Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
15-10-2017 17:59
Goed dat je me eraan herinnert, ik heb meteen even wat uitleg verschaft aan al die bozeriken op het zomerhaterstopic.
:rofl:
gottegottegott.
Man man man man
ardni schreef:
15-10-2017 18:35
gottegottegott.
Man man man man
Nou nou.
Poeh poeh.
Sjongejonge.
Nouja, ik heb mijn best gedaan.
Het is me allemaal wat.
Had ik al gezegd dat ik het allemaal heel ongemakkelijk vind? Voor de gezelligheid heb ik een eigengeiltopic geopend, overigens. bij behoefte breid ik dit uiteraard uit naar andere topics waarin je ongegeneerd mag benadrukken hoe leuk je het hebt. Dat mag ook wel eens, in dit aardse tranendal.
vrouwjagersma schreef:
15-10-2017 18:41
Had ik al gezegd dat ik het allemaal heel ongemakkelijk vind? Voor de gezelligheid heb ik een eigengeiltopic geopend, overigens. bij behoefte breid ik dit uiteraard uit naar andere topics waarin je ongegeneerd mag benadrukken hoe leuk je het hebt. Dat mag ook wel eens, in dit aardse tranendal.
Eigengeiltopic?
Linkje graag.

Verder eens dat er ook weleens gezegd mag worden dat het leven hier nog zo slecht niet is.
vrouwjagersma schreef:
15-10-2017 18:41
Thats the sprit!

https://www.youtube.com/watch?v=FeSPO-WJcn0
overig/goed-kan-ik-dat-he/list_messages ... #p27665569
Lady*Voldemort schreef:
15-10-2017 18:38
Nou nou.
Poeh poeh.
Sjongejonge.
ja nee, echt, het is me wat.

*moppert rustig door.
Maakt zichzelf wijs nooit meer op "Actueel" te klikken en nooit meer te staffen.
Moet niet gekker worden. Voortaan moeten we dus in a4 formaat aangeven waarom we een topic openen, zodat de motieven wel helder zijn en daarná pas het betreffende artikel.. Je lijkt wel gek Enn.
Tarlin schreef:
15-10-2017 19:23
Moet niet gekker worden. Voortaan moeten we dus in a4 formaat aangeven waarom we een topic openen, zodat de motieven wel helder zijn en daarná pas het betreffende artikel.. Je lijkt wel gek Enn.
Precies dit. Het is gewoon een raar nieuwsfeit waar je van schrikt als je het leest.
bloosje schreef:
15-10-2017 17:51
:rofl: ... maar gelijk heb je..
wat bedoel je met kutzweer? sorry ben nieuw hier
Het-groepje schreef:
15-10-2017 19:32
Precies dit. Het is gewoon een raar nieuwsfeit waar je van schrikt als je het leest.
Ik weet nog steeds niet waar missie het over wil hebben op actueel. :proud:
7102 schreef:
15-10-2017 19:35
Ik weet nog steeds niet waar missie het over wil hebben op actueel. :proud:
Ik ook niet. Misschien dat we een forumbrede discussie op kunnen starten over het al dan niet gewenst zijn van een herformulering van de topictitel.
ardni schreef:
15-10-2017 18:55
ja nee, echt, het is me wat.

*moppert rustig door.
Maakt zichzelf wijs nooit meer op "Actueel" te klikken en nooit meer te staffen.
:rofl:

Oh en nog dank voor jouw post laatst! Heb daarna ook niet meer gelezen in dat topic.
enn wijzigde dit bericht op 15-10-2017 19:46
0.51% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Tarlin schreef:
15-10-2017 19:23
Achja... ik schrok eerlijk gezegd vanmorgen best toen ik de (waarschijnlijk) aanvullende info over die zaak las. Dat soort zaken liggen gewoon gevoelig.
Dus.
enn wijzigde dit bericht op 15-10-2017 20:06
Reden: Het woordje 'de' vergeten
5.19% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nou Enn, je schrijft maar raak. Zolang ik je lees vind ik je al een hele redelijke, weldenkende forumster. Die reacties van sommigen slaan nergens op.
Dankjewel hommeltjes en insgelijks.
Enn schreef:
15-10-2017 20:05
Dankjewel hommeltjes en insgelijks.
Ik had van jou niet verwacht dat je zo'n topic zou openen omdat je hier binnen de kortste keer allerlei nare speculaties krijgt. Vond het niks voor jou.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nieuwlid schreef:
15-10-2017 19:34
wat bedoel je met kutzweer? sorry ben nieuw hier

Puskut, maar je mag niet om diagnoses vragen.
Nouschi schreef:
15-10-2017 20:23
Ik had van jou niet verwacht dat je zo'n topic zou openen omdat je hier binnen de kortste keer allerlei nare speculaties krijgt. Vond het niks voor jou.
Kan, het bericht hield me echt bezig vannacht. Op dat moment stond de laatste info die dus nu wel in het bericht (de link OP) is toegevoegd er nog niet. Ik dacht eerlijk gezegd echt niet direct aan een (bewust) misdrijf omdat de bestuurder in auto met kind naar een politiebureau was gereden. Ik vond dat dus echt vreemd maar ik ben dan ook geen zieke geest.
enn wijzigde dit bericht op 15-10-2017 20:35
3.11% gewijzigd
Die TO van het halfbloedbaby-topic is er ook eentje hoor :-(
Enn schreef:
15-10-2017 20:32
Kan, het bericht hield me echt bezig vannacht. Op dat moment stond de laatste info die dus nu wel in het bericht (de link OP) is toegevoegd er nog niet. Ik dacht eerlijk gezegd echt niet direct aan een (bewust) misdrijf omdat de bestuurder in auto met kind naar een politiebureau was gereden. Ik vond dat dus echt vreemd maar ik ben dan ook geen zieke geest.
Ik snap wel dat je het er dan even over wilt hebben.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Star² schreef:
15-10-2017 20:33
Die TO van het halfbloedbaby-topic is er ook eentje hoor :-(
Lijkt wel wat op k***l, maar dan m.b.t. tot alles wat met baby's heeft te maken.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven