Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 1 oktober 2017 om 12:45
Kut hè.AeonOfWinter schreef: ↑01-10-2017 11:36Denk je vette metal te gaan luisteren, is het een jeugdtrauma![]()
zondag 1 oktober 2017 om 12:52
Welk topic? Het verbaast me niet helaas. Heb hier wel vaker gezien hoe vooral de oudste compleet afgefakkeld wordt.vrouwjagersma schreef: ↑01-10-2017 12:08Dingen die ik niet begrijp: in een topic over de nieuwe foto's van het koningshuis zeggen dat je de meisjes niet mooi vindt. Waarom? Dat is die veelgeprezen Nederlandse hufterigheid die we eerlijkheid noemen, denk ik. Het zijn kinderen, man.
Op FB zag ik ook al zoiets: https://www.facebook.com/WillemAlexande ... no&fref=nf
Te pafferig (op Maxima na)
zondag 1 oktober 2017 om 13:29
Dat begrijp ik ook niet. Daar ben ik te netjes voor opgevoed om te denken dat iedere gedachtenscheet of gevoelletje dat in mij opkomt, niet onthouden mag worden aan de rest van de samenleving. Sommige figuren herkennen fatsoen nog niet al zou je ze ermee overhoop meppen.vrouwjagersma schreef: ↑01-10-2017 12:08Dingen die ik niet begrijp: in een topic over de nieuwe foto's van het koningshuis zeggen dat je de meisjes niet mooi vindt. Waarom? Dat is die veelgeprezen Nederlandse hufterigheid die we eerlijkheid noemen, denk ik. Het zijn kinderen, man.
zondag 1 oktober 2017 om 15:31
Wat zeg je dat mooi.lemoos2 schreef: ↑01-10-2017 13:29Dat begrijp ik ook niet. Daar ben ik te netjes voor opgevoed om te denken dat iedere gedachtenscheet of gevoelletje dat in mij opkomt, niet onthouden mag worden aan de rest van de samenleving. Sommige figuren herkennen fatsoen nog niet al zou je ze ermee overhoop meppen.
zondag 1 oktober 2017 om 15:55
Bij die 3 ( maar vooral bij die ene) denk ik sowieso heel vaak:lemoos2 schreef: ↑01-10-2017 13:29Dat begrijp ik ook niet. Daar ben ik te netjes voor opgevoed om te denken dat iedere gedachtenscheet of gevoelletje dat in mij opkomt, niet onthouden mag worden aan de rest van de samenleving. Sommige figuren herkennen fatsoen nog niet al zou je ze ermee overhoop meppen.
https://www.youtube.com/watch?v=bN_oCgICW4k
zondag 1 oktober 2017 om 17:55
Goeie vraag hoor. Ik denk, omdat ik uiteindelijk mensen zelf wil laten besluiten wat ze posten. Ik weet nu gewoon dat ik daar niks meer hoef te lezen.Fee-de-Goede schreef: ↑01-10-2017 17:52Niet om op te jutten maar waarom zou je hier niet voor staffen als je er wel naar neigt?