Vermist Anne Faber

01-10-2017 14:08 3012 berichten
Lukt me niet om een link te plaatsen:-(

Zag via Facebook dat er een vrouw van 25 wordt vermist, Anne Faber, sinds vrijdag uit Utrecht.

Haar vriend Nathanael Fidder heeft iig een oproep geplaatst.

Ze zou een lange fietstocht hebben gemaakt naar onbekende bestemming/ route en weer terug naar haar vriend zijn huis keren, of na een feest, als ik mij niet vergis, waar zij niet is verschenen.

Dit was toen het zo hard regende op vele plaatsen.
Zij heeft haar vriend nog een selfie geappt in de regen, dit was als ik mij niet vergis in Baarn, of Hollandse rading, vlakbij Hilversum/Utrecht.

Hopelijk is er niks gebeurt.
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 01-10-2017 14:48
3.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
louise1 schreef:
05-10-2017 20:36
Weet je wat mij gisteren te binnen schoot? Misschien moeten ze die vijver eens goed uitvissen aangezien daar eerder al eens wat gebeurd is. En nu is dat misschien toch relevant...was een kleine kans maar toch.

Misschien ben je eigenlijk een medium?

Aan de ene kant hoop ik natuurlijk niet dat ze Anne in de vijver vinden maar aangezien de kans nu heel klein is dat ze nog leeft hoop ik het ergens ook wel. Dan kan het onderzoek starten en is de onzekerheid voorbij.
De manier waarop ik het schreef was meer bedoelt als reactie op Enn en haar poepdrang. Maar inhoudelijk was het helaas misschien wel juist. Hoop het niet. Ik hoop dat ze nog leeft en gezond en wel is.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Haar fiets schijnt gevonden te zijn...
Klopt Supersas09
Wat moet de familie nu in onzekerheid leven, wat een nachtmerrie
Madyn schreef:
04-10-2017 15:37
Dit houd me bezig, ook omdat ik er vaak in de buurt kom. Haar jas is gevonden vlakbij de McD. Waarom zou ze bij paardenstallen schuilen en haar jas uit doen? Waarom niet bij McD even schuilen? Waar is haar fiets? Is ze meegenomen of is ze weggerend (ze gaan nu in Den Dolder zoeken)? Heeft het nog een connectie met die vermissing van Hanno bij Austerlitz van paarjaar geleden, wat niet heel ver daar vandaan is?
De zaak van Hanno bij Austerlitz, ik had er nog niet van gehoord. Maar wat afschuwelijk moet dat toch zijn als iemand uit je familie, vrienden of kennissenkring zomaar van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn. Zo ook bij Anne Faber, al bijna een week verdwenen, nu de fiets gevonden, die arme mensen gaan door een hel.
Ik vond dat verhaal van die 2 meisjes in Panama ook zo erg. Zeker omdat ze waarschijnlijk nog een tijdje geleefd hebben na hun vermissing en omdat men nog altijd niet weet wat er precies gebeurd is. Het idee dat ze van honger omgekomen zijn, daar valt als ouder toch niet mee te leven :(
Ik ben bang dat een of andere losgeslagen engert wat uitgespookt heeft. Het daar harstikke bebost en ten tijde van het slechte weer erg rustig. Medio mei/juni werd de regio Amersfoort/Soest/Bilthoven opgeschrikt door berichten dat meisjes en jonge vrouwen werden lastig gevallen door een engert in een klein zwart autootje die ze mee wilden nemen. Het werd ook eerst in verband gebracht met Romy en Savannah. Heeft zich even gedeisd gehouden en nu toegeslagen?
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Supersas09 schreef:
05-10-2017 21:52
Haar fiets schijnt gevonden te zijn...
Voorzichtig, kan haar fiets zijn, hoeft niet.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
De activiteiten van het dregteam zijn nu te volgen via een live verslag van het AD:

https://www.ad.nl/dossier-vermissing-an ... ~a6b36c53/

.
noesa wijzigde dit bericht op 05-10-2017 22:35
22.87% gewijzigd
Bblientje schreef:
05-10-2017 14:41
Vooral in Amerika word er veel mee gewerkt, al dan niet in het geniep. En er zijn zeker wel succesverhalen.
Vertel

Ja er zijn gelukstreffers uit de serie "ik zie water" en iemand blijkt later verdronken te zijn, die kans is erg groot in een waterrijke omgeving.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Mutsje78 schreef:
05-10-2017 22:09
Ik ben bang dat een of andere losgeslagen engert wat uitgespookt heeft. Het daar harstikke bebost en ten tijde van het slechte weer erg rustig. Medio mei/juni werd de regio Amersfoort/Soest/Bilthoven opgeschrikt door berichten dat meisjes en jonge vrouwen werden lastig gevallen door een engert in een klein zwart autootje die ze mee wilden nemen. Het werd ook eerst in verband gebracht met Romy en Savannah. Heeft zich even gedeisd gehouden en nu toegeslagen?
Ik vrees het ook.

En ze is een bloedmooie meid dat gaat ook niet onopgemerkt.
Het voegt niets toe en is al honderd keer gezegd, maar dit verhaal grijpt me zo aan! Ik kijk de hele tijd of er al iets bekend is, en met het verstrijken van de dagen wordt de kans op een goed bericht kleiner. Wat een enorme pech als je op een verkeerde plek een verkeerd persoon treft (als dat zo is gebeurd). Ongelofelijk dat er mensen zijn die zoiets doen (in het algemeen), maar die zijn volgens mij echt anders bedraad, daar kun je je nauwelijks in verplaatsen. Anderzijds wel weer mooi om te zien hoeveel onbekenden er oprecht meeleven. Beide kanten van de mensheid.
En trouwens ook hulde aan politie, brandweer en dat dregteam. Die mensen hadden ook een ander beroep kunnen kiezen waarbij ze aan een stuk minder ellende en ontberingen blootgesteld zouden zijn. Maar toch doen ze dit.
Niets gevonden in de vijver verder.....
Ze gaan de vijver waarschijnlijk leegpompen...
ieneminnie schreef:
05-10-2017 22:58
http://www.alarmfase1.nl/utrecht/huis-t ... /10918739/

https://mobile.twitter.com/whveeken/sta ... 3327510528

En ooggetuigen spreken nu van zwarte schermen die aangeleverd schijnen te worden, waarschijnlijk om meekijken te weren.
Terecht.

https://mobile.twitter.com/AnneMarie021 ... 5639056385
enn wijzigde dit bericht op 05-10-2017 23:08
34.72% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
ieneminnie schreef:
05-10-2017 22:58
Weet niet of dat een opluchting of een teleurstelling moet zijn. Het zou zo “ fijn” zijn voor de familie als ze zekerheid zouden krijgen maar als ze haar niet vinden is er nog een kleine hoop.
Zeker terecht. Rare sensatiezoekers.
Als de zwarte schermen bedoeld zijn om pottenkijkers te weren, dan zijn ze daar wel erg laat mee. Misschien dat er meer aan de hand is.
Noesa schreef:
05-10-2017 23:10
Als de zwarte schermen bedoeld zijn om pottenkijkers te weren, dan zijn ze daar wel erg laat mee. Misschien dat er meer aan de hand is.
Kan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik kan me er ook niets bij voorstellen, gezellig kijken of er iets gevonden wordt o_o
1x ongewenst "gezien" hoe een lijk uit het water werd gehaald, toen bewust niet gekeken op het moment van boven water halen.
Brrrrr. Rillingen lopen over mijn lijf.
Noesa schreef:
05-10-2017 23:10

Ik denk dat ze geen risico willen lopen dat er veel toeschouwers zijn als de vijver wordt leeggepompt.
Akelig. Hopelijk komt er heel snel meer duidelijkheid.
Ik vind het al verschrikkelijk en ik ken ze niet eens laat staan hoe haar naasten zich voelen.
Het is te hopen dat er gauw een einde komt aan die onzekerheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven