Seks met getrouwde man

12-10-2017 11:38 318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vele van jullie zullen mijn gedrag wel afkeuren, maar ik heb een affaire met een getrouwde man. Ik heb hem leren kennen op een datingsite (dat hij als getrouwde man daar zit dat is natuurlijk al fout), eerst waren we alleen aan het appen maar ondertussen is hij al meerdere keren langs geweest en hebben we ook sex. Ikzelf vind dat ik niet fout ben, hij is getrouwd en hij kiest ervoor om zijn lul achterna te lopen en dat is niet mijn zaak. Wat vinden jullie; is hij alleen een enorme eikel dat hij zijn vrouw bedonderd, of zijn wij beide fout en moet ik maar van getrouwde mannen afblijven....
_Amand schreef:
14-10-2017 19:44
Mooi woord ook, ‘uitflikken’
Wanneer 'uitspoken' en 'flikken' de lading niet dekken...
YouWish schreef:
14-10-2017 23:18
Voor iemand die het 'allemaal niks kan schelen' maak je er wel erg veel woorden aan vuil :hihi:
Dat wilde ik dus ook gaan zeggen.
snowflake23 schreef:
14-10-2017 19:37
Ik kan heus wel een andere vent krijgen hoor, ik kies er zelf voor om alleen te zijn omdat ik geen relatie wil. En dan denken jullie waarschijnlijk: oh en dan neuk je maar de vent van een ander. Ja idd, ik stel me daar voor open en waarom: nou om grof te zijn: hij is gewoon lekker, waarom zou ik het niet doen. Hij heeft geen kids, en tja mss heeft ie meer neukertjes, dat boeit mij echt helemaal niks want ik voel niks voor hem. Het valt mij trouwens wel op dat de mannen het hier wel erg voor me opnemen....alsof er geen enkele vrouw is die vreemd gaat. En tja als het voorbij is dan is het voorbij. Ik ga echt niet aan zijn deur staan en zijn vrouw vertellen wat hij allemaal uitflikt want tja wat bereik ik ermee...als het voorbijbis tja dan is het voorbij en op naar de volgende vent en als die ook is getrouwd of in een relatie dan is het zo. Niet mijn probleem. Nu blijf ik nog maar even genieten van de sex....goed of niet

Dus.. Beetje onzinnig om dan een topic te openen met de vraag; is dit fout?

Maar goed, waarvan akte dan maar. Happy fucking!
De 'mannen' hier nemen het voor je op omdat ze zelf ook dromen van zo'n makkelijk gratis neukertje naast hun vrouw.
Ik vind degene die gelegenheid geeft tot het vreemdgaan van de bezette partij moreel verwerpelijk.

Net als helers die gestolen goed verhandelen en dan zeggen 'maar ik heb het toch niet gestolen?' toch is het strafbaar en met reden.
YouWish schreef:
15-10-2017 13:25
De 'mannen' hier nemen het voor je op omdat ze zelf ook dromen van zo'n makkelijk gratis neukertje naast hun vrouw.
ik ben bang dat je het topic nog een keertje moet lezen
YouWish schreef:
15-10-2017 13:25
Ik vind het vooral interessant dat je het woord ‘gratis’ hier gebruikt. Moet een man dan betalen voor seks? Is dat jouw norm?
_Amand schreef:
15-10-2017 21:46
Ik vind het vooral interessant dat je het woord ‘gratis’ hier gebruikt. Moet een man dan betalen voor seks? Is dat jouw norm?

Scherp, jammer dat hier dan weer niet zo snel een antwoord op komt!
loisnvt schreef:
16-10-2017 16:34
Scherp, jammer dat hier dan weer niet zo snel een antwoord op komt!
Ik heb meer te doen dan de hele dag op dit forum hangen hoor, unlike others heb ik een leven.

Er zijn zat getrouwde mannen die naar de hoeren gaan ja en dus voor sex betalen. Zij zouden ook wel graag iemand willen die zich gratis aanbiedt. Dat is alles wat ik zeg en bedoel.

Ik vind vreemdgangers, hoerenlopers en vrouwen die zich gratis aanbieden aan getrouwde mannen allemaal even sneu. Heeft verder geen moer met mijn norm te maken dus.
Dus hij is al meerdere keren bij je "binnen" geweest? Lekker goedkoop, doet ie goed! En jij kon via die contactadvertenties niets beters krijgen dan hem..ach wat sneu. Als je zelf getrouwd bent, moeten andere vrouwen dan ook van jouw man afblijven?
YouWish schreef:
16-10-2017 16:50
Ik heb meer te doen dan de hele dag op dit forum hangen hoor, unlike others heb ik een leven.

Er zijn zat getrouwde mannen die naar de hoeren gaan ja en dus voor sex betalen. Zij zouden ook wel graag iemand willen die zich gratis aanbiedt. Dat is alles wat ik zeg en bedoel.

Ik vind vreemdgangers, hoerenlopers en vrouwen die zich gratis aanbieden aan getrouwde mannen allemaal even sneu. Heeft verder geen moer met mijn norm te maken dus.

Goh, lange tenen :hihi:

Wellicht tip van Ouwewijsneus opvolgen......
loisnvt schreef:
16-10-2017 18:36
Goh, lange tenen :hihi:

Wellicht tip van Ouwewijsneus opvolgen......

:facepalm:
YouWish schreef:

Take. No. Prisoners. :O

Maar goed, je legt nog steeds een relatie tussen geld en seks.
_Amand schreef:
16-10-2017 18:42
Take. No. Prisoners. :O

Maar goed, je legt nog steeds een relatie tussen geld en seks.
Als dat jouw conclusie is prima :bye:
YouWish schreef:
16-10-2017 18:48
Als dat jouw conclusie is prima :bye:
Ik hoef geen conclusie te trekken hoor. Je schrijft het immers zelf :lips:
YouWish schreef:

Helemaal met je eens!
_Amand schreef:
16-10-2017 19:19

:biggrin:
_Amand schreef:
15-10-2017 21:46
Ik denk zelf dat naar de betaalde dames gaan goedkoper is! Een hotelletje kost ook al ruim 100 euro per dag (Of je moet zo'n formule 1 hotel nemen) + eten, drinken, sexy lingerie setjes :P
Wie goed doet, wie goed ontmoet.
_Amand schreef:
16-10-2017 19:19
Er is een interessant onderzoek geweest over vrouwen die de relatie tussen geld en seks leggen.
Ik bedoel niet prostituees, maar vrouwen die juist dat niet te zijn en ondertussen toch altijd maar relaties en seks aan geld koppelen.
Vaak wegen ze voor zichzelf ook af wat ze geldelijk terugkrijgen uit een (seksuele) relatie met een man. Is het de moeite waard, dan nemen ze. Anders niet.
Ik bedoel niets te zeggen over YouWish, ik ken haar niet en met alles wat ik lees wil ik dat zo graag houden. Maar haar reactie deed me aan het artikel over dat onderzoek denken.
LZHW schreef:
17-10-2017 09:30
Ik denk zelf dat naar de betaalde dames gaan goedkoper is! Een hotelletje kost ook al ruim 100 euro per dag (Of je moet zo'n formule 1 hotel nemen) + eten, drinken, sexy lingerie setjes :P
Ze ontvangt hem thuis, hij neukt haar en gaat weer. Compleet gratis dus. Lees anders het topic even.
BeerVanEenVent schreef:
17-10-2017 10:17
Er is een interessant onderzoek geweest over vrouwen die de relatie tussen geld en seks leggen.
Ik bedoel niet prostituees, maar vrouwen die juist dat niet te zijn en ondertussen toch altijd maar relaties en seks aan geld koppelen.
Vaak wegen ze voor zichzelf ook af wat ze geldelijk terugkrijgen uit een (seksuele) relatie met een man. Is het de moeite waard, dan nemen ze. Anders niet.
Ik bedoel niets te zeggen over YouWish, ik ken haar niet en met alles wat ik lees wil ik dat zo graag houden. Maar haar reactie deed me aan het artikel over dat onderzoek denken.
Insgelijks. Want steeds als ik denk dat het niet sneuer gesteld kan zijn met de mannen op dit forum duikt er een nog triester figuur op. (Met je kansloze beeropmerkingen echt, elke vrouw hier droogt er spontaan van op)

En maak je over mij maar geen zorgen hoor, ik heb een fantastische partner, we hebben dagelijks heerlijke mindblowing sex, en geld is geen onderwerp in onze relatie.

Ik zou me persoonlijk veel te goed voelen om tweedehands neukertje te zijn van een getrouwde sneuleuter. TO vraagt toch om meningen? Dan krijgt ze die.
ach ik heb liever dat mensen (mannen en vrouwen) het op deze manier doen/of de betaalde manier om aan hun behoefte te komen dan dat je weer zo'n droeftoeter heb die iemand van zijn fiets plukt etc etc. (Geen verdere uitleg nodig).
Wie goed doet, wie goed ontmoet.
LZHW schreef:
17-10-2017 11:15
ach ik heb liever dat mensen (mannen en vrouwen) het op deze manier doen/of de betaalde manier om aan hun behoefte te komen dan dat je weer zo'n droeftoeter heb die iemand van zijn fiets plukt etc etc. (Geen verdere uitleg nodig).
Ja want vreemdgaan en mensen verkrachten/vermoorden zijn echt precies hetzelfde....

Wat suggereer je nou? Dat als een man zijn kwakje niet kwijt kan bij een hoer of tinderneukertje hij aan het verkrachten en moorden slaat?
Ik ben ooit eens zo dom en naïef geweest om 1x seks te hebben met een getrouwde man. Blind van verliefdheid op een man die vele jaren ouder was dan mij. Uiteindelijk bleef er maar 1 partij eenzaam en gekwetst achter, en dat was ik. Om dan nog van het schuldgevoel te zwijgen tegenover zijn vrouw. Ik was erg jong en beïnvloedbaar, maar dat keurt het daarom niet goed. Sindsdien heb ik nooit meer geluk gekend in de liefde, dat zal waarschijnlijk mijn karma zijn. Stop er dus maar mee, het bezorgt je alleen maar ellende. Ik heb mijn lesje geleerd.
PeppermintPatty schreef:
17-10-2017 11:30
Sindsdien heb ik nooit meer geluk gekend in de liefde, dat zal waarschijnlijk mijn karma zijn. Stop er dus maar mee, het bezorgt je alleen maar ellende. Ik heb mijn lesje geleerd.
wat een onzin
je HAD namelijk al geen geluk, je maakte de domme keuze voor een getrouwde vent. Jouw ´karma´heeft hier niks mee te maken

Ga bij jezelf (hulp van een psycholoog) te raadde waarom je geen gelukkige keuzes maakt, moet jij eens opletten hoe snel je dan normale, leuke mannen op je pad treft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven