Doorgeef-vraag-seks-deel-92

03-10-2017 22:34 3001 berichten
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.

Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Geen! Ik kan niet liegen, heel handig ook :facepalm:

Kun jij ontrouw zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ja, niet zo’n goede eigenschap van mij maar het is gebleken dat ik dat kan en kan zwijgen als een graf.

Ooit een moment meegemaakt dat je minnaar/ex minnaar of jijzelf je ontrouw bijna heeft verraden tegen je partner?
dat heb ik wel gekund, maar nu niet meer

nee

het valt me op dat bij veel vragen in dit topic men er vanuit gaat dat je naast je partner nog met anderen sekst, eigenlijk is dat toch nog steeds een uitzonderingssituatie?
Volgens statistieken is het inderdaad meer uitzondering dan regel

Zou je in een dergelijk onderzoek eerlijk zijn over eventuele ontrouw in je eigen relatie?
Eigenlijk wel ja maar mij valt het op dat daar hoer niet moeilijk over gedaan word en er hier ook veel zie die ook op andere onderwerpen wat dat betreft veel van dat onderwerp afweten.

Eentje voor de niet swinger/minnaar/single/open-relationair/vreemganger. *streep maar door wat niet van toepassing is.
Is je partner op de hoogte van al jou sexfantasiën?
anoniem_347136 wijzigde dit bericht op 16-10-2017 14:23
0.70% gewijzigd
Sempie schreef:
05-10-2017 13:17
Is zoenen intiemer dan neuken?
Weet niet. Ik kan altijd supergeil worden als ik met iemand zoen.
Wie goed doet, wie goed ontmoet.
LZHW schreef:
16-10-2017 14:23
Weet niet. Ik kan altijd supergeil worden als ik met iemand zoen.
🙈
Jij kiest een vraag die je past?
Misschien een nieuw topic idee?
Ja, mijn partner kent al mijn fantasieën maar kan daar niet in meegaan.

Voor de vrouwen: voelt squirten voor jou hetzelfde als n orgasme?
Voor de mannen(of vrouwen): vind jij het een kick als je n vrouw kunt laten squirten?
Niet zozeer het 'kunnen' maar het is wel aangenaam intens ja.

Footjob (geven/krijgen)?
Ik vind het prima hoor. Nog nooit gedaan maar als hij dat fijn vindt dan doe ik dat.

Wat ligt er op dit moment binnen handbereik dat je (als je wat creatief bent) zou kunnen gebruiken tijdens je vrijpartij?
Een rol tape

Snap jij wat er zo leuk is aan een zuigzoen?
Als je van seksherinneringen of marks houdt is het leuk, je kijkt in de spiegel en dwaalt af naar het zoete moment.

Zit er meer tijd tussen tussen je laatste neuk en nu of zit er meer tijd tussen nu en je eerstvolgende neuk?
.
Ik heb echt nog geen idee

Plan jij dat dan?
Ja.

Wat vind jij de fijnste seksmuziek?
.
Die waarop ik een heerlijk ritme kan vinden..kan van alles zijn.

Aan welk nummer heb jij je 'zoetste' herinnering?
Er zit meer tijd tussen de eerstvolgende vrijpartij en nu, verwacht ik.

Oh help jullie gaan snel. Ik heb heel veel liedjes!! Euhm... Ik kies nu voor... More than a feeling van Boston.

Heb jij al eens een kledingstuk bewaard (tijdelijk niet gewassen) om de seksgeur nog even te behouden voor het nagenieten?
Ja

Mijn vraag staat nog .
https://www.youtube.com/watch?v=oBf1e6WWWA0

Pat Travers Boom Boom
Minder met het perfecte ritme van het nummer te maken alswel de fantastische herinnering!

Met welke zanger/zangeres zou jij wel eens een beschuitje willen eten?
Hoewel ed sheeran mij erg gezellig lijkt ga ik toch voor de looks en reputatie van john mayer.

Ooit sex gehad met een (semi-) bekend persoon? Of plaatselijke bekendheid? ( graag omschrijving)
de wereld wacht om ontdekt te worden
Rooss4.0 schreef:
16-10-2017 23:20
Ja.

Wat vind jij de fijnste seksmuziek?
alicia keys: i keep on falling in love...
Wie goed doet, wie goed ontmoet.
LZHW, de regels van dit topic zijn niet zo moeilijk, het zou fijn zijn als je gewoon meedoet: je geeft een antwoord op de vraag die in de nieuwste post staat, en je stelt vervolgens direct zelf een vraag. Omdat je antwoordt op de laatste vraag is quoten niet nodig.

Thanx, nee helaas. Heb nog even gewacht met antwoorden in de hoop dat iemand anders iets smeuigs had, maar nee...

ooit op iemand afgeknapt toen de kleren uitgingen?
Niet dat ik me kan herinneren

Zijn/lijken intieme piercings nu ECHT van meerwaarde?
anoniem_356515 wijzigde dit bericht op 17-10-2017 11:44
Reden: woordje ECHT vergeten ;-)
3.07% gewijzigd
Ik weet niet precies wat je met het woordje nu bedoelt maar ik vind mijn stukje ijzer wel kek staan ja. Seksueel voegt het niet heel veel toe.

Wat doe of laat jij omdat je weet dat je (seks) partner het niet zo mooi /juist wel heel mooi vindt?
.
Ik doe eigenlijk niets speciaals...gezond leven, sporten en mezelf onderhouden...en dat kan zij waarderen

Welk sex-speeltje zou je nu willen gebruiken?
Omdat ik weet dat hij een string minder mooi vindt draag ik die niet altijd

Sorry typte blijkbaar heel langzaam
@ Olaf een dildo die groter is dan de gemiddelde man

Doet of laat jouw partner iets voor jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven