Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
*Draakje* schreef:
01-10-2017 18:24
Die ene die gisteren boos het forum verliet omdat ik vroeg waar die extra (t) in haar topictitel voor diende is terug om haar afscheidspost op het modtopic nog even te +1en.

Grappig.
Ik zag het. Kinderachtigheid(t) ten top.
MoirenPhae schreef:
01-10-2017 18:34
Ik zag het. Kinderachtigheid(t) ten top.
Ik heb haar, als medeslachtoffer van hormonen, maar even een hardt onder de riem gestoken.
Waar is dat bloederige fototopic trouwens? Niet dat ik op rellen belust ben hoor, helemaal niet. Maar ik vorm me graag een oordeel over dingen die hier spelen weetjewel.
Lady*Voldemort schreef:
01-10-2017 19:03
Ik heb haar, als medeslachtoffer van hormonen, maar even een hardt onder de riem gestoken.
Dat was een vriendelijk gebaar.
Lady*Voldemort schreef:
01-10-2017 19:04
Waar is dat bloederige fototopic trouwens? Niet dat ik op rellen belust ben hoor, helemaal niet. Maar ik vorm me graag een oordeel over dingen die hier spelen weetjewel.
Actueel, over Barcelona. Wat bloedneuzen. Ik verwachte minstens afgehakte ledematen en van lever en nieren beroofde rompen.
Lady*Voldemort schreef:
01-10-2017 19:04
actueel/europa-2017-politie-schiet-op-m ... ges/391807
Lady*Voldemort schreef:
01-10-2017 19:03
Slijmerd(t)
Ja, ik ook. Denk kijk ook maar even.
Vind geen stafjes waard.
Ik snap het opruierige gehalte van dat topic ook niet zo. Het is toch gewoon raar wat er daar gebeurt? En het is nou ook weer niet alsof ergens meteen de vlam in de pan zal slaan omdat er iemand op Viva een foto geplaatst heeft van een ouwe mevrouw die in jonashouding wordt afgevoerd door de Guardia Civil (of hoe je dat dan ook schrijft)
Ik hoef geen bloederige foto's te zien. Persoonlijk vind ik het hier niet thuishoren, maar dat ben ik. Het hoeft niet persé gruwelijk te zijn om er aanstoot aan te nemen. Daarnaast is het natuurlijk persoonlijk wat " gruwelijk is".
Ik heb niet gestaft, maar begrijp het wel.
Lady*Voldemort schreef:
01-10-2017 19:16
Ik snap het opruierige gehalte van dat topic ook niet zo. Het is toch gewoon raar wat er daar gebeurt? En het is nou ook weer niet alsof ergens meteen de vlam in de pan zal slaan omdat er iemand op Viva een foto geplaatst heeft van een ouwe mevrouw die in jonashouding wordt afgevoerd door de Guardia Civil (of hoe je dat dan ook schrijft)
het ging bij mij voornamelijk omdat ze in de op vroeg, waarom er door nederland en de eu nog niet op gereageerd was. Dit heeft ze later aangepast.
Lady*Voldemort schreef:
01-10-2017 19:16
Snap niet dat die TO er aanstoot aan neemt dat Nederland er niets aan doet. Waarom zou NL zich weer met andermans interne shit moeten bemoeien? Laat ze dat lekker zelf uitzoeken daar in Spanje.
Dakduif÷ schreef:
01-10-2017 15:30
Aaaah... kijk, zulke charme heb je blauwe plekken voor over hoor!
:heart:
DEATH schreef:
01-10-2017 20:00
:heart:
:)
Elfje112 schreef:
01-10-2017 16:47
DEATH, wat een vreselijke link!
Misschien is het een groeiplaat..
MoirenPhae schreef:
01-10-2017 19:06
Actueel, over Barcelona. Wat bloedneuzen. Ik verwachte minstens afgehakte ledematen en van lever en nieren beroofde rompen.
Oh, had eigenlijk haast verwacht dat het ergens anders over ging. A la Claudio zeg maar.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
DEATH schreef:
01-10-2017 20:04
Misschien is het een groeiplaat..
Groeiplaat?
Ik hoop niet dat ik daar ooit naar toe groei.
Jonari schreef:
01-10-2017 20:06
Groeiplaat?
Ik hoop niet dat ik daar ooit naar toe groei.
Misschien groeit de plaat wel naar jou toe.
DEATH schreef:
01-10-2017 20:07
Misschien groeit de plaat wel naar jou toe.
Getver.
Solomio schreef:
01-10-2017 10:41
Dus? Er zitten aardig wat serieuze reacties tussen die minstens zo erg zijn.
Nou ik dacht ik zeg het even. Die andere 2 heb ik nog nooit serieus genomen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
01-10-2017 20:16
Nou ik dacht ik zeg het even. Die andere 2 heb ik nog nooit serieus genomen.
Ik neem altijd iedereen serieus. :A:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
lol
redbulletje schreef:
01-10-2017 19:59
Snap niet dat die TO er aanstoot aan neemt dat Nederland er niets aan doet. Waarom zou NL zich weer met andermans interne shit moeten bemoeien? Laat ze dat lekker zelf uitzoeken daar in Spanje.
yep, volledig mee akkoord...
Jonari schreef:
01-10-2017 20:11
Getver.
Even slikken en weer doorgaan.
DEATH schreef:
01-10-2017 20:36
Even slikken en weer doorgaan.

Even woelen en gewoon weer opstaan.

Waarom weet ik dit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven