Goed kan ik dat, he!

14-10-2017 21:40 210 berichten
(naar mijn jongste, die geen last heeft van zelfkritiek en graag hardop uitspreekt hoe geweldig ze de dingen doet die ze doet)

Wat kun jij heel goed? Welk onbekend talent heb je? Mag groot zijn, of klein, maar welke bijzondere vaardigheid heb jij?
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
15-10-2017 19:27
Ik herinner me dat we op de ULO, geleid door nonnen, ook soms moesten zingen Wij klaagden juist dat het te hoog was. Onzin volgens de zuster, die meende dat die liedjes voor kinderstemmen gemaakt waren. Even vergetend dat 12-16 jarigen toch geen kinderstemmen meer hebben. Heb trouwens nooit een non laag horen zingen
Waarschijnlijk zongen ze met kopstem. Veel gregoriaanse muziek is voor kopstem geschreven.
_Inkie_ schreef:
15-10-2017 19:35
Wat een kut topic, ik weet niks.
:hug:
Jij bent gewoon lief.
vrouwjagersma schreef:
15-10-2017 19:38
Je bent ongelooflijk eloquent!
Oh je hebt iets gevonden dat op mij van toepassing is. Fijn zeg, het topic is in ene een stuk beter te pruimen. :lips:
Er is me eindelijk wat te binnen geschoten! Ik kan goed typetjes en stemmen nadoen en ik heb de perfecte timing om ze, al dan niet met galgenhumor gemixt, te pas en te onpas op feesten en partijen in te zetten. Heb ik lang over moeten denken dus ook voor jou is er nog hoop Inkie! Je kan het!
Lady*Voldemort schreef:
15-10-2017 16:53
Die koordirigent wilde me eerst als lage alt, maar dat was me veel te hoog. En omdat ie toch mannen tekort kwam heeft ie me maar bij de bassen neergezet. Heel revolutionair was dat, een vrouw tussen de mannen, bij dat koor. Maar voor mij wel fijn want als alt kwam ik altijd zo schor als een kraai terug van de repetities (en dan playbackte ik de hoogste noten ook nog) en als bas kon ik lekker voluit meebleren.
Mijn koor heeft een vrouwelijke tenor en een vrouwelijke bas.
Ik kan mooi zingen, ben een sopraan. Ik leer ook zangstukken snel.
Verder ben ik wel creatief in het verzinnen van eindopdrachten voor studenten.
Jonari schreef:
15-10-2017 19:42
:hug:
Jij bent gewoon lief.
Kijk wat een leuk topic is dit zeg. Steek Inkie veren in haar reet bevallige derrière :jump:
_Inkie_ schreef:
15-10-2017 19:44
Kijk wat een leuk topic is dit zeg. Steek Inkie veren in haar reet bevallige derrière :jump:
Ik ben al een kwartier aan het nadenken, dus je bent niet de enige. :there:
Life is short. Eat dessert first.
Ik kan mijn huis er laten uitzien alsof ik uren gespendeerd heb aan het huishouden in een kwartiertje tijd. Mooi, dat is toch iets.
doornroosje9 schreef:
15-10-2017 19:52
Ik kan mijn huis er laten uitzien alsof ik uren gespendeerd heb aan het huishouden in een kwartiertje tijd. Mooi, dat is toch iets.
Ik vind dat knap.
aviv_13 schreef:
15-10-2017 19:44
Ik kan mooi zingen, ben een sopraan. Ik leer ook zangstukken snel.
Verder ben ik wel creatief in het verzinnen van eindopdrachten voor studenten.
Heerlijk lijkt me dat, ik zing wel maar dan zegt de rest dat ik mijn mond moet houden. Gelukkig kon het mijn dementerende bejaarden nooit wat schelen dat het niet klonk. :-O$
_Inkie_ schreef:
15-10-2017 19:57
Heerlijk lijkt me dat, ik zing wel maar dan zegt de rest dat ik mijn mond moet houden. Gelukkig kon het mijn dementerende bejaarden nooit wat schelen dat het niet klonk. :-O$
Ik kan zo mooi zingen. Mijn dochter huilde niet toen ze geboren werd, ze lag alleen maar stomverbaasd in het rond te kijken. Maar toen ik een liedje voor haar meende te moeten gaan zingen zette ze me een keel op, van jewelste. Dat was ontroering natuurlijk.
Schiet mij steeds meer te binnen,kan heel goed titels en schrijvers van boeken onthouden.komt vast nog wel meer.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
doornroosje9 schreef:
Dat wil ik ook kunnen!

Ik kan trouwens ook heel goed afwassen. Ik heb gewoon een hekel aan vlekjes op mijn servies. Het duurt wel lang, maar hé, dan heb je ook wat. Ik wil ook geen vaatwasser, want die kan het nooit zo goed als ik dat kan. Ondanks dat ik er een gruwelijke hekel aan heb, maar dan ook echt een hekel aan heb!
Chocolate is the answer, who cares what the question is..
Lady*Voldemort schreef:
15-10-2017 20:07
Ik kan zo mooi zingen. Mijn dochter huilde niet toen ze geboren werd, ze lag alleen maar stomverbaasd in het rond te kijken. Maar toen ik een liedje voor haar meende te moeten gaan zingen zette ze me een keel op, van jewelste. Dat was ontroering natuurlijk.
Dat moet het zijn geweest LV, zo door emoties overmand dat ze je stem eindelijk in het echt hoorde.
doornroosje9 schreef:
Ik kan dat andersom. Er uren over doen en het ziet eruit of ik het er in een kwartiertje doorheen heb gerost.
When in doubt, the auditor is always right!
Reep-Chocolade schreef:
15-10-2017 20:12
Dat wil ik ook kunnen!

Ik kan trouwens ook heel goed afwassen. Ik heb gewoon een hekel aan vlekjes op mijn servies. Het duurt wel lang, maar hé, dan heb je ook wat. Ik wil ook geen vaatwasser, want die kan het nooit zo goed als ik dat kan. Ondanks dat ik er een gruwelijke hekel aan heb, maar dan ook echt een hekel aan heb!
Ik hartje jouw nick en ava. :proud:
Ik kan wel behoorlijk goed dansen.

Doe toch al met redelijk succes 16 jaar aan salsa.
When in doubt, the auditor is always right!
doornroosje9 schreef:
15-10-2017 20:33
Ik hartje jouw nick en ava. :proud:
_Inkie_ schreef:
15-10-2017 19:35
Wat een kut topic, ik weet niks.
Jij kan heel goed lelijke woorden gebruiken.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Reep-Chocolade schreef:
15-10-2017 20:38
Chocola eten kan ik heeeeel goed !
Ik kan erg goed mijn evenwicht bewaren
Stemmen van mensen om mij heen imiteren
Songteksten onthouden
Improviseren! Kan razendsnel volzinnen produceren om duiding te geven aan gebeurtenissen. Word daarom ook met regelmaat gevraagd voor presentatieklussen.
Ik spreek vloeiend Duits.
Ik kan van de slons die smorgens uit bed komt.n hele charmante goed uitziende verzorgde vrouw maken,
Wat ik zo leuk vind aan dit topic, is dat forumleden nu echt gaan leven voor mij. Ik zie bijvoorbeeld voor me:
- Blondie, in de spagaat een hoge C zingend
- Lady Voldemort moeiteloos kaartlezen, desnoods in spiegelbeeld terwijl Tarlin onderwijl met beide handen aantekeningen maakt
- Aeon of Winter die, op haar vingers fluitend, tegen de tuindeur aan keilt, zo hard brullend dat het raam van die tuindeur met terugwerkende kracht alsnog sneuvelt.

En de beelden blijven maar komen. Ik vermaak me nog wel even.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven