Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Ja interessant door z'n looks vooral. En leuke gesprekjes. Maar dan opeens verdwijnt ie weer om dus veeeel later weer iets te sturen. Misschien niet heel handig nee dat ik vooral z'n looks leuk vind. Daarom maar focus op de rest van de matches.
Ik heb het nog nooit gehad of geprobeerd, maar fwb lijkt me niet echt iets voor mij.

Als ik het hier lees lijken er na verloop van tijd toch wel altijd aan één kant gevoelens te ontstaan. Lijkt me ook weer niet zo vrijblijvend als je in het begin dan probeert af te spreken, maar ik vind het knap dat jullie dat toch wel voor kunnen kiezen.

Zelf denk ik dat het niet kan voor mij. Merk nu dat ik in mijn vorige relaties toch wel een connectie miste waarvan ik weet dat die wel bestaat. Die wil ik graag weer met iemand ontdekken en nu betekent dat voor mij ook serieus interesse tonen en een serieuze partner vinden.

Maar goed, ik kom eigenlijk ook pas net kijken in het daten. Misschien dat ik nog bepaalde ervaringen mis waardoor ik er anders tegen aan ga kijken.
Heb nu ook wel een leuke match, die woont vlakbij mij.
Hij komt totaal niet pusherig over, hij woont nog maar net hier en geeft aan dat hij eerst vrienden wil zijn en eventueel meer.
Klinkt goed, maar ik ben een klein beetje wantrouwend..
Too good to be true? We'll see...
Ik ben ook een rare vogel he...
Heb nu een aantal matches, gaat lekker maar dat maakt vooral dat het heet wordt onder mn voetjes en ik niet meer wil :wtf:
Alicereturns schreef:
24-09-2017 08:27
Ik ben ook een rare vogel he...
Heb nu een aantal matches, gaat lekker maar dat maakt vooral dat het heet wordt onder mn voetjes en ik niet meer wil :wtf:
Handig
badmeester schreef:
24-09-2017 08:42
Handig
Nee niet echt he.. :proud:
Zo gaat het vaak dus ik laat het nu maar ff...
(Als in niet kappen met Tinderen)
Alicereturns schreef:
24-09-2017 09:39
Nee niet echt he.. :proud:
Zo gaat het vaak dus ik laat het nu maar ff...
(Als in niet kappen met Tinderen)
:puh:
dat herken ik eigenlijk wel haha. Heb je hele leuke gesprekken en dan wordt er in 1x gevraagd; Wil je een keer wat drinken?

Ik geef bij de mannen die wel de moeite waard zijn gewoon aan dat ik dat wel spannend vind. Bij de niet leuke mannen zeg ik gewoon van niet
depster schreef:
24-09-2017 10:35
dat herken ik eigenlijk wel haha. Heb je hele leuke gesprekken en dan wordt er in 1x gevraagd; Wil je een keer wat drinken?

Ik geef bij de mannen die wel de moeite waard zijn gewoon aan dat ik dat wel spannend vind. Bij de niet leuke mannen zeg ik gewoon van niet
Wat is er spannend aan?
Alicereturns schreef:
23-09-2017 21:24
Heb nu ook wel een leuke match, die woont vlakbij mij.
Hij komt totaal niet pusherig over, hij woont nog maar net hier en geeft aan dat hij eerst vrienden wil zijn en eventueel meer.
Klinkt goed, maar ik ben een klein beetje wantrouwend..
Too good to be true? We'll see...
Oh god we hebben toch niet dezelfde he?! Haha.
Mijn date van gisteravond is hier ook net komen wonen...... Ik stuur je een pb... :rofl:

Date van gisteravond is was heel gezellig :) Leuke vent.
lotjeb95 schreef:
24-09-2017 11:10
Oh god we hebben toch niet dezelfde he?! Haha.
Mijn date van gisteravond is hier ook net komen wonen...... Ik stuur je een pb... :rofl:

Date van gisteravond is was heel gezellig :) Leuke vent.
:rofl: doe maar... ik heb hem er zojuist uitgesmeten, niks te heet onder mijn voeten, gewoon alarmbellen die gingen rinkelen na een berichtje dat ie wel even wilde komen om mij te helpen als dat nodig zou zijn... :facepalm:. (Joehoe, ik ben een alleen wonende, zelfstandige vrouw van 35, en dat wil ik graag zo houden. Largate!)
anoniem_351879 wijzigde dit bericht op 24-09-2017 21:55
4.78% gewijzigd
badmeester schreef:
24-09-2017 10:42
Wat is er spannend aan?
Ik heb er wat slechte ervaringen ermee, helaas.
badmeester schreef:
24-09-2017 10:23
:puh:
Maar tante Alice ziet soms het verschil niet tussen onzekerheid en alarmbellen dus heb meneer met mooie praatjes net wel even eruit gebonjourd ;)
Alicereturns schreef:
24-09-2017 11:20
:rofl: doe maar... ik heb hem er zojuist uitgesmeten, niks te heet onder mijn voeten, gewoon alarmbellen die gingen rinkelen na een berichtje dat ie wel even wilde komen om mij te helpen als dat nodig zou zijn... :facepalm:. (Joehoe, ik ben een alleen wonende vrouw van 35 hoor...)
Oh nee dan zal het wel niet dezelfde zijn....
Maar goed dat je er nu dan al achter komt ipv later...
lotjeb95 schreef:
24-09-2017 11:36
Oh nee dan zal het wel niet dezelfde zijn....
Maar goed dat je er nu dan al achter komt ipv later...
Nou ja ik weet natuurlijk niet of die alarmbellen echt terecht zijn,
maar goed ik ben hem natuurlijk niks verschuldigt.

Ik weet eigenlijk niet of ik al wel weer toe ben aan getinder.. (als ik het verschil tussen onzekerheid en alarmbellen niet zie)
Moet ook nog ff afkicken van 'date'. (Wat allemaal best heftig is geweest...)
Als je al geen goed gevoel hebt bij iemand moet je er niet mee gaan daten. Je gevoel is meestal wel waar.

Die van gisteravond vroeg of ik woensdag nog een drankje wil doen, mannen die initiatief nemen, yes! :yes:
Ik heb natuurlijk ja gezegd.
Ben maar even helemaal gestopt met Tinder, ik was ff naar BFF gegaan omdat ik me niet erg chill voelde en ff in de war was en niet wist wat ik nou precies wilde.
Mijn BFF kent mij (uiteraard) erg goed en door hem zag ik zelf in dat ik veel te snel ga en dat ik eerst maar ff alles van de laatste tijd moet gaan verwerken. (Met die foute korte relatie)
Totaal geen zin in maar ik heb weinig keus.
@depster: vervelend dat je minder goede ervaringen hebt, maar ik vraag me nu af wat je dan prettig zou vinden. Spreek je dan ook daadwerkelijk af met de mannen die je de moeite waard vindt? Of zeg je alleen dat het spannend is en laat je het dan zo?

@alice het komt nu nog over alsof je nog even de weg aan het zoeken bent in het daten/tinderen. Wel knap dat je snel aanvoelt of je iets interessant genoeg vindt. Ik hoop dat je er wat plezier uit kan halen allemaal anders heeft niet niet veel zin.

@lotje leuk om te lezen dat initiatief gewaardeerd wordt. Soms twijfel ik zelf een klein beetje over of ik iets te veel initiatief neem omdat je niet te gretig wil overkomen. Maar ja, ik houd van duidelijkheid en denk dan van ik doe gewoon waar ik zin in heb. Dus als dat een date voorstellen is dan doe ik dat.

In ieder geval heeft me dat voor volgende week zaterdag weer een date opgeleverd. Nog een aantal leuke gesprekken lopen al een aantal dagen waar ook al over afspreken is gesproken. Omdat het allemaal om 1e dates gaat vind ik dat het nog moet kunnen, maar soms weet ik niet of het handig is.
Rolami schreef:
24-09-2017 22:03
@lotje leuk om te lezen dat initiatief gewaardeerd wordt. Soms twijfel ik zelf een klein beetje over of ik iets te veel initiatief neem omdat je niet te gretig wil overkomen. Maar ja, ik houd van duidelijkheid en denk dan van ik doe gewoon waar ik zin in heb. Dus als dat een date voorstellen is dan doe ik dat.

In ieder geval heeft me dat voor volgende week zaterdag weer een date opgeleverd. Nog een aantal leuke gesprekken lopen al een aantal dagen waar ook al over afspreken is gesproken. Omdat het allemaal om 1e dates gaat vind ik dat het nog moet kunnen, maar soms weet ik niet of het handig is.
Het moet natuurlijk niet opdringerig overkomen, maar initiatief is wel fijn. Ik ben nogal van doorpakken als ik iemand leuk vind, dus dit is ook erg fijn.

Is toch leuk! Lekker daten, het zijn eerste dates. En het is niet zo dat je al super serieus bent met iemand... Alleen bij mij zal het een hoop verwarring opleveren :rofl: Ik ben altijd half dement.
Rolami schreef:
24-09-2017 22:03
@depster: vervelend dat je minder goede ervaringen hebt, maar ik vraag me nu af wat je dan prettig zou vinden. Spreek je dan ook daadwerkelijk af met de mannen die je de moeite waard vindt? Of zeg je alleen dat het spannend is en laat je het dan zo?

@alice het komt nu nog over alsof je nog even de weg aan het zoeken bent in het daten/tinderen. Wel knap dat je snel aanvoelt of je iets interessant genoeg vindt. Ik hoop dat je er wat plezier uit kan halen allemaal anders heeft niet niet veel zin.
Dank je, lieve opmerking!
Nou nee, ik raak er nu alleen maar van in de war en voel me er niet erg fijn bij.
Nogmaals ik wil te snel gaan...
Maar weer ff een pauze inlassen dus...
Rolami; Nou afgelopen vrijdag zou ik dus een date hebben met iemand die ik de moeite waard vond...alleen was jij het vergeten........

@Alice het feit dat je het niet ziet zitten om de breuk te verwerken zegt eigenlijk al genoeg; het moet verwerkt worden ;) sterkte!
@depster: ik ben helemaal geen date vergeten vrijdag :-P maar ik denk dat je "hij" bedoelde. Een date "vergeten" zou bij mij ook direct de interesse afkoelen, maar dat je het spannend vind houd je dus niet tegen om af te spreken dan. Ik hoop dan dat het eerder de leuke spanning is.

@alice: ik zou het niet als "pauze" zien dan in ieder geval. Misschien moet je het zo maar kijken dat je eerst gaat "daten" met jezelf ofzo. Als je dan tevreden bent over hoe het met je gaat en denkt van daar zou iemand anders ook wel van mogen genieten dan kijk je toch weer verder. Mijn insteek is gewoon open staan om eerst mensen te leren kennen. Te snel gaan hoeft niet echt en ik zie wel of er iemand aan mijn "hoge eisen" ;) kan voldoen.

@lotje: met mijn dementie valt het wel mee, maar als ik wat gesprekken tegelijk heb lopen dan is het soms wat lastiger om te onthouden tegen wie ik wat heb gezegd en wat zij hebben verteld. Tot nu toe is het nog goed gegaan, maar het zou zomaar mis kunnen gaan. Gelukkig is er ook altijd berichtengeschiedenis.

Ik hoop dat ik inderdaad niet te opdringerig ben. Ik stel het voor om te peilen hoe de ander er in staat van: Ik vind het een leuk gesprek. Hoe sta je er tegenover om een keer af te spreken? Als ze dan zeggen liever (nog) niet dan is dat ook prima uiteraard. Het enige wat ik dan zeg is dat ze het mogen aangeven wanneer ze dat wel leuk vinden en dan chatten we gewoon zo nog maar even verder.
Rolami: Oeps! Haha ja ik bedoelde hij. We hebben nog wel af en toe contact via whatsapp. Ik laat het nu aan hem om een nieuwe afspraak in te plannen. Jij komt trouwens niet opdringerig over, ik vind het zelfs bijzonder dat je blijft door kletsen als ze aan geven van 'liever nog niet' ook dat heb ik wel eens gedaan en dan haken ze toch een partij snel af!
@Rolami dat bedoel ik inderdaad, mij is het al eens gebeurd om te zeggen ja je vertelde dat je moeder dit en dit deed? Eh nee? OEPS dat was dan iemand anders haha. :facepalm:

Dat is ook een goede manier hoor. Dan kan je ja/nee zeggen. En als ze nee zegt inderdaad de bal bij haar laten. Als je dan wel steeds blijft vragen vind ik het wel een beetje irritant worden. En ik zou er niet teveel tijd en energie meer in steken dan, ook een kans dat ze gewoon een leuk praatje zoeken.

Straks waarschijnlijk naar m'n fwb, rest van de week heeft hij waarschijnlijk geen tijd... Behalve de dag dat ik ga daten....
Bedankt Depster en Rolami!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven