Netflix deel 3
zondag 24 september 2017 om 19:45
Eindoordeel 1e aflevering: ik vond het wel grappig. Niet heel ingewikkeld en kijkt lekker weg als je ff geen puf hebt voor iets ingewikkelds.
Penny ff mee gestopt, ik heb niet altijd zin in horror. Ik zal nog ff verder kijken als ik wel een horrorbui heb.
Ik kijk nu ff of ik Grace en Frankie wat vind. (Was ook een tip van iemand)
Ik vermoed dat ik dat mogelijk wel wat ga vinden...
zondag 24 september 2017 om 20:13
Graag gedaan.Troeteltje schreef: ↑24-09-2017 20:08Alice, Grace en Frankie is leuk.
Dank voor je feedback over Greenhouse Acadamy.
Jaaaa, G en F is geweldig, ik lig helemaal dubbel.
'Have yourself a great day'.
'F*CK YOU'!
zondag 24 september 2017 om 20:15
Ze zijn leuk he. Die oudjes.Alicereturns schreef: ↑24-09-2017 20:13Graag gedaan.
Jaaaa, G en F is geweldig, ik lig helemaal dubbel.
'Have yourself a great day'.
'F*CK YOU'!![]()
![]()
Veel plezier met de afleveringen.
zondag 24 september 2017 om 20:29
Gekeken naar de eerste aflevering van Santa Clarita Diet. Op zich grappig gegeven, maar verwacht uitzinnige bloedbaden in volgende afleveringen en weet niet of ik dat trek.
Ook 2 aflevering gezien van Crazy Ex Girlfriend. Grappig, maar niet de hele avond achter elkaar. One day at a time helemaal gekeken en ik werd helemaal blij van die Oma en hoe ze haar ontbijtjes serveerde in de ochtend.
Oh ja..Outlander gezien. Zou fijn zijn als de tweede serie er ook op stond. En Grace and Frankie alle drie de seizoenen achter elkaar van genoten!
Ook 2 aflevering gezien van Crazy Ex Girlfriend. Grappig, maar niet de hele avond achter elkaar. One day at a time helemaal gekeken en ik werd helemaal blij van die Oma en hoe ze haar ontbijtjes serveerde in de ochtend.
Oh ja..Outlander gezien. Zou fijn zijn als de tweede serie er ook op stond. En Grace and Frankie alle drie de seizoenen achter elkaar van genoten!
Everything you see I owe to spaghetti!
maandag 25 september 2017 om 06:05
Ook gekeken, een paar afleveringen, maar op een gegeven moment ben ik gestopt want het begon wat langdradig te worden...
De moeite om toch nog ff door te zetten?
maandag 25 september 2017 om 20:09
maandag 25 september 2017 om 20:11
Waaruit /volgens wie blijkt dat?
maandag 25 september 2017 om 20:12
Uitgezet na 10 minuten.
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 25-09-2017 20:15
1.30% gewijzigd
maandag 25 september 2017 om 21:09
Ik hou wel van dat slepende.Alicereturns schreef: ↑25-09-2017 06:05Ook gekeken, een paar afleveringen, maar op een gegeven moment ben ik gestopt want het begon wat langdradig te worden...
De moeite om toch nog ff door te zetten?
maandag 25 september 2017 om 21:56
maandag 25 september 2017 om 23:04
Ik niet zo, zat er meteen in maar het schoot op een gegeven moment niet op en wist ik het allemaal wel...
dinsdag 26 september 2017 om 00:47
Wie kan mij aan een leuke nieuwe serie helpen? 
Ik ben gek op: gossip girl, gilmore girls, pll, vampire diaries, the originals en Greys.
Net chesapeak shores gekeken ook een fijne serie. Riverdale al gezien. Dus eigenlijk gewoon series met romantiek en mooie mannen en een beetje een verhaallijn.
Humor vind ik ook soms wel leuk zoals how i met your mother. Maar orange is the New black vond ik niets.
Met mijn man heb ik al series als lost, designated survivor, homeland, the 100 en Penoza gekeken.
Ik hou niet van detectives en al te ingewikkelde series. Iemand nog tips?
Hoeft niet per se Netflix te zijn trouwens, Kan met mijn zwangerschapsverlof best een abo hbo of Videoland nemen.
Ik ben gek op: gossip girl, gilmore girls, pll, vampire diaries, the originals en Greys.
Net chesapeak shores gekeken ook een fijne serie. Riverdale al gezien. Dus eigenlijk gewoon series met romantiek en mooie mannen en een beetje een verhaallijn.
Humor vind ik ook soms wel leuk zoals how i met your mother. Maar orange is the New black vond ik niets.
Met mijn man heb ik al series als lost, designated survivor, homeland, the 100 en Penoza gekeken.
Hoeft niet per se Netflix te zijn trouwens, Kan met mijn zwangerschapsverlof best een abo hbo of Videoland nemen.
dinsdag 26 september 2017 om 08:10
dinsdag 26 september 2017 om 09:00
Dan heb ik weinig tips.fritzzzz schreef: ↑26-09-2017 00:47Wie kan mij aan een leuke nieuwe serie helpen?
Frankie & Grace en Modern Family.
Party of 5, is niet diep en heeft veel seizoenen. Nostalgie.
The Paradise of Mr. Selfridge is ook lekker makkelijk kijken.
Lie to Me is leuk en licht en White Collar is dat ook. Of Suits. Mooie man zit er in.