Seks met getrouwde man

12-10-2017 11:38 318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vele van jullie zullen mijn gedrag wel afkeuren, maar ik heb een affaire met een getrouwde man. Ik heb hem leren kennen op een datingsite (dat hij als getrouwde man daar zit dat is natuurlijk al fout), eerst waren we alleen aan het appen maar ondertussen is hij al meerdere keren langs geweest en hebben we ook sex. Ikzelf vind dat ik niet fout ben, hij is getrouwd en hij kiest ervoor om zijn lul achterna te lopen en dat is niet mijn zaak. Wat vinden jullie; is hij alleen een enorme eikel dat hij zijn vrouw bedonderd, of zijn wij beide fout en moet ik maar van getrouwde mannen afblijven....
Springweer!
aatjuhh123 schreef:
14-10-2017 00:13
Nou, als die massa's getrouwde vrouwen dan gaan neuken met die massa's getrouwde mannen die ook een wc bril als sexvrouw hebben dan is het probleem opgelost.

Al die getrouwde vrouwen blij
Al die getrouwde mannen blij
Viva blij
TO blij
Ieder1 die reageert blij

Kortom, 1 blijde communie. Wat een mooie kerstgedachte, en al zo vroeg. Wordt er gewoon stil van
Ik ook, er gaat een zinderende prikkeling door m'n lijf. Heerlijk die ondergepieste wc-brillen met grijze muizen erop. Alles komt goed
_Amand schreef:
14-10-2017 00:26
Ja en ja. Maar goed, daarmee weten we nog niet of jij bij de seks het onderdanige sletje bent dat zich door mij laat onderwerpen. Brieven onder nummer 4354327 graag. Je krijgt altijd antwoord.
Zozo, lekker Amand :whip:
Enn schreef:
14-10-2017 00:30

en je neukt maar aan voor mijn part totdat je erbij neervalt.
Ach, mss is wurgseks de volgende keer een optie.
aatjuhh123 schreef:
14-10-2017 00:34
Ach, mss is wurgseks de volgende keer een optie.
Nah kan.
Misschien verhoogt het 'de spanning' tussen hen.
Waar ze zin in hebben.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nav__ schreef:
14-10-2017 00:34
Zozo, lekker Amand :whip:
Wanneer het moment daar is; eg wel :shout: !
Ik vind het een slecht verhaal.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
merle78 schreef:
14-10-2017 00:33
Ik ook, er gaat een zinderende prikkeling door m'n lijf. Heerlijk die ondergepieste wc-brillen met grijze muizen erop. Alles komt goed
Zinderende prikkelingen van grijze muizen. Bijzondere vrouw ben je, ik vermoed nogal grijs.
Ik wil wel een spoelinkje door het ijswater gooien hoor, ben je in een keer klaar.
enn wijzigde dit bericht op 14-10-2017 00:38
13.15% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
_Amand schreef:
14-10-2017 00:26
Ja en ja. Maar goed, daarmee weten we nog niet of jij bij de seks het onderdanige sletje bent dat zich door mij laat onderwerpen. Brieven onder nummer 4354327 graag. Je krijgt altijd antwoord.
Hmm, een onderdanig sletje? Ja hoor. Heb je ervaring daarmee?
Enn schreef:
14-10-2017 00:37
Zinderende prikkelingen van grijze muizen. Bijzondere vrouw ben je, ik vermoed nogal grijs.
Ik wil wel een spoelinkje door het ijswater gooien hoor, ben je in een keer klaar.
Vanwaar deze deze aanname dat ik grijs ben? Volgens mij begrijp je mijn gevoel voor humor niet. Ik gaf antwoord op die mevrouw met die mooie kerstgedachte.
anoniem_63ed2e0ad2db9 wijzigde dit bericht op 14-10-2017 00:42
8.11% gewijzigd
Dubbel
anoniem_63ed2e0ad2db9 wijzigde dit bericht op 14-10-2017 00:43
Reden: Dubbel
96.58% gewijzigd
merle78 schreef:
14-10-2017 00:30
Nou dan piept ze toch lekker wel. Mij best, ik zou als ik haar vriendin was dan alleen geen zin hebben om haar te troosten.

Karma is a bitch
+1
merle78 schreef:
14-10-2017 00:39
Vanwaar deze deze aanname dat ik grijs ben? Volgens mij begrijp je mijn gevoel voor humor niet.
Ghe doel bereikt. 😁
Jij de jouwe ook al? Is de post al binnen?
merle78 schreef:
Vanwaar deze deze aanname dat ik grijs ben? Volgens mij begrijp je mijn gevoel voor humor niet. Ik gaf antwoord op die mevrouw met die mooie kerstgedachte.
Misschien kun je van kerstgedachten wel grijs worden?
@Enn, ik begrijp niet wat je bedoelt.
merle78 schreef:
Kunnen jullie lekker privéberichten gaan sturen aub?

:sick:
merle78 schreef:
14-10-2017 00:45
@Enn, ik begrijp niet wat je bedoelt.
Haha! Ik lees een topic en plaats een reactie en val daardoor plots binnen in een gesprek dat hier gaande is. Ik vermaak me gewoon. Nou ja ok....eerlijk is eerlijk: op een geheel eigen wijze Maar ik zal je nu laten hoor! Veel succes. 😁
merle78 schreef:

Ik gaf antwoord op die mevrouw met die mooie kerstgedachte.
Ik voel me weleens vrouw, gedraag me ook wel eens zo maar de laatste keer dat ik keek was ik nog een mannetje.
Siofra schreef:
14-10-2017 00:44
Misschien kun je van kerstgedachten wel grijs worden?
Ik ben nog niet grijs en als ik het wel zou zijn dan zou ik m'n haar kleuren. Soms staat grijs haar niet verkeerd niettemin.

Een grijze muis is nogal een subjectief waardeoordeel. Niet iedereen heeft dezelfde smaak. Een grijze muis zou best een geile donder kunnen zijn terwijl een hysterische sekspoes misschien dodelijk saai is tussen de lakens. Schijn kan bedrieglijk zijn.
aatjuhh123 schreef:
14-10-2017 00:49
Ik voel me weleens vrouw, gedraag me ook wel eens zo maar de laatste keer dat ik keek was ik nog een mannetje.
Oh pardon, Haha!
aatjuhh123 schreef:
14-10-2017 00:49
:rofl:
merle78 schreef:
Ik kan me niet herinneren dat jij vragen mocht stellen.
YouWish schreef:
14-10-2017 00:48

Kan. Maar dat bepaal jij niet.
YouWish schreef:
14-10-2017 00:48

Ik en A(r)mand?
Ik neem nooit de eerste stap. Ik ben daarin nogal ouderwetst. Ik wacht af met kloppend hart.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven