Goed kan ik dat, he!
zondag 15 oktober 2017 om 16:39
Daar ben ik echt heel jaloers op. Ben 46 en pas een kleine twee jaar geleden gestopt met nagels bijten. Ze komen nu eindelijk een beetje in vorm. Maar wat is dat nagels lakken moeilijk!!!!
zondag 15 oktober 2017 om 16:39
Niet? Wat vreemd zeg, ik dacht altijd dat ieder koor minimaal 2 grunters hadLady*Voldemort schreef: ↑15-10-2017 16:32Ik kan heel laag zingen. Ooit zong ik eens in een heus koor, en daar zong ik tweede bas. Grunten kan ik ook, maar dat hoefde niet bij dat koor.
Vroegah was mijn droom om mezzo sopraan te zingen. Dat werd hem dus niet, mijn stem is echt veel en veel te laag
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zondag 15 oktober 2017 om 16:40
Gaaf Blue!blue_lagoon schreef: ↑15-10-2017 16:37Dat kan ik dan weer nietIk ben het type van de hark-poppetjes.
Heb wel twee grote doeken van 75 bij 115 in de slaapkamer hangen, mega-trots op.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zondag 15 oktober 2017 om 16:41
Ik heb inmiddels ook lange nagels, ben ook een ex-bijter. Doe tegenwoordig zelf french manicure op mijn vingernagels, vader van vriend dacht dat ik plaknagels had en moeder van vriend dacht dat ik een cursus bij een nagelsalon had gevolgd haha, erg lief.swaentje71 schreef: ↑15-10-2017 16:39Daar ben ik echt heel jaloers op. Ben 46 en pas een kleine twee jaar geleden gestopt met nagels bijten. Ze komen nu eindelijk een beetje in vorm. Maar wat is dat nagels lakken moeilijk!!!!
zondag 15 oktober 2017 om 16:42
Mijn specialiteit is watervallen
zondag 15 oktober 2017 om 16:44
Ik ben heel goed in het onthouden en herleiden van geuren. "Hee, jij wast je kleding met robijn die en die, lekker." "Aah jij hebt si van Armani op." Maar ook ruik ik snel dingen. Niet altijd fijn, zeker niet als mensen stinken.
Ik heb best wat afgereisd, maar ik onthoud ook veel plekken, ook niet direct toeristische plaatsen. Laatst plaatste iemand een selfie online. Ik herkende die locatie! Het was gewoon een random cafe in Barcelona, niets bijzonders, heb ik alleen 8 jaar geleden wat gedronken.
Maar ook met luchthavens heb ik dat en zelfs vloeren in ziekenhuizen!
Ik heb best wat afgereisd, maar ik onthoud ook veel plekken, ook niet direct toeristische plaatsen. Laatst plaatste iemand een selfie online. Ik herkende die locatie! Het was gewoon een random cafe in Barcelona, niets bijzonders, heb ik alleen 8 jaar geleden wat gedronken.
Maar ook met luchthavens heb ik dat en zelfs vloeren in ziekenhuizen!
Chocolate is the answer, who cares what the question is..
zondag 15 oktober 2017 om 16:46
Neem gellak. Echt, dat loopt/smeert fantastisch uit en blijft minimaal een week keurig zitten. Het is wel een investering met lamp erbij maar het is het geld dubbel en dwars waard.swaentje71 schreef: ↑15-10-2017 16:39Daar ben ik echt heel jaloers op. Ben 46 en pas een kleine twee jaar geleden gestopt met nagels bijten. Ze komen nu eindelijk een beetje in vorm. Maar wat is dat nagels lakken moeilijk!!!!
zondag 15 oktober 2017 om 16:53
Die koordirigent wilde me eerst als lage alt, maar dat was me veel te hoog. En omdat ie toch mannen tekort kwam heeft ie me maar bij de bassen neergezet. Heel revolutionair was dat, een vrouw tussen de mannen, bij dat koor. Maar voor mij wel fijn want als alt kwam ik altijd zo schor als een kraai terug van de repetities (en dan playbackte ik de hoogste noten ook nog) en als bas kon ik lekker voluit meebleren.AeonOfWinter schreef: ↑15-10-2017 16:39Niet? Wat vreemd zeg, ik dacht altijd dat ieder koor minimaal 2 grunters had![]()
Vroegah was mijn droom om mezzo sopraan te zingen. Dat werd hem dus niet, mijn stem is echt veel en veel te laag![]()
zondag 15 oktober 2017 om 17:02
Leuk topic!
Ik kan in spiegelbeeld schrijven, ik kan 'gewoon' ondersteboven schrijven en ik kan ondersteboven in spiegelbeeld schrijven. Ook kan ik heel goed woorden en zinnen achterstevoren uitspreken .
Verder heb ik een heel goed tijdsgevoel. Wanneer ik 's nachts wakker word weet ik bijna precies hoe laat het is, zonder op de wekker te kijken. Ik 'voel' dus of het dan 3u is of eerder 3u30.
Ik kan in spiegelbeeld schrijven, ik kan 'gewoon' ondersteboven schrijven en ik kan ondersteboven in spiegelbeeld schrijven. Ook kan ik heel goed woorden en zinnen achterstevoren uitspreken .
Verder heb ik een heel goed tijdsgevoel. Wanneer ik 's nachts wakker word weet ik bijna precies hoe laat het is, zonder op de wekker te kijken. Ik 'voel' dus of het dan 3u is of eerder 3u30.
zondag 15 oktober 2017 om 18:54
Ik kan heel goed songteksten onthouden, ook van oudere liedjes. Zingen kan ik dan weer niet, dat was een leuk combinatietalent geweest.
Ook ben ik erg goed in nutteloze feitjes, dat doet het altijd wel goed op familieverjaardagen.
Op mijn werk ben ik er goed in om een negatieve situatie om te buigen naar wat luchtigers, bijvoorbeeld door even gek te dansen of iets te zeggen met een raar stemmetje. Werkt zowel bij cliënten als collega's
Ook ben ik erg goed in nutteloze feitjes, dat doet het altijd wel goed op familieverjaardagen.
Op mijn werk ben ik er goed in om een negatieve situatie om te buigen naar wat luchtigers, bijvoorbeeld door even gek te dansen of iets te zeggen met een raar stemmetje. Werkt zowel bij cliënten als collega's
zondag 15 oktober 2017 om 19:17
zondag 15 oktober 2017 om 19:27
Ik herinner me dat we op de ULO, geleid door nonnen, ook soms moesten zingen Wij klaagden juist dat het te hoog was. Onzin volgens de zuster, die meende dat die liedjes voor kinderstemmen gemaakt waren. Even vergetend dat 12-16 jarigen toch geen kinderstemmen meer hebben. Heb trouwens nooit een non laag horen zingenamarna schreef: ↑15-10-2017 10:49Feiten en gezichten onthouden.
Zingen: op de middelbare school zongen we vaak liedjes bij een gitaar. Dan zei men dat ik vals zong. Ik ben inmiddels al jaren lid van een koor waar ik 1e sopraan zing. Met soms zelfs een solo. Het zingen op school was veeeel te laag voor mijn stem! Ze zouden me nu eens moeten horen! Ben onlangs zelfs gevraagd lid te worden van een klassiek kamerkoor.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert