Seks met getrouwde man
donderdag 12 oktober 2017 om 11:38
Vele van jullie zullen mijn gedrag wel afkeuren, maar ik heb een affaire met een getrouwde man. Ik heb hem leren kennen op een datingsite (dat hij als getrouwde man daar zit dat is natuurlijk al fout), eerst waren we alleen aan het appen maar ondertussen is hij al meerdere keren langs geweest en hebben we ook sex. Ikzelf vind dat ik niet fout ben, hij is getrouwd en hij kiest ervoor om zijn lul achterna te lopen en dat is niet mijn zaak. Wat vinden jullie; is hij alleen een enorme eikel dat hij zijn vrouw bedonderd, of zijn wij beide fout en moet ik maar van getrouwde mannen afblijven....
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:33
Ik ook, er gaat een zinderende prikkeling door m'n lijf. Heerlijk die ondergepieste wc-brillen met grijze muizen erop. Alles komt goedaatjuhh123 schreef: ↑14-10-2017 00:13Nou, als die massa's getrouwde vrouwen dan gaan neuken met die massa's getrouwde mannen die ook een wc bril als sexvrouw hebben dan is het probleem opgelost.
Al die getrouwde vrouwen blij
Al die getrouwde mannen blij
Viva blij
TO blij
Ieder1 die reageert blij
Kortom, 1 blijde communie. Wat een mooie kerstgedachte, en al zo vroeg. Wordt er gewoon stil van
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:35
Nah kan.
Misschien verhoogt het 'de spanning' tussen hen.
Waar ze zin in hebben.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:37
Zinderende prikkelingen van grijze muizen. Bijzondere vrouw ben je, ik vermoed nogal grijs.
Ik wil wel een spoelinkje door het ijswater gooien hoor, ben je in een keer klaar.
enn wijzigde dit bericht op 14-10-2017 00:38
13.15% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:37
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:39
Vanwaar deze deze aanname dat ik grijs ben? Volgens mij begrijp je mijn gevoel voor humor niet. Ik gaf antwoord op die mevrouw met die mooie kerstgedachte.
anoniem_63ed2e0ad2db9 wijzigde dit bericht op 14-10-2017 00:42
8.11% gewijzigd
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:42
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:43
Ghe doel bereikt.
Jij de jouwe ook al? Is de post al binnen?
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:44
Misschien kun je van kerstgedachten wel grijs worden?
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:49
Haha! Ik lees een topic en plaats een reactie en val daardoor plots binnen in een gesprek dat hier gaande is. Ik vermaak me gewoon. Nou ja ok....eerlijk is eerlijk: op een geheel eigen wijze Maar ik zal je nu laten hoor! Veel succes.
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:50
Ik ben nog niet grijs en als ik het wel zou zijn dan zou ik m'n haar kleuren. Soms staat grijs haar niet verkeerd niettemin.
Een grijze muis is nogal een subjectief waardeoordeel. Niet iedereen heeft dezelfde smaak. Een grijze muis zou best een geile donder kunnen zijn terwijl een hysterische sekspoes misschien dodelijk saai is tussen de lakens. Schijn kan bedrieglijk zijn.
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:51
Oh pardon, Haha!aatjuhh123 schreef: ↑14-10-2017 00:49Ik voel me weleens vrouw, gedraag me ook wel eens zo maar de laatste keer dat ik keek was ik nog een mannetje.
zaterdag 14 oktober 2017 om 00:51
aatjuhh123 schreef: ↑14-10-2017 00:49Ik voel me weleens vrouw, gedraag me ook wel eens zo maar de laatste keer dat ik keek was ik nog een mannetje.