Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goh Hel, een delier. Ongelovelijk hoe dat zo'n infectie is uitgepakt. Hoe is het nu?

Mal, had je nou de uitslag al en moest hij opnieuw? Ben het even kwijt..

Waar was het prikken voor, i.v.m. de afbouw?

Hoop dat hij geen aanvallen meer krijgt!

Enka, dus je hebt bijna verlof! Heerlijk zeg. Ga je veel ondernemen of veel rusten?

Hoe is het vandaag gegaan met de MRI, Bam? Viel het mee of tegen?

Voor Noosje een goede start gewenst samen!!

Alles prima hier. Weer een school bekeken waarvan we zeker zijn dat die het niet wordt. Er werd op het moment dat we daar waren een ruit ingegooid door een moeilijke ll.

Ik geloof dat de directeur een beetje warm werd.
Waar heb je haar laten rijden, Hel? Ik denk dat CG het ook fantastisch zou vinden! Het p.huis kan ik niet plaatsen..
Hai!

Het was echt een leuke dag gisteren, erg gezellig. Wat betreft foto; jullie hebben toch wel het vingertje erbij gezien hè...

Heftig hoor voor Noos, maar gelukkig dan nu betere tijden op komst...

Bam: dank voor je kaartje nog! Heb je al uitslag?

Jin: ieeeuww... Bah.

Mal: balen van de aanval weer. Hoe is het met kat? Gaat het al iets beter?

Oh dochter is wakker, kan ik op verjaardag naar schoonmama. Weer taart eten, hihi! Later!
Haha, geweldig Bridges!! Die had ik nog niet gezien. Of is Mal aan het sjoppen geweest?
Wow Compu, een ruit ingegooid, heftige toestanden zeg. Kan me voorstellen dat je daar je kind niet ziet! Wat was er gebeurd dan dat die ll zo ontplofte?

Schoonmoeder was hele weekend thuis, ging goed voor zover ik heb begrepen. Dinsdag wordt ze ws ontslagen. Komt nog wel een heel natraject met dagbehandeling.

Pannekoekenhuis heet Ootje Konkel, hun site lijkt uit te lucht anders had ik 'm even geplakt hier.

Ponyrijden was bij een kinderboerderij in woonplaats van m'n ouders (omgeving Den Haag). Heb ook al zitten denken of dat ook ergens in de buurt van huis kan (maar iets zegt mij dat ik het niet al te zeer moet stimuleren - voor je 't weet wil ze een pony )
Bah, wou even een klein cadeautje halen voor vanmiddag (een boekje ofzo) maar het blijft maar regenen hier.
Stressed is just desserts spelled backwards

Ik wil ook een kind dat van pannenkoeken houdt maar helaas.... En poffertjes ook al niet. Patat heb ik er nu een beetje doorheen kunnen drukken maar nou zag ik laatst een item waaruit bleek dat het bakvet wel zo ontzettend ongezond is. Nu ga ik daar ook weer aan twijfelen.

Mal, hier ook regen regen regen. Oh, het is net gestopt trouwens. Hoe gaat het met J?
Ik zou het niet weten Hel. We kwamen aanlopen en er zat iemand onder het bloed. Ze maakten er (voor ons volgens mij) een simpel verhaaltje van. Maar CV had wel degelijk een kapot ruit gezien.

Maar waar is O.K. dan, grappige naam trouwens.

Ik zal uitkijken naar ponyrijden in NH. :-)

Rotweer he. Wij zitten ook verplicht binnen.

We hebben een mooie tent gebouwd gisteren.
Gekke school, ik zou ook klaar zijn Compu!
Scharwoude Compu.

Bridge, nog gefeliciteerd met je meisje!! Ik had het vingertje wel gezien. Jurkje is niet helemaal mijn smaak, dus ik kon hem me wel voorstellen .

Ga de kinderen in bad stoppen.
Ooooooo ben ik gewoon vergeten Fieke te feliciteren! Gefeliciteerd Fieke! En papa en mama en Ties met hun grote kleine dochter/zus
Nooit van gehoord, S.! Maar nu weet ik het.

Bam, lig je knock-out?

Hoe ben jij het weekend doorgekomen, Suus?

Star, geweldig dat groene jassie en dat staartje.
Halleu...

Jurkje is ook niet mijn smaak hoor Mamax! Maar sentiment hè, van vroegah!

Ze verjaardag schoonmoeder ook gehad, was gezellig. Kinderen gesloopt haha!

Star: hoe gaat het werken nu in combinatie met alles?

Hel: fijn dat het goed gaat met schoonmoeder! Hopelijk volgt er een goed traject!

Compu: hmmm dat lijkt me ook geen fijn idee! Kan natuurlijk overal voorkomen, maar ik zou er ook klaar mee zijn.

Ik ga op naailes een tafeltent maken. Kan je over eettafel gooien en dan heb je ook een tent met raampje en zo. Leek me ook zo leuk!
Leuk Bridges, die hebben wij hier ook! Heeft mijn moeder gemaakt voor Sinterklaas. Nu wil Laurens steeds Piet spelen en op het 'dak' zitten. Ha ha.

Vent is terug!!! Joepie. Zou tussen 5 en 6 thuis zijn maar zat mega vast dus het werd 8 uur. En ik de kinderen maar vermaken want die mochten opblijven. Ik ben blij dat hij er is
Heeft je moeder speciaal patroon gebruikt Amalia? Heb je er een foto van?
O daar ben ik ook wel benieuwd naar Amalia! Leuk idee voor Sam z'n verjaardag!

Bridge, ik vond het jurkje al zo afsteken bij wat ze anders draagt.

M'n stoeltjes zijn zo leuk geworden!!

Haha niet helemaal in de stijl hè! Te zielig om voor gewoon aan te trekken!

Wat zijn ze leuk!!! Goed gelukt zeg! Zul je/de mannen vast veel plezier van hebben!
Mooi zijn de stoeltjes zeg!

oo ik haal mijn theorie nooit, ik had weer 12 en 11 fouten...
Stressed is just desserts spelled backwards
Leuk he? De mannen waren helemaal blij vanmorgen.

Mal, wanneer heb je examen?
Leuk Mamax! Beetje Riviera Maison style?

Jammer Mal! Was het een proefexamen? Succes met oefenen weer!

Bridges, heb je de datum al rond? In de kerk en in het gemeentehuis?

Fijn Amalia! Was hij in het buitenland? Knuffel-ze. :-)
Bridges, ik weet het niet van het patroon, zal het even navragen. Ik zal op de Hyves een foto zetten vanmiddag ofzo okee?

Compu, vent was skiën.

Mamax, ziet er stylisch uit zeg!! Mooie foto ook zo met dat licht. Kan zo in de Living Die stoeltjes van mij zien er trouwens maar gaar uit zie ik nu ik even naar kijk. Het verf schaaft er af aan de bovenkant van de leuning. Die van Ikea toch?

Laurens gaat zo 3 nachten logeren met zijn nichten bij opa en oma. Heb ik alleen Berend. Hopelijk slaapt hij tussen de middag lang genoeg om de muren van de bijkeuken te schilderen. En ik ga hem ;s nachts op Laurens kamer leggen, want hij is nog steeds rond half 7 wakker (en 8 uur erin omdat hij op mocht blijven voor lief!), en dat vind ik te vroeg. Kijken of het scheelt als hij op een andere kamer ligt.
Je gaat het echt wel halen hoor Mal! Opeens ga je het allemaal nog meer snappen, komt goed!

Hoe is de nacht gegaan?

Amalia: ik ben benieuwd!

Compu: het wordt 10-03-2010. Gemeente en kerk kan je pas jaar vantevoren vastleggen en dat is nog niet, we zijn er op tijd bij! Haha! Dus dinsdag 10 maart hangen we aan de foon! Moet alleen nog bedenken hoe laat!

Zijn er hier dames in de kerk getrouwd? Hoe lang duurt dat ongeveer? En hoe lang stadhuis?
Hier geen kerktrouwer. Volgens mij duurt het een uur, tot anderhalf uur van wat ik me nog van andere bruiloften kan herinneren. Maar je kan het natuurlijk zelf sturen, toch? Niet teveel liederen of juist wel bijvoorbeeld.

Ha, vriendinnetje is gisteren bevallen van Lennart, leuk. Stond bij mij nog voor Laurens op het lijstje.

En ander vriendinnetje gaat over 8 weken bevallen. Ik dacht haar naam al te weten (ze krijgt een dochter) maar had nog niets gezegd, maar lief heeft het tijdens wintersport aan haar man gezegd en het klopt. Balen, want ik vind dat ook echt een leuke naam. Maargoed, áls ik al nog een kind krijg is het vast een zoontje.

Roos by the way.
Gefeliciteerd met vriendinnetje!

Oh voor iedereen: vanaf 10 uur ligt forum er dus weer uit hè...
Morguh, wat een kl*te weer. Maar goed, wij vermaken ons wel. Meisje is aan het kleuren met wascokrijtjes.

Ach die Noos. Ik had haar een maand geleden een sms gestuurd. Zat er gisteren aan te denken.

Bam, hoe gaat 'ie? Beetje geslapen vannacht?

Jin, dat klinkt als een zeer geslaagd weekend. Lekker.

Gatsie, die opmerking. Uit de weg, die man.

Hoeveel sneeuw is er bij jou gevallen? Hier al de eerste sneeuwklokjes in de voortuin.

We hadden een laminaatplank meegenomen (wit met wat grijs er in) maar die stond niet goed bij onze keuken. Eiken is totaal wat anders dan wat we nu hebben; nu hebben we grenen. Maar dat ben ik zó zat. Gelukkig was vent het met me eens

Amaal, dat wij elkaar niet zijn tegengekomen in Ikea...

Hé fijn dat vent weer thuis is, respect voor alle AM'ers.

Mal, J. is een kanjer. Hoe ging het vannacht? Geen aanval meer gehad?

Mamax, lekker uit eten geweest met bioscoop. Goed geregeld :-). Hoe gaat het met Max, nog een koortslip gehad?

De vloer is wel donker maar in de folder en op de website donkerder.

Leuke stoeltjes!

Hel, voor Mare. Stoere meid.

Bridges, ha, ha, dat vingertje zag ik net pas.

Wij zijn niet in de kerk getrouwd, dus kan je niet helpen.

Compu, én 'welkom' op onze school. Er gebeuren natuurlijk altijd wel wat op een school, maar als je daar net zit voor een kennismakingsgesprek, zou ik ook zoiets hebben; Dit wordt het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven