) en om dat op te lossen neem je een ander gif.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Heb precies dezelfde klachten al jij en rookte ook.
Ben nu 5 weken gestopt en merk nu echt verschil, ben lang niet meer zo benauwd.
Je lichaam verteld je dat je moet stoppen met roken..
En als ik het kan kan jij het ook!
Had je salie al geprobeerd?
MissKatrien, omdat dit ook een middel is uit de sjamanistische traditie kun je misschien ook even kijken op het ayahuasca-topic dat loopt op deze pijler.
Probeer hulp te krijgen met stoppen met roken.
Ik heb ooit ook gerookt. Stoppen lost niet al je problemen op, maar zorgt er wél voor dat je weer wat meer lucht krijgt, je energieker voelt en dat je niet méér problemen krijgt in de toekomst.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 21-09-2017 09:54
0.76% gewijzigd
nounou
Oh, nee, MissKatrien, ayahuasca-topic is op de pijler Psyche
nounou
zazamaenade schreef:
21-09-2017 09:53
Oh, nee, MissKatrien, ayahuasca-topic is op de pijler Psyche
psyche/ayahuasca/list_messages/391080

Daar is de boodschap trouwens in grote lijnen hetzelfde.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
MissKatrien18 schreef:
20-09-2017 23:56
Roken is in mijn geval niet de veroorzaker van mijn longproblemen. Ik had al astma voor ik begon met roken, je hebt gelijk roken is niet bevorderend zien hier boven op ook nog Copd is gekomen. Heb het roken verwijderd omdat het een vervelende bijkomstigheid is waar ik graag van af wil en geen chronische aandoening
Mensen die zich psychisch ellendig voelen gaan roken en merken dat een sigaret je even een dopamine-kick geeft, en blijven vervolgens roken omdat ze zichzelf er niet toe kunnen zetten om te stoppen. Dat was ook mijn reden om te blijven roken.
Als je al astma had zou ik zeker hulp gaan vragen bij het stoppen. Naar je huisarts, die verwijst je wel door.
Er zijn tegenwoordig zoveel methoden om te stoppen dat er ook wel één voor jou bij zit. :)
nounou
Je verslaafde hersenen laten je geloven dat het niet (alleen) aan het roken ligt, maar als je stopt met roken, zul je zien en snappen dat het niet waar is. Je vraagt nu in feite om een goed kussen om de klap bij een aanrijding op te vangen, terwijl je eigenlijk je gordel om moet doen. Zo vergiftigend zijn sigaretten, dat je hersenen zelfs een loopje met je nemen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven