Help ik moet uit huis spoed

01-10-2017 17:14 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi.,

Ik ben bijna 25 jaar en woon nog thuis .
Ik wil heel graag uit huis en z.s.m ik werk minimaal 20 uur per week af en toe 40 uur per week maar met 20 uur kan ik niet uit huis natuurlijk.
Waarom ik uit huis wil en moet zal ik uitleggen, ik woon dus thuis met moeders en zusje en 5! Honden ja 5 honden en 2 katten!
De katten en honden doen hun behoefte in de tuin en in huis ! Wat in de tuin ligt word niet opgeruimd in de rest van het huis duurt het soms een dag of meer voordat het opgeruimd word en geen ramen open niks dus stel je de stank maar voor. Aangezien geen 1 van deze dieren van mij zijn vind ik ook niet dat ik iets van de uitwerpselen hoef op te ruimen wel.maak ik de wc,douche en keuken schoon omdat ik daar wel gebruik van wil maken.
Ik kom ook niet verder dan mijn slaapkamer die gelukkig diervrij en stank vrij is waar ik echt mn best voor doe.
Mijn moeder en zusje vinden hun dieren ook ontzettend belangrijk en trekken zich ook niks aan van mijn geklaag hun zijn beste vriendinnen lijkt het wel en ik ben de soort verzuurde k*t buurvrouw voor hun. Ook werken zij beiden niet ze zijn letterlijk te lui om te werken en hebben beide een uitkering dus tijd om schoon te maken hebben zij zeker wel.

Dus wil ik heel erg graag weten of er instanties zijn die mij kunnen helpen met begeleiding wat ik kan doen om daar weg te komen .
Of een uitkering waar ik recht op heb waardoor ik dan een standaard inkomen heb.
Of bedenk het ook maar alle tips zijn welkom !!!

Alvast bedankt
Gr.pandabeer1234
7102 schreef: ↑
01-10-2017 17:35
Misschien is overdrijven ook een vak en heeft to last van smetvrees. Alles is momenteel mogelijk met een openingspost.
Misschien vind je zo een viesboel zelf normaal ik niet.
En wat verwacht je dat instanties voor je gaan doen dan? Je bent 25, welkom in de grote mensen wereld! Ga meer uren werken en opzoek naar een kamer of andere woonruimte. Je zal het toch echt zelf moeten doen net zoals alle andere mensen.
Huur een kamer voor 400 euro.
Hoe kom je op het idee dat anderen jou geld gaan geven om uit huis te gaan?
Meer werken en een kamer huren. Zo....geregeld!
Daar heb je geen instantie voor nodig hoor.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik heb een deja vu bij dit topic.
Al even geleden maar praktisch hetzelfde verhaal.
Dat gedoe met die poepende honden is toch niet van eergisteren? Je had al lang het huis uit kunnen zijn.
01-10-2017 17:35
Misschien is overdrijven ook een vak en heeft to last van smetvrees. Alles is momenteel mogelijk met een openingspost.
Nou. Dat denk ik niet hoor. Yuk.
To als je denkt dat de huisdieren slecht verzorgd worden waarom bel je niet anoniem de dierenpolitie?
Waarom is reactie geven voor TO moeilijk..
Je bent 25...ga fulltime werken.
Kijk op Funda en huur iets kleins.
01-10-2017 18:16
To als je denkt dat de huisdieren slecht verzorgd worden waarom bel je niet anoniem de dierenpolitie?
Verzin je dat er zelf bij?
Grobbekuiken schreef: ↑
01-10-2017 18:06
Ik heb een deja vu bij dit topic.
Al even geleden maar praktisch hetzelfde verhaal.
Dat heb ik ook. Mijn eerste gedachte was ook: woon je daar nog steeds??
Is er een reden waarom je maar zo weinig werkt?
Of studeer je er verder nog naast of zo?
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
TO, het is wel de gewoonte dat je reageert op de suggesties die gedaan worden...
Je bent opgegroeid in een omgeving waar je nauwelijks bent gestimuleerd, schat ik zo in op basis van je openingspost. Dat doet iets met je zelfredzaamheid... maar ook met hoe je naar de samenleving kijkt. Moeder en zus werken beiden niet en houden honden als fulltime job... en zijn nog te beroerd om met de honden uit te gaan.

Ontvlucht de situatie door niet afhankelijk te zijn... ook niet van de een of andere instantie. Je hoeft op je 25e ook niet meteen een andere woning, een kamer is ook al prima om mee te starten. Dat is best haalbaar met meer uren, desnoods een baantje erbij. Ik vind het niet heel raar dat je hier om raad vraagt als ik bovenstaande lees, samen met je achtergrond. Het is goed dat je er afstand van wilt nemen!
Ik wacht even tot to terug is
:popcorn:
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Wat triest dat een uitkering in jouw omgeving zo normaal is dat je denkt dat er mogelijk een uitkering bestaat om jou uit je ouderlijk huis te helpen... Hard werken en een baan vinden waarbij je standaard 40u kunt werken. Oh en beginnen in een kamer is heel normaal.
Ik zie het probleem niet waarom je met spoed weg moet. Dat je het huis met bijbehorende ellende uit wilt, kan ik me voorstellen, maar dat kan over een half jaar ook nog wel.
Hoi .

Degene met tips bedankt en voor de rest .
1: ik heb ook gezegd liever GEEN uitkering dan wel!
2: ik vroeg om tips of iets niet om commentaar en achterlijke reacties iok vraag het niet voor niks hier. Maar omdat ik het echt even niet meer weet waar ik heen.moet terecht moet of wat dan ook ik kan geen begin vinden.
3;zoals ik ook al zei ik werk.minimaal 20 uur en soms 40 uur verder kent niemand hier mij privé leven verder zover ik weet.
En heb echt geen smetvrees 😂
Ik heb niet gevraagd om achterlijke reacties alleen om hulp dus hou anders gewoon je reactie voor je ga zelf in een situatie zitten als mij waarbij honden en katten belangrijker zijn dan je eigen kind!
Pandabeer1234 schreef: ↑
01-10-2017 20:39
Hoi .

2: ik vroeg om tips of iets niet om commentaar en achterlijke reacties iok vraag het niet voor niks hier. Maar omdat ik het echt even niet meer weet waar ik heen.moet terecht moet of wat dan ook ik kan geen begin vinden.
3;zoals ik ook al zei ik werk.minimaal 20 uur en soms 40 uur verder kent niemand hier mij privé leven verder zover ik weet.
Ik heb niet gevraagd om achterlijke reacties alleen om hulp dus hou anders gewoon je reactie voor je ga zelf in een situatie zitten als mij waarbij honden en katten belangrijker zijn dan je eigen kind!

Of je reageert gewoon even op de vragen. Waarom moet je met spoed weg? Sta je ingeschreven bij een woningbouwvereniging? Heb je een diagnose ofzo waarom je hulp nodig hebt?
Je bent geen ‘kind’. Je bent een vrouw. Wil je niet meer thuis wonen dan ga je net als zoveel leeftijdgenoten op zoek naar een kamer. Je hebt geen recht op gratis geld zodat je ergens leuker dan een op een kamer kunt wonen. Urgentie krijg je niet en je hebt geen voorrang bij een woning. Soms moet je gewoon dingen zelf doen. Zoals een kamer zoeken. Mijn 18jarige zoon heeft zijn kamer ook zelf gevonden. Jij bent dik volwassen. En woon je eenmaal op die kamer ga je kijken of je ergens vast en fulltime aan de slag kunt gaan zodat je meer inkomen krijgt en dus iets beters kunt huren. Meer smaakjes zijn er niet. Eigenlijk zoals we allemaal volwassen zijn geworden.
Je bent 25, neem verantwoordelijkheid voor je eigen leven.
Zoek een kamer.
Ga meer uren werken.
Gedraag je als een volwassen vrouw.
nou, op zoek gaan naar een huis dan. Meer smaken zijn er niet. Kamer, antikraak of woningbouw. Is dat zo moeilijk te bedenken?
Hoi

Ik sta ingeschreven bij een woningbouw vereniging.
En ik krijg ook reacties waar ik niet om gevraagd heb maar goed.
En waarom misschien een instantie of begeleiding ik zie door de bomen het bos niet meer .en heb last van.hypersensiviteit dus ja sommige dingen ervaar ik extra sterk zoals jullie stress verdriet woede of wat dan ook voelen voel ik nog extremer waardoor ik paniek aanvallen krijg.
En meer werken wil ik heel graag ik heb ook altijd gewerkt dus heb echt niet dezelfde mentaliteit als mn moeder of zusje.
Pandabeer1234 schreef: ↑
01-10-2017 20:39
Hoi .

Joh, dan zoek je het toch lekker zelf uit? Het is jouw puinhoop, niet die van de forummers hier en niemand is verplicht om een reactie te geven.
Succes.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Je vraagt of je recht hebt op geld zodat je op jezelf kunt wonen. Dat antwoord is simpelweg nee. Dat is geen leuk antwoord maar wel een voldongen feit.

Je moet het doen met het inkomen wat je hebt. En als dat inhoudt ‘een kamer huren’ ipv een heel huis, dan is dat het.

Daarbij ben je volwassen. Je zal vast hulp bij een psycholoog kunnen krijgen om om te leren gaan met je ‘hypersensitiviteit’ maar hulp bij het op jezelf willen wonen is er niet voor volwassen vrouwen die gewoon werken en buiten ‘hsp’ niks mankeren.
anoniem_245179 wijzigde dit bericht op 01-10-2017 20:57
32.01% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven