Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Nou, Dream... dat vind ik ook. Jij doet dat accepteren ook wel heel rap en nuchter, vind ik.... Knap en fijn.

F. is denk ik ook zo vervelend omdat het zo "onzichtbaar" is. Je zult vast en zeker af en toe tegen veel onbegrip aanlopen, en da's vreselijk vervelend, lijkt me. Mensen die niet aan je kunnen zien dat je pijn hebt/ziek bent, daardoor twijfelen aan je oprechtheid enz enz. Zo klote. Maar goed, jij als Nuchtere Noord-Nederlandse trekt je daar geen zak van aan, toch?!?!

Anyway; fijn dat al je klachten een naam hebben (en er dus ook mogen zijn!), wel shit dat het F. is. Dus.

He, Bent, wat vervelend! Mss blaasontsteking ofzo? (Of heeeeel lekker warm, en dus heel diep slapen? Gebeurt bij Lieke wel eens. Slaat de verwarming snachts aan, ligt zij (te) warm te pitten, zakt kennelijk heel diep in slaap daardoor en .... plast in bed!)
Toet; beterschap, trouwens! Brrrrr.

Hier, kopje slappe thee?! Of blijft zelfs dat er niet in....
Morge.

Heftig, Dream.

1 vriendin van mij die fybromyalgie heeft, zit al jaren in de WAO. Ze doet nu vrijwilligerswerk ipv betaalde baan omdat ze dat niet meer kan, te belastend. Wanneer moet je weer terug naar arts? En mag je nu wel of geen pijnstilling gebruiken?

Noah en Yentl plassen ook nog zeker 1x per week in bed.. Maar Noah ondertussen dus al 8 en dat vind ik wel wat oud worden.. (hij zegt zelf dat hij niet in bed plast als hij voor het inslaapvallen tegen zichzelf zegt dat hij naar de wc wil als hij moet plassen.. als hij dat vergeet dan gaat het mis.)

Wij hebben lekker krokusvakantie.. zálig. Denk dat we vandaag lekker de hele dag in pyama blijven!
GG draagt zelfs nog een luierbroek.,...hier ook niet van die hele vlotte nachtelijke zindelijke kinders dus. Maar KK is al zeker 7 maanden droog `s nachts, af en toe een ongelukje, maar daar ontkom je niet aan vind ik. Maar nu is het iedere nacht. We maken haar wakker als ze anderhalf uur slaapt (anders is ze nat) en dan nog eens voor wij gaan slapen. Soms is ze dan al nat, van de week halverwege de nacht was ze nat. Ik vind dat wel heel erg veel eigenlijk. Blaasontsteking is het niet in elk geval, maar wat wel (en hoe we het beter kunnen laten gaan), geen idee?
Jaaaaa, lekker he? Dat je je bed niet per se uithoeft om alles en iedereen op tijd en redelijk schoon enzo op hun plek te krijgen. Zaaaalig. Sinds Lieke naar school is, waardeer ik die luie ochtenden pas Echt!

En.... het fijne van vakanties is ook de logeerpartijen . Ha, vannacht zijn we kinderloos, en vrijdag is helemaal chique; en vrij en geen kinderen. ?!?!?! Wat zal ik eens doen met die zee van tijd die dan op me af komt?!?!?!

VIJF voetbalplaatjesspaarders, Meave?? Ik zal een ' szien wat ik kan doen... jemig. Even kijken of ik je adres ergens heb....
Ah, Bent. Geen blaasontsteking, dus. Lastiglastig.... Misschien toch dat hele diepe slapen vanwege vermoeidheid ofzo? Dat ze daarom opeens niet meer op tijd wakker wordt als er aandrang is? Geen idee hoor.... ben niet echt een ervaringsdeskundige....
Bentetje, kan het een soort van spanning ergens van zijn? LE plaste weer in z'n bed, wanneer er voor hem spanningen waren, de verjaardag van z'n zus, bijvoorbeeldl (niet die van hem, niet sinterklaas.. neeee, die van z'n zus ) Gelukkig merkte hij het altijd net op tijd, zodat alleen z'n onderbroek en soms pyjama nat was, niet z'n bed.

Ik word alleen nog gebeld door de dokter als ik toch geen fibromyalgie blijk te hebben, Bambi. Dan is er namelijk toch nog wat uit die bloedonderzoeken gekomen. Op zich denk ik niet dat dat gebeurt, omdat ik zo in het plaatje pas. Aan de andere kant zijn het veelal vage klachten, die in heel veel plaatjes passen. Mij werd pijnstilling echt met name afgeraden.

Juist vanwege de WAO verhalen, die ik nu gelezen heb, heb ik dus besloten niet meer op hectische banen van meer uren dan nu te solliciteren. Ik wil niet leven om te werken, ofzo.

Gelukkig zou de acupunctuur, waar ik net mee begonnen was, moeten helpen. Fingers Crossed!

Oh..

ik moet koken. Elvis ziek, dus waarschijnlijk ook naar het voetbalveld. Drop ik LE daar en breng gelijk eten naar Zoyla.. morgen ben ik namelijk in den lande.. ga museumbezoeken en in Leiden en vervolgens naar m'n zus in Enschede.. u ziet, ik doe het al een stuk rustiger an
Later is nu
LE wilde niet naar voetbal.. hoofdpijn

Gaf mij wel een rustiger avondje.

Lekker Xop, kinderloos.. en vrijdag ook nog vrij.. meid, hoe ga je je tijd doorkomen (dozen pakken?)

Kreeg ook een email van vrienden. Zij zouden zaterdag langskomen, maar nu bleken de kinderen uit logeren te gaan en hadden ze eigenlijk wel zin in een dagje voor hun tweetjes
Later is nu
onbegrijpelijk....

Ga je naar Naturalis dream? veel plezier!!

Spanning heb ik ook al bedacht, kan echter niets verzinnen en er is ook niets wat haar dwars zit zegt ze...tsja, dan houd het een beetje op denk ik.

tsss, ben weer net teurtg uit werk,en weer nauwelijks gezeten, ben bekaf nu en echt toe aan een paar vrije dagen, die heb ik dan ook, lekker vakantie dus ook niet zo heel vroeg op!
nee, niet Naturalis.. (goh, dat was ook nog een idee.. hmm) maar museum voor oudheden.

En onderweg eerst even bij VivaFreak langs
Later is nu
Ben dus trouwens 2 daagjes weg..

Mis me niet te erg he?

*zeg nog snel koffie en thee klaar*
Later is nu
Veel plezier Dream.
Oh leuk, Dream!! Staat nog altijd op mijn verlanglijstje. Ik zou erg graag eens tijdje door zowel Leiden als Delft sruinen, en dan in Leiden o.a. het museum voor Oudheden en het Antropologisch Museum willen bezoeken. Verder beetje pandjes kijken enzo.... Maar tja; dat alles is niet aan Xoplief besteedt, wel aan mijn moeder en een van mijn zussen maar we zijn er nog nooit in geslaagd een 2-daags uitje te plannen. Een keertje was het al in kannen en kruiken, maar werd mijn moeder ziek. Hmmm.... toch weer eens aanzwengelen, bedenk ik me opeens.

In ieder geval heel veel plezier, Dream!! (En oh ja; ik vind het gewoon super dat je zovaak kookt en al gekookt hebt voor Zoy. Je bent een wereldvrouw!!)

Bent; doe lekker rustig aan! Erg vervelend met dat bedplassen. Geeft ook zoveel werk, vind ik. Weer bed verschonen, weer pyama's en ondergoed wassen enz. Blergh.

Hmmm... een werkdag beginnen met sex, relaxte douche, kopje thee en de krant (en dat alles met zijn tweeen in volmaakt harmonieuze stilte)..... dat is toch wel heerlijk!!! En sinds een jaar of 4,5 eigenlijk niet meer voorgekomen . Smaakt bijijijna naar meer! Bijna, want ik mis de kids dan toch ook wel; wat een saaie boel eigenlijk zonder die lawaaischoppers .
wat een heerlijke start van de dag xop.... Mijn dat begint altijd met de krant en dat vind ik al zo fijn, maar die sex en relaxte douche en het hele verhaal maakt het af. Wat gaan jullie voor leuks doen verder?

Dream, veel plezier!!!! Hmm, museum voor oudheden en antropologisch museum.....toch eens in verdiepen.
ziet er allebei erg leuk uit zeg....ga ik zeker eens heen!
quote:bentetje73 schreef op 17 februari 2009 @ 09:32:

ziet er allebei erg leuk uit zeg....ga ik zeker eens heen!Ja, leuk wel he? Antropologie heb ik echt altijd erg leuk gevonden. Als ik single was geweest, iets meer lef had gehad op mijn 20e en niet behept was geweest met te nuchtere bagage ("je moet wel iets gaan leren waar je wat aan hebt en waar je je brood goed mee kan verdienen") was ik dat zekerweten gaan studeren! Andere volkeren met elk hun prachtige culturen, de achtergronden daarvan enz...... geweldig vind ik dat.
Ik heb twee jaar CA gestudeerd in Leiden. Je hebt inderdaad geen zak aan je studie (daarom ben ik na twee jaar studeren overgestapt naar een studie waar ik nu overigens ook niets mee doe), maar leuk en interessant is het zeker. Heb nog wel wat leuke titels van boeken over inheemse stammen, als je dat interessant vindt
Hahaha, moet wel lachen om je "andere studie waar ik overigens ook niets mee doe".... Maar leuk zeg, dat je CA hebt gestudeerd, 2 jaar lang! Super!!

Titels van boeken over inheemse stammen vind ik zeker interessant! Dus als je iets neer kan gooien??? Graag!
Zo, ben weer bij Vriendin aangeland, vorige keer vertrokken met blaasontsteking, nu aangekomen met raar maagdarm-virus, hoofdpijn en ongesteld maar hee: ik ben er! En Zoon is mee en rent nu buiten rond in een te groot sneeuwpak en is ontzettend gelukkig. <wat is dat relaxt reizen zeg, met maar 1 kind, en dan nog 1 die zelf kan lezen, helemaal goed.

Moet nog alles bijlezen van na zaterdagmiddag, maar daar zal de komende dagen vast wel ergens tijd voor zijn
Ah, Lil; veel plezier, en hopelijk deze keer een langere stay en geen al te gekke dingen op gezondheidsgebied. Alhoewel maagdarmvirus en hoofdpijn niet zo hoopgevend klinken..... Er rust kennelijk geen zegen op jullie weerzien?!?!
Uit mijn boekenkast zo even vier titels:

Yanomamö - Napoleon A. Chagnon ISBN 0-03-032819-5

The Gift - Marcel Mauss ISBN 0-415-04487-1

The Trobrianders of Papua New Guinea - Annette B. Weiner ISBN 0-03-011919-7

The Swazi: A South African Kingdom - Hilda Kuper ISBN0-03-070239-9

Vooral de Yanomamö en de Trobrianders vind ik een aanrader . Alle boeken zijn wel in het engels geschreven, maar ik neem aan dat dat geen probleem is? Geen idee trouwens of de boeken nog te verkrijgen zijn: mijn studie CA is ondertussen alweer... 13 jaar geleden
he lil, wat jammer dat je weer niet fit bent daar....wel heerlijk laten verwennen weer he! Leuk dat zon zo blij is, geniet maar lekker en heel veel plezier!
Voor ik het vergeet, want gatenkaaskop:

Driem: dank voor je kaart. Kjongen vond het te gek 'eindelijk oók eens post te krijgen', en dan ook nog met de missing links. Super.

Kut van de F. Ik hoop dat je telefoon krijgt...

Je bent een moordwijf, nog steeds zo lekker met Zoyfam bezig.

Daarnaast: Mims, je kaart voor het slagen hangt hier nog steeds, moet er erg om lachen elke keer weer. Dat lepeltjelepeltje hou ik je gewoon een keer aan.

Toet, ook ik moet het slechts met de liefde doen. Dank voor je cheerssmileys met je liefde in woord en geschrift.

Zo.

Dat zat al zolang in mijn systeem, moest er effe uit.

Ik had vandaag mijn eerste yogales.

Ik ben in slaap gevallen.

Snurkend.

Daarna door naar osteopaat. Die werd van flink wroeten in mijn buik blij (nee niet ongi, ghe..). Ik was megarelaxt (tuluk, had net liggen snurken). Het pijnpunt zit 'm dus voornamelijk in de keizersneelittekenweefselgroei (ha! dat is een woord, maar wel vervelend). Ik moest ook beloven (na wat heen en weer grappen) dat ik nooit een liposuctie moest laten ondernemen, dat was niet goed voor mij. DAMN! Ik vervloek die gyn nog steeds met wie ik had afgesproken dat hij de keizersnee mocht doen, als ik tegelijkertijd een lipootje kreeg, en híj zich niet aan zijn woord hield (mietje).

En teon wist ik weer even wie ik was als ik relaxt ben, want na ost gingen we met toetdellafammiye uit eten (waarbij ik mijn kinders kreeg overgedragen) en kreeg ik gewoon geén eten.

Ik ben nl onzichtbaar als ik relaxt ben.

En heb ik toen de rest al klaar was, alsnog mijn hoofdmaal kunnen nuttigen. Maar dat is toch anders tussen de lege borden en ondertussen dreinerig wordende kindertjes.

Wie Gordon Ramsey een eikel vindt is nog nooit overgeslagen in een restaurant.
Ik ben óók relaxed... of eigenlijk meer totaal helemaal verschrikkelijk leeg! Ben naar de sportschool geweest (als ik maandag stop met roken ga ik dat vervangen door sportschool en ben me nu aan het orienteren welke dat gaat worden) met vriendin. Zij is echt retefanatiek en heeft me meegenomen met haar "rondje" heb ge-cardio'd (?) daarna het buikspierkwartier meegedaan (helemaal!!!) en vervolgens nog aan alle aparaten gehangen elke spiergroep doorgetraind tot verzuring. In totaal 3 (drie!!) uur gesport en vervolgens nog zonnebank en sauna. Mén, wat voelt dat lekker!!

Verder ben ik vandaag bij de huisarts geweest (ook voor stoppen met roken, heb er een dagtaak aan zonder dat ik begonnen ben met stoppen ) en heb Champix voorgeschreven gekregen, waarmee ik ook al ben begonnen vandaag (moet een week van tevoren) had de hele dag gevoel dat ik me ook echt een beetje maf voelde, dus het zal wel wat doen.

Lil, wat goed dat je daar zit met zoon en wat kut dat je (weer) ziek bent! Hoop dat je snel opknapt en kunt gaan genieten!

Xop, wat klinkt dat als een goddelijk begin van de dag! Ik kan me werkelijk niet heugen waneer ik voor het laatst ochtendsex heb gehad, maar het lijkt me echt heeeeerlijk!

Bentetje, wel eten en zitten tijdens werktijd hoor! Dat heb je nodig, is niet goed!

Dream, veel plezier met je uitje!

Mims! Snotverkoffie, nu heb je die kast toch al een paar dagen in huis, sluit dan internet eens aan!!! Wij missen je!

Bam, hoestie?
Hee Lil is weer op haar plek! (hihi, ik tiepte Lul ) Laten alle klote virussen kapotvriezen aldaar en kill de restjes met veel alcohol!

Ik had gisteren een heel verhaal getiept maar ineens was het weg. Bottomline; Driem, ik heb jouw idee gepikt omdat de Ikea-ex erg ziek blijkt te zijn (en dat grijpt me naar de strot want ze is een alleenstaande moeder van drie, en de kanker zit op de plaats waar ik het bijna had en nu voor onder verscherpte controle sta) en toen ik opperde dat we voor hen konden koken, vond ze dat een erg goed idee. DANK dus!

Hulde voor alle moeders van incontinente kinderen. Manoman, dat is gewoon vermoeiend en smerig. OOk hulde voor moeders van peuterpubers. Jullie verdienen een ereplek in de whirlpool tijdens de Lenteslemp.

Bam; bijna Lenteslemp, bijna, bijna, hou vol hou vol!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven