Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
herfstappeltaart schreef:
30-09-2017 18:59
Hallo allemaal, ik kom ook nog even achteraan bungelen.

@Drackie wat rot voor je meisje. Ik hoop dat je snel meer aansluiting vindt in je klas. Gewoon iets assertiever proberen te zijn. Misschien bedoelen ze er niks mee maar ben je een beetje te verlegen?

Ik had vandaag een heleboel plannen en er is nergens iets van terecht gekomen. Loop al heel de dag achter mezelf aan te rennen. Familiegezeur (gelukkig niet mijn eigen gezin) en eindeloos moeilijk gedoe...zucht....
Wilde iets kopen, uitverkocht, wilde strijken, gaat de telefoon met een gesprek van anderhalf uur, wilde tuinstoelen opruimen, gaat het stortregenen.

Afijn, fijne avond allemaal, morgen weer een dag.
Soms is de hele dag in bed blijven liggen helemaal niet zo'n slecht plan.

Lekker bijkomen vanavond. :)
Cateautje schreef:
30-09-2017 19:03
Soms is de hele dag in bed blijven liggen helemaal niet zo'n slecht plan.

Lekker bijkomen vanavond. :)

:)
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
30-09-2017 18:34
Wou je m inleveren.
:rofl:
Nee, ik heb het bonnetje niet meer. Vond het zo'n 'aparte' naam voor zo'n winkel.
Everything you see I owe to spaghetti!
Tjonge net de oudste op bed gedaan, ligt nog te kontdraaien en te zingen :rofl: Wat een energie zeg heeft die, nou mama niet en zelfs niet na een pyjama dag :)

Nu Netflix kijken, naar de nieuwe Startrek Discovery. Was toch wel benieuwt ondanks de vele negatieve reacties.

Fijne avond, hier wel met een klein wijntje en heb van een stapeltje kaas plakjes blokjes van gesneden.
sonjavg schreef:
30-09-2017 20:44
Tjonge net de oudste op bed gedaan, ligt nog te kontdraaien en te zingen :rofl: Wat een energie zeg heeft die, nou mama niet en zelfs niet na een pyjama dag :)

Nu Netflix kijken, naar de nieuwe Startrek Discovery. Was toch wel benieuwt ondanks de vele negatieve reacties.

Fijne avond, hier wel met een klein wijntje en heb van een stapeltje kaas plakjes blokjes van gesneden.
Haha lekker ding die oudste van jou. Ik wilde Netflix voor de wintermaanden opzeggen maar zag weer wat interessante docu's, dus laat ik hem maar doorlopen. Zul je zien dat ik in het voorjaar pas tijd heb om te kijken :facepalm:
Geniet van je wijntje, je kaas en je film :lips:
Bedankt Prada

Ze is nog bezig, valt zo wel in slaap zoals altijd.. dwars liggend en zonder deken. Gisteravond zittend :rofl: Jongste ligt lekker in dromenland..
sonjavg schreef:
30-09-2017 21:09
Bedankt Prada

Ze is nog bezig, valt zo wel in slaap zoals altijd.. dwars liggend en zonder deken. Gisteravond zittend :rofl: Jongste ligt lekker in dromenland..
Dat klinkt als mij. Toen ik jong was, deed ik van alles in mijn slaap. Van slaapwandelen tot praten tot rechtop zitten in mijn bed. Het is overigens wel goed gekomen. Ik praat alleen nog in mijn slaap en claim het hele bed, maar verder slaap ik volkomen "normaal" :proud:
aviv_13 schreef:
30-09-2017 15:58
Dat zou ik als smoes hebben gebruikt om niet naar de sportschool te hoeven! Sporten vind ik best aardig, maar niet als ik al spierpijn heb, zo lui ben ik wel.
Ja, ik ook. Maar ik had vanochtend maar besloten dat ik mijn spierpijn maar moest verbijten. Misschien helpt het ook dat ik een personal trainer heb, die ik niet zomaar kan laten zitten. Wel wat rustiger aan gedaan dan normaal, maar alsnog er wel tegen aan.
FiIee schreef:
30-09-2017 21:11
Dat klinkt als mij. Toen ik jong was, deed ik van alles in mijn slaap. Van slaapwandelen tot praten tot rechtop zitten in mijn bed. Het is overigens wel goed gekomen. Ik praat alleen nog in mijn slaap en claim het hele bed, maar verder slaap ik volkomen "normaal" :proud:
Haha ik praat en zing in mijn slaap. Soms praat ik zo hard dat ik mezelf hoor praten. Soms wordt er op de radio iets gevraagd aan iemand en dan geef ik antwoord in mijn slaap. De zotste actie was toch laatst in het ziekenhuis. Waar alle zusters en broeders en kamergenoten aan het kijken waren hoe ik "What shall we do with the drunken sailor" aan het zingen was. Inclusief arm en handbewegingen.
prada schreef:
30-09-2017 21:25
Haha ik praat en zing in mijn slaap. Soms praat ik zo hard dat ik mezelf hoor praten. Soms wordt er op de radio iets gevraagd aan iemand en dan geef ik antwoord in mijn slaap. De zotste actie was toch laatst in het ziekenhuis. Waar alle zusters en broeders en kamergenoten aan het kijken waren hoe ik "What shall we do with the drunken sailor" aan het zingen was. Inclusief arm en handbewegingen.

Jij wint! Ik zing wel in mijn slaap, maar niet met handbewegingen (gelukkig). Zal wel een grappig gezicht zijn geweest :rofl:
Ik heb trouwens lekker warme thee en witte druiven.
Ik zat net naar het beste brein te kijken. En toen ging het even over handelingen koppelen aan bijzondere gebeurtenissen met als voorbeeld vliegtuigen in Twin Towers, maar al hing mijn leven er vanaf, ik weet niet wat ik deed toen ik dat hoorde.
Weten jullie dat soort dingen nog?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
prada schreef:
30-09-2017 21:25
Staat dat ook op video? 8-)
miedo schreef:
30-09-2017 21:48
Staat dat ook op video? 8-)
Haha nee gelukkig niet. Eigenlijk ook wel weer jammer, ik had dat wel willen zien.
nlies schreef:
30-09-2017 21:46
Ik zat net naar het beste brein te kijken. En toen ging het even over handelingen koppelen aan bijzondere gebeurtenissen met als voorbeeld vliegtuigen in Twin Towers, maar al hing mijn leven er vanaf, ik weet niet wat ik deed toen ik dat hoorde.
Ja ik was boven op de slaapkamer bezig en de televisie stond daar aan. Ik was verbijsterd. Van prinses Diana weet ik het ook nog, toen zaten we met een groepje van de ziekenverzorgende opleiding in een huisje op de Veluwe. Ook toen die verbijstering.
nlies schreef:
Ik stond bij Zeeman bij de onderbroeken toen het nieuws uit het plafond kwam.

Bij Diana was ik thuis en liep in verbijstering naar de kamer van mijn zoon om te vragen of hij het had gehoord terwijl op weg was naar mij om te vragen of ik het had gehoord.
nlies schreef:
Ik was toen 12 jaar volgens mij en ik kan mij er niet zoveel van herinneren. Ik had andere zaken aan mijn hoofd als puber :|
FiIee schreef:
30-09-2017 21:27

Jij wint! Ik zing wel in mijn slaap, maar niet met handbewegingen (gelukkig). Zal wel een grappig gezicht zijn geweest :rofl:
Ja ik heb begrepen dat het best komisch was. Ik schijn ook met mijn ogen open te slapen en dan weggedraaide pupillen, dat vertelde de nachtzuster die zich rotschrok.
Ik had wel laatst iets raars. In mijn dromen kwam heel vaak mijn stiefvader voor en dat waren echt nare dromen (het was ook een nare man zacht uitgedrukt). Een paar weken terug droomde ik dat hij was overleden en daarna is hij nooit meer in mijn dromen geweest. (Hij is in het echte leven al jaren dood).
prada schreef:
30-09-2017 21:57
Ja ik heb begrepen dat het best komisch was. Ik schijn ook met mijn ogen open te slapen en dan weggedraaide pupillen, dat vertelde de nachtzuster die zich rotschrok.
Ik had wel laatst iets raars. In mijn dromen kwam heel vaak mijn stiefvader voor en dat waren echt nare dromen (het was ook een nare man zacht uitgedrukt). Een paar weken terug droomde ik dat hij was overleden en daarna is hij nooit meer in mijn dromen geweest. (Hij is in het echte leven al jaren dood).
Dan heb je eindelijk iets losgelaten dat door hem in je vast zat. Wat mooi Praad. :)
Cateautje schreef:
30-09-2017 22:01
Dan heb je eindelijk iets losgelaten dat door hem in je vast zat. Wat mooi Praad. :)
Ja dat idee heb ik ook. Heel bijzonder want ik dacht dat die man de rest van mijn leven in mijn dromen terug zou komen.
prada schreef:
30-09-2017 22:09
Ja dat idee heb ik ook. Heel bijzonder want ik dacht dat die man de rest van mijn leven in mijn dromen terug zou komen.
Als je de grond goed hebt aangestampt is daar geen kans meer toe.
Cateautje schreef:
30-09-2017 22:12
Als je de grond goed hebt aangestampt is daar geen kans meer toe.
:proud:
prada schreef:
30-09-2017 22:28
:proud:
:bigkiss:
Zo, ik ben best wel moe van het druivenjam maken. En dan te bedenken dat ik hulp had van mijn dochter, dat ik nog maar de helft van mijn oogst verwerkt heb, en dat er nog minstens een teiltje vol aan de rank hangt!
Maar het resultaat mag er zijn, 7 potten jam en een fles sap.
Ter afwisseling van die jam is druivenchutney vast ook heel lekker
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven