Vapers
donderdag 7 september 2017 om 16:07
Hallo,
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
dinsdag 17 oktober 2017 om 00:38
Wat leuk, er is weer reuring in dit topic 
Ik damp nu al 4 dagen eco liquid, het raakt maar niet op. Lekker smaakje wel, meloen/menthol maar nu mijn bestelling is binnen gekomen mag het flesje nou wel eens leeg raken
Kent iemand hier Honey Hornet? Leek me wel lekker maar ik heb er aangeroken en vond het wat muffig ruiken. Bij mijn bestelling zit er altijd wel iets bij wat toch niet zo lekker is en ik gok dat het deze keer Honey Hornet is
Ik damp nu al 4 dagen eco liquid, het raakt maar niet op. Lekker smaakje wel, meloen/menthol maar nu mijn bestelling is binnen gekomen mag het flesje nou wel eens leeg raken
Kent iemand hier Honey Hornet? Leek me wel lekker maar ik heb er aangeroken en vond het wat muffig ruiken. Bij mijn bestelling zit er altijd wel iets bij wat toch niet zo lekker is en ik gok dat het deze keer Honey Hornet is
dinsdag 17 oktober 2017 om 00:41
dinsdag 17 oktober 2017 om 00:46
Als ik die website bekijk, Delite, dan word ik half zenuwachtig. Bossen vol met bomen. Het liefst zou ik dat bij het benoemen van de voor mij belangrijkste punten het juiste product tevoorschijn zou komen en niet dat ik alle pro's en con's moet bekijken en mogelijkheden etc etc.
Gewoon roken was wat dat betreft toch een stuk makkelijker.
Gewoon roken was wat dat betreft toch een stuk makkelijker.
dinsdag 17 oktober 2017 om 02:17
Ja. En ik zou ook zo graag alles even willen proberen voor ik een apparaat koop, want ik ben heel tevreden met mijn huidige ding, maar misschien is er nog wel iets dat me beter bevalt.Bruise schreef: ↑17-10-2017 00:46Als ik die website bekijk, Delite, dan word ik half zenuwachtig. Bossen vol met bomen. Het liefst zou ik dat bij het benoemen van de voor mij belangrijkste punten het juiste product tevoorschijn zou komen en niet dat ik alle pro's en con's moet bekijken en mogelijkheden etc etc.
Gewoon roken was wat dat betreft toch een stuk makkelijker.![]()
Ik heb de mijne ook alleen maar op theorie en teksten van internet gekocht.
Ik zou graag elke week een nieuwe setup willen proberen.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
dinsdag 17 oktober 2017 om 08:45
Hey wat leuk dat er een topic is voor dampers!
Hoi, ik ben Stellar en ik damp nu sinds 2 weken. Ik ben 4 weken terug tijdens mijn vakantie cold turkey gestopt met roken en dat gaat hardstikke goed, ik damp vooral omdat ik het bezig zijn ermee mis. Ik moest stoppen met roken omdat ik astma heb ontwikkeld, stiekem hoop ik dat ik door te stoppen dit weer ongedaan kan maken maar dat schijnt nogal naïef te zijn haha. Waar ik wel gruwelijk van baal is het aankomen, door het stoppen én door de medicijnen.
Maar goed, terug naar leuke dingen!
Ik heb een justfog c14 met appel, geen nicotine en geen idee hoeveel ohm.
Ik begrijp geen bal van alle termen, popcorn longen?? Wtf??
Ik ben vooral verbaasd over hoe lang ik doe met een flesje liquid, ik wil een andere smaak proberen haha! En hoe lang de battery meegaat (al 2 weken!) Of het komt vooral omdat ik niet veel damp.
Ik moet nog erg wennen aan het gevoel in m'n keel wat ik er van krijg (beetje dik) maar ook dat kan door die stomme medicatie komen.
Btw voor de mensen die "last" hebben dat dampen niet echt stoppen zou zijn. Mijn vriend kwam met een mooie: zie dampen als alcohol vrij bier, een alcoholist mag dat toch ook drinken zonder dat hij meteen weer begonnen is aan z'n verslaving.
Sorry voor de lap tekst!
Hoi, ik ben Stellar en ik damp nu sinds 2 weken. Ik ben 4 weken terug tijdens mijn vakantie cold turkey gestopt met roken en dat gaat hardstikke goed, ik damp vooral omdat ik het bezig zijn ermee mis. Ik moest stoppen met roken omdat ik astma heb ontwikkeld, stiekem hoop ik dat ik door te stoppen dit weer ongedaan kan maken maar dat schijnt nogal naïef te zijn haha. Waar ik wel gruwelijk van baal is het aankomen, door het stoppen én door de medicijnen.
Maar goed, terug naar leuke dingen!
Ik heb een justfog c14 met appel, geen nicotine en geen idee hoeveel ohm.
Ik begrijp geen bal van alle termen, popcorn longen?? Wtf??
Ik ben vooral verbaasd over hoe lang ik doe met een flesje liquid, ik wil een andere smaak proberen haha! En hoe lang de battery meegaat (al 2 weken!) Of het komt vooral omdat ik niet veel damp.
Ik moet nog erg wennen aan het gevoel in m'n keel wat ik er van krijg (beetje dik) maar ook dat kan door die stomme medicatie komen.
Btw voor de mensen die "last" hebben dat dampen niet echt stoppen zou zijn. Mijn vriend kwam met een mooie: zie dampen als alcohol vrij bier, een alcoholist mag dat toch ook drinken zonder dat hij meteen weer begonnen is aan z'n verslaving.
Sorry voor de lap tekst!
dinsdag 17 oktober 2017 om 10:35
Welkom Stellar,
knap inderdaad dat je met 0mg bent gaan dampen had ik ook moeten doen !
Volgens mij loopt het wel los met die popcornlongen, als ik op youtubefilmpjes die baardige vapers met de three wolves moon t-shirts zie met hun mods zien ze er ( ondanks hun bleke teint ) er nog best gezond uit voor nerds
En die dampen álles.
Ik heb mijn liquid gevonden, doe nu al 5 dagen met een flesje ecoliquid en ik heb zo op de site gekeken dat ze best veel keuze hebben in smaakjes, dus dat wordt mijn volgende bestelling. Ze hebben ook e-sigaretten maar dat zijn een beetje van die ôllerwetse.
knap inderdaad dat je met 0mg bent gaan dampen had ik ook moeten doen !
Volgens mij loopt het wel los met die popcornlongen, als ik op youtubefilmpjes die baardige vapers met de three wolves moon t-shirts zie met hun mods zien ze er ( ondanks hun bleke teint ) er nog best gezond uit voor nerds
En die dampen álles.
Ik heb mijn liquid gevonden, doe nu al 5 dagen met een flesje ecoliquid en ik heb zo op de site gekeken dat ze best veel keuze hebben in smaakjes, dus dat wordt mijn volgende bestelling. Ze hebben ook e-sigaretten maar dat zijn een beetje van die ôllerwetse.
dinsdag 17 oktober 2017 om 22:13
Ik heb de eliquids van Millers en gisteren van Cosmic Fog gekocht. Die laatste in drie verschillende smaken, waar ik helaas niks van proef.
maandag 30 oktober 2017 om 19:04
maandag 30 oktober 2017 om 19:08
Ik heb ergens iets gelezen over de AiO 's van Joyetech en de EgO mini, namelijk dat ze niet meer worden verkocht omdat kinderen ze te makkelijk zouden kunnen losdraaien.
De eGo mini is inderdaad simpel los te schroeven maar op de AiO zit een oer-irritante kindveilige sluiting waardoor het wel eens kan voorkomen dat je 'm er scheef opschroeft en gaat lekken
Die kindveilige sluitingen vind ik sowieso irritant ook op de flesjes, ik heb wel eens een flesje gehad die ik gewoon helemaal niet open kreeg.
En waarom doen kinderen dat, kiepen ze bijvoorbeeld wel met gemak een fles allesreiniger naar achter en doen ze moeilijk over spruitjes
De eGo mini is inderdaad simpel los te schroeven maar op de AiO zit een oer-irritante kindveilige sluiting waardoor het wel eens kan voorkomen dat je 'm er scheef opschroeft en gaat lekken
Die kindveilige sluitingen vind ik sowieso irritant ook op de flesjes, ik heb wel eens een flesje gehad die ik gewoon helemaal niet open kreeg.
En waarom doen kinderen dat, kiepen ze bijvoorbeeld wel met gemak een fles allesreiniger naar achter en doen ze moeilijk over spruitjes
zaterdag 4 november 2017 om 12:40
zaterdag 4 november 2017 om 14:51
Het vullen kan je het best doen met goed licht erbij, want ik heb er heel veel liquid aan verspild door onoplettendheid.
Het bloedheet worden bij mij was als ik hem in mijn tas stopte en dus het knopje ingedrukt werd voor langere tijd.
Zal even met je meezoeken waar het aan kan liggen als je hem op normale manier gebruikt.
Het bloedheet worden bij mij was als ik hem in mijn tas stopte en dus het knopje ingedrukt werd voor langere tijd.
Zal even met je meezoeken waar het aan kan liggen als je hem op normale manier gebruikt.
zaterdag 4 november 2017 om 15:51
dinsdag 7 november 2017 om 18:18
O Monti, wat eng!
Heb je de fabricant al ingelicht over het voorgeval?
Terugsturen in ieder geval want je hebt gewoon weer eentje toegestuurd gekregen die defect is. Wat ontzettend slecht. Was je Ego ook direkt opgeladen of moest je 'm eerst nog opladen voordat je kon dampen? Als je eerst moest opladen dan kan het zijn dat het al een gerepareerde was en dat je die opgestuurd hebt gekregen. In ieder geval deugt het niet dat je e-sigaret dit doet. Zelf nooit meegemaakt gelukkig en ook niet dat 'ie heet wordt.