Kleding van vriend

11-10-2017 12:04 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend draagt soms vier of vijf dagen achter elkaar dezelfde kleding. Ik vind dit een afknapper en onhygiënisch. Ik schaam mij dan ook wel voor hem. Zelf zegt hij dat hij het dan niet door heeft. Ik snap dat niet want je wil er zelf toch ook verzorgd bij lopen. Als ik dan vraag waarom hij dat doet zegt hij dus dat hij dat niet door heeft.. heb het dus wel eens aangekaart maar het heeft niet geholpen. Vind het vooral lastig omdat ik zelf wel veel om uiterlijke verzorging geef

Moet ik het accepteren of hebben jullie nog tips?
anoniem_356254 wijzigde dit bericht op 11-10-2017 12:06
5.00% gewijzigd
MevrouwTomatensoep schreef:
11-10-2017 13:06
Vriend vindt het hier ook minder belangrijk dan ik. Hier is de deal dat ik eraan ruik en als het stinkt of vies is gaat het na een dag in de was, anders na twee dagen.
Dus je ruikt elke dag aan de kleren van je man?
Nou TO krijgen mensen nog antwoord?
Tr0tter schreef:
11-10-2017 12:58
Ga je de OP van dit topic ook weer verwijderen? :sarcastic:
was ook geklaag over vriendje
Broeken en vesten/truien dragen mijn man en ikzelf meerdere dagen. Shirts, overhemden, rokjes (vaak te gekreukt), ondergoed, sokken, pantys enzo gaan wel na een dag in de wasmand.
herfstappeltaart schreef:
11-10-2017 13:06
Dus als jij 's morgens een schone spijkerbroek hebt aangetrokken en je hebt in de stad ergens een kopje koffie gedronken gaat die broek direct in de was?
Dat is toch een beetje smetvrees-achtig...
Wat je zegt inderdaad.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
ghostly41 schreef:
11-10-2017 13:07
Ojee, jij wast je jeans waarschijnlijk veel vaker dan nodig is. En stuurt je lievelingsbroek daarmee vervroegd naar de prullenbak. Jeanskenners weten het al jaren: de spijkerbroek is juist ervoor gemaakt om dag na dag gedragen te worden, zónder te wassen.

Te vaak wassen zorgt er niet alleen voor dat de kleur vervaagt, het heeft ook een negatief effect op de pasvorm.
Dat betekent natuurlijk ook niet dat je er stinkend bij moet lopen.
Ik kan het ook meteen ruiken als iemand in stink kleding rondloopt meestal proberen ze het weg te moffelen met een dikke wolk parfum.
Maar alsnog kun je ruiken dat ze er niet fris bijlopen.
Bblientje schreef:
11-10-2017 13:11
Dat betekent natuurlijk ook niet dat je er stinkend bij moet lopen.
Ik kan het ook meteen ruiken als iemand in stink kleding rondloopt meestal proberen ze het weg te moffelen met een dikke wolk parfum.
Maar alsnog kun je ruiken dat ze er niet fris bijlopen.

Aaaaah bah! Zodra kleding geurtjes vertoont moet het wel gewassen uiteraard. (Of goed gelucht)
En wolken parfum vind ik sowieso :pukey:
Broeken maakt mij ook niks uit. Heb het over overhemden en t shirts
xxhumanxx schreef:
11-10-2017 13:14
Broeken maakt mij ook niks uit. Heb het over overhemden en t shirts
Als het hem niet uit maakt kan hij dat shirt toch in de wasmand mikken in plaats van op de stoel? Of vindt hij dat je zeurt?
Mijn vriend heeft het ook niet zo snel door. Soms gooit hij shirts na een dag in de was en soms zeg ik ook wel eens tegen hem dat hij wat schoons moet aantrekken. Dat kun je toch ook doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven