Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 16 februari 2009 om 16:13
Ik ben thuis gebleven vanmorgen.. Hele nacht lopen blaffen en snotteren, koud dan weer warm. Alle fleece dekens die ik in huis had over mijn dubbele winterdekbed gegooid. 2 paar wollen sokken over elkaar heen, zelfs mijn thermolegging aangetrokken en daar over heen een trainingsbroek,dikke trui aan en uiteindelijk ook nog in een slaapzak in bed(ja onder al die dekens) gaan liggen, ik had het zoooooooooooo koud..
En ik werd net wakker omdat ik het zo onwijs warm had .
Eerst maar eens douchen misschien knap ik daar wat van op.
En nestel ik mij lekker op de bank , zodat ik vanavond een beetje beter ben. Vanavond is de laatste avond dat ik mijn opa nog kan zien, morgen is de crematie.
En ik werd net wakker omdat ik het zo onwijs warm had .
Eerst maar eens douchen misschien knap ik daar wat van op.
En nestel ik mij lekker op de bank , zodat ik vanavond een beetje beter ben. Vanavond is de laatste avond dat ik mijn opa nog kan zien, morgen is de crematie.
maandag 16 februari 2009 om 16:34
Mooie bloemen of wat lekkers en een frisse neus halen, goede ideeën. Ga ik zeker doen.
Weet niet of ik haar nou ga overtuigen dat het over is. Haar vriend zit nogal in een enorme dip. Hij is niet zo'n prater, dus heeft het tot nu toe allemaal voor zich gehouden. Beetje midlife crisis volgens mij. Ze hadden dingen afgesproken om samen aan te werken, maar blijkbaar zijn ze niet vol goede moed bezig... Ze belde vanmorgen weer huilend vanaf werk. Gut. Vind het echt erg voor d'r. Naja. Zullen maar zien vanavond.
Vleertje heeft koorts! Arme jij! Al wat warmer door het douchen? Kruikje mee op de bank?
Indi, hoe ging het vanmiddag met je schoonzus?
Speculaas met slagroom?!?! Ik heb wel brood met speculaas op vanmiddag... en heel veel losse speculaasjes
Weet niet of ik haar nou ga overtuigen dat het over is. Haar vriend zit nogal in een enorme dip. Hij is niet zo'n prater, dus heeft het tot nu toe allemaal voor zich gehouden. Beetje midlife crisis volgens mij. Ze hadden dingen afgesproken om samen aan te werken, maar blijkbaar zijn ze niet vol goede moed bezig... Ze belde vanmorgen weer huilend vanaf werk. Gut. Vind het echt erg voor d'r. Naja. Zullen maar zien vanavond.
Vleertje heeft koorts! Arme jij! Al wat warmer door het douchen? Kruikje mee op de bank?
Indi, hoe ging het vanmiddag met je schoonzus?
Speculaas met slagroom?!?! Ik heb wel brood met speculaas op vanmiddag... en heel veel losse speculaasjes
maandag 16 februari 2009 om 16:46
Het ging heel erg goed! Heel erg fijn om ook eens haar kant van het verhaal te horen en ook fijn om te horen dat ze absoluut niet goed keurt hoe haar broer het destijds allemaal heeft aangepakt.
Verder vertelde ze dat ze zich nog regelmatig verspreekt en zijn nieuwe vriendin "indi"noemt..
En de kinderen moeten niet zoveel van zijn nieuwe vriendin hebben...Ik heb gezegd dat ik hoop dat dat nog gaat komen.
We hebben verder geen nieuwe afspraak gemaakt. ik heb gezegd dat ik nog wel eens mail, maar ze heeft helemaal geen verwachtingen. Het was erg fijn om elkaar weer een keer te zien.
Heb het gevoel dat ik er een stuk sterker van ben geworden, of is dat gek??
Verder vertelde ze dat ze zich nog regelmatig verspreekt en zijn nieuwe vriendin "indi"noemt..
En de kinderen moeten niet zoveel van zijn nieuwe vriendin hebben...Ik heb gezegd dat ik hoop dat dat nog gaat komen.
We hebben verder geen nieuwe afspraak gemaakt. ik heb gezegd dat ik nog wel eens mail, maar ze heeft helemaal geen verwachtingen. Het was erg fijn om elkaar weer een keer te zien.
Heb het gevoel dat ik er een stuk sterker van ben geworden, of is dat gek??
maandag 16 februari 2009 om 16:48
haha, die speculaas toch; 16 februari bij deze omgedoopt dot onofficiele speculaardag (weg met 5 december)
Ach Vleer; wat moet dat een gezicht zijn geweest; onder 20 lagen dekens en kleren een klein vleertje. Tis een soort prinses op de erwt maar dan de prinses onderaan
Ach Vleer; wat moet dat een gezicht zijn geweest; onder 20 lagen dekens en kleren een klein vleertje. Tis een soort prinses op de erwt maar dan de prinses onderaan
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
maandag 16 februari 2009 om 16:52
quote:Q-Q schreef op 16 februari 2009 @ 12:22:
[...]
Ah...alweer een liefhebber/kenner van MD. Goeie smaak! Als de vrouw waarmee ik date zich in iets van MD heeft gehuld, dan word ik altijd erg blij. Dat zegt toch wel iets...ook over smaak Nou dan moeten we misschien eens kennismaken Q Of zie ik nu al een andere kaapster (niet singles topic poster) om de hoek kijken
[...]
Ah...alweer een liefhebber/kenner van MD. Goeie smaak! Als de vrouw waarmee ik date zich in iets van MD heeft gehuld, dan word ik altijd erg blij. Dat zegt toch wel iets...ook over smaak Nou dan moeten we misschien eens kennismaken Q Of zie ik nu al een andere kaapster (niet singles topic poster) om de hoek kijken
maandag 16 februari 2009 om 17:04
quote:liefmeisje2 schreef op 16 februari 2009 @ 16:52:
[...]Nou dan moeten we misschien eens kennismaken Q Of zie ik nu al een andere kaapster (niet singles topic poster) om de hoek kijken Maak je niet dik LM, ik mag dan wel een lekker wijf zijn, ik heb een ontzettend kutkarakter dus hij is zo weer uitgekeken, stuur ik hem wel weer braaf terug hierheen
[...]Nou dan moeten we misschien eens kennismaken Q Of zie ik nu al een andere kaapster (niet singles topic poster) om de hoek kijken Maak je niet dik LM, ik mag dan wel een lekker wijf zijn, ik heb een ontzettend kutkarakter dus hij is zo weer uitgekeken, stuur ik hem wel weer braaf terug hierheen
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
maandag 16 februari 2009 om 17:20
maandag 16 februari 2009 om 18:17
Hallooooo!
Was zo benieuwd hoe het met Indi zou gaan, dus direct na thuiskomst even ingelogd. Het ging dus goed en je voelt je goed! Fijn! Gelukkig voel je je nu niet verdrietig of leeg, maar juist sterk dus t gaat echt de goeie kant op met jou!
Vleer, beterschap en sterkte vanavond en morgen!
Miran: verdorie, heb ik je net gemist gisteravond...blij dat t goed met je gaat iig!
Gaan we nu vechten om de aandacht van Q-Q? ik doe even niet mee hoor...ben aan t aftellen...
Was zo benieuwd hoe het met Indi zou gaan, dus direct na thuiskomst even ingelogd. Het ging dus goed en je voelt je goed! Fijn! Gelukkig voel je je nu niet verdrietig of leeg, maar juist sterk dus t gaat echt de goeie kant op met jou!
Vleer, beterschap en sterkte vanavond en morgen!
Miran: verdorie, heb ik je net gemist gisteravond...blij dat t goed met je gaat iig!
Gaan we nu vechten om de aandacht van Q-Q? ik doe even niet mee hoor...ben aan t aftellen...
maandag 16 februari 2009 om 18:34
In het kader van een vervolg op onze SOA-verhalen/testen...
Hoe is het daarmee bij Pop, Ingel en de rest die zich ging laten testen? Ik was vandaag bij de huisarts (niet specifiek hiervoor) maar zag mijn kans om het meteen maar even te regelen. Ik kreeg alleen een beetje een rare reactie van mijn huisarts, dus ben ook wel nieuwsgierig naar jullie ervaringen. Ik krijg nu sowieso een soa-test (moet zelf wattenstaafjes gebruiken en dan naar het lab brengen) dan wordt het op kweek gezet. Maar op de vraag of ik geen hiv/aids test moest doen zei de dokter dat het sowieso langer dan 6 maanden terug moest zijn dat ik onveilige sex had gehad (in mijn gedachten is het 3 maanden voor de incubatietijd?? meende ik me te herinneren van de GG&GD test een paar jaar terug) en dat ik me eigenlijk niet echt druk hoefde te maken als ik "maar" 1 of 2 keer een onveilig hetero contact had gehad, dan was de kans zo klein. Maar als ik ongerust zou blijven dan moest ik over een paar maanden nog maar eens terugkomen. Ik was eerlijk gezegd te verbouwereerd om er op te reageren, dus heb het maar even gelaten voor wat het was. Kan altijd nog een keer een hivtest laten doen. Wat vinden jullie hiervan en wat is jullie ervaring? Ik vind het toch een beetje raar hoor...
Hoop dat bij jullie de testen positief zijn uitgevallen. Hoe lang moet je eigenlijk op de uitslag wachten? Een week ofzo?
Hoe is het daarmee bij Pop, Ingel en de rest die zich ging laten testen? Ik was vandaag bij de huisarts (niet specifiek hiervoor) maar zag mijn kans om het meteen maar even te regelen. Ik kreeg alleen een beetje een rare reactie van mijn huisarts, dus ben ook wel nieuwsgierig naar jullie ervaringen. Ik krijg nu sowieso een soa-test (moet zelf wattenstaafjes gebruiken en dan naar het lab brengen) dan wordt het op kweek gezet. Maar op de vraag of ik geen hiv/aids test moest doen zei de dokter dat het sowieso langer dan 6 maanden terug moest zijn dat ik onveilige sex had gehad (in mijn gedachten is het 3 maanden voor de incubatietijd?? meende ik me te herinneren van de GG&GD test een paar jaar terug) en dat ik me eigenlijk niet echt druk hoefde te maken als ik "maar" 1 of 2 keer een onveilig hetero contact had gehad, dan was de kans zo klein. Maar als ik ongerust zou blijven dan moest ik over een paar maanden nog maar eens terugkomen. Ik was eerlijk gezegd te verbouwereerd om er op te reageren, dus heb het maar even gelaten voor wat het was. Kan altijd nog een keer een hivtest laten doen. Wat vinden jullie hiervan en wat is jullie ervaring? Ik vind het toch een beetje raar hoor...
Hoop dat bij jullie de testen positief zijn uitgevallen. Hoe lang moet je eigenlijk op de uitslag wachten? Een week ofzo?
maandag 16 februari 2009 om 19:09
maandag 16 februari 2009 om 19:25
Eerst even kijken of er iets uit de soa-test komt, en dan nog even denken... misschien wil ik het toch gewoon doen hoor, al is het maar voor mijn eigen geruststelling. Misschien maak ik dan wel gewoon een afspraak bij een andere huisarts bij dezelfde praktijk of toch nog een keer terug naar deze en er dan op staan dat ik het toch graag wil. Vroeg me af of er meer mensen zijn die deze ervaring hebben. Ze vroeg nog wel of ik reden had te denken dat ik risico heb gelopen... Nou ten 1e was het onveilig?? dus lijkt me al een belangrijke reden en ten 2e was het met mijn ex (RPman met kind), toen het al officieel uit was en wij nog wat gescharreld hebben en waarbij ik achteraf het idee heb dat ik niet zijn enige scharrel in die periode geweest ben. Ik stond er altijd op het veilig te doen tot we ons allebei getest hadden (tijdens onze relatie), maar meneer wilde het altijd eigenlijk wel zonder doen. Dus als hij ook zo laks is bij scharrels... Heb hem na die tijd nog wel gesproken over dat het me toch niet zo lekker zat, maar hij zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken dat het geen kwaad kon.... dat nam mijn zorgen niet echt weg kan ik je vertellen...vooral dat "dat het geen kwaad kon", daar kreeg ik een raar gevoel bij...
maandag 16 februari 2009 om 19:32
nou als het helpt voor je gemoedsrust zou ik het zeker doen!
Jij moet je er goed bij voelen en dan maakt het wat mij betreft niet eens zoveel uit wat die huisarts zegt..toch???
Pffff..ik heb het de hele tijd al koud Ik ga even mijn bed verschonen en zo lekker een flinke pot thee zetten....
Heerlijk relaxed zo'n vakantie
Zijn er hier trouwens mensen die betalen voor een datingsite?
Jij moet je er goed bij voelen en dan maakt het wat mij betreft niet eens zoveel uit wat die huisarts zegt..toch???
Pffff..ik heb het de hele tijd al koud Ik ga even mijn bed verschonen en zo lekker een flinke pot thee zetten....
Heerlijk relaxed zo'n vakantie
Zijn er hier trouwens mensen die betalen voor een datingsite?
maandag 16 februari 2009 om 19:52
Ik heb wat afspraken staan, maar ik ga vooral lekker uitrusten en een beetje orde op zaken stellen hier. Dit is de eerste vakantie waar ik niet tegen op zie vanwege het alleen zijn..weer een mijlpaal!
Ik sta wel op een datingsite, maar daar kun je alleen berichtjes sturen als je betaalt..beetje jammer en het schiet niet echt op
Ik sta wel op een datingsite, maar daar kun je alleen berichtjes sturen als je betaalt..beetje jammer en het schiet niet echt op
maandag 16 februari 2009 om 20:22
Klink helemaal goed Indi! En wat goed dat je er niet tegen op ziet om alleen te zijn! Je zal vast nog wel eens een terugval hebben/krijgen, maar je weet dat je op de goede weg bent!
Eh RP zeker? Misschien is Paiq/nextlover dan iets voor je? Maar misschien zijn er hier anderen die meer ervaring hiermee hebben?
Eh RP zeker? Misschien is Paiq/nextlover dan iets voor je? Maar misschien zijn er hier anderen die meer ervaring hiermee hebben?
maandag 16 februari 2009 om 20:35
Hoi!
LM, je verhaal over de huisarts komt me bekend voor. Mijn huisarts heeft wel eens geweigerd om een soatest te laten doen, omdat ik 'niet in de risicogroep' viel. Ik was ook te verbouwereerd om voor mezelf op te komen. Vandaar dat ik naar de GGD wilde, maar dat kan pas in april, wegens de wachtlijst in mijn stad. Op advies van hen toch een afspraak gemaakt bij de huisarts en ik wil niet eerder weg dan dat ik een volledige check kan hebben.
Indi, ik heb wel eens betaald voor RP, maar eigenlijk vond ik dat niet zo heel veel meerwaarde hebben. Na het versturen van een hartje krijg je vaak wel een geschreven berichtje. Ook ben ik inmiddels redelijk goed in zoeken via hyves enzo, zodat je toch contact kan krijgen.
Wuzz, leuk, een date dus! Spannend hoor!
Indi, fijn dat het je mee is gevallen met je schoonzus.
Vleer, beterschap. Al iets meer duidelijk of je Secret Lover?
Ik heb vandaag lekker gewinkeld met mn zus. En nu ga ik ANTM kijken!
LM, je verhaal over de huisarts komt me bekend voor. Mijn huisarts heeft wel eens geweigerd om een soatest te laten doen, omdat ik 'niet in de risicogroep' viel. Ik was ook te verbouwereerd om voor mezelf op te komen. Vandaar dat ik naar de GGD wilde, maar dat kan pas in april, wegens de wachtlijst in mijn stad. Op advies van hen toch een afspraak gemaakt bij de huisarts en ik wil niet eerder weg dan dat ik een volledige check kan hebben.
Indi, ik heb wel eens betaald voor RP, maar eigenlijk vond ik dat niet zo heel veel meerwaarde hebben. Na het versturen van een hartje krijg je vaak wel een geschreven berichtje. Ook ben ik inmiddels redelijk goed in zoeken via hyves enzo, zodat je toch contact kan krijgen.
Wuzz, leuk, een date dus! Spannend hoor!
Indi, fijn dat het je mee is gevallen met je schoonzus.
Vleer, beterschap. Al iets meer duidelijk of je Secret Lover?
Ik heb vandaag lekker gewinkeld met mn zus. En nu ga ik ANTM kijken!