Vapers

07-09-2017 16:07 1430 berichten
Hallo,

Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.

Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?

Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.

Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom :hello:
Monti schreef:
04-11-2017 16:35
Ja erg he! Was eng! Heb het gefilmd en gemaild. Wil inderdaad mijn geld terug of andere smoker, maar niet de ego one.
Zag nu pas deze post :$
Bobby-Pin schreef:
07-11-2017 18:18
O Monti, wat eng! :O
Heb je de fabricant al ingelicht over het voorgeval?
Terugsturen in ieder geval want je hebt gewoon weer eentje toegestuurd gekregen die defect is. Wat ontzettend slecht. Was je Ego ook direkt opgeladen of moest je 'm eerst nog opladen voordat je kon dampen? Als je eerst moest opladen dan kan het zijn dat het al een gerepareerde was en dat je die opgestuurd hebt gekregen. In ieder geval deugt het niet dat je e-sigaret dit doet. Zelf nooit meegemaakt gelukkig en ook niet dat 'ie heet wordt.
Moest em eerst kort opladen. Maar gelijk al veel sissen en af en toe een plop.
Jammer dat ik filmpjes hier niet kan plaatsen van het voorval.

Hoe doe jij dat dan met vullen van de ego one aangezien je niets kan zien?

Mn bookwill nieuwe accu gehaald. Zelfde probleem als met die anderen: opladen bijna gelijk vol maar boj gebruik gelijk weer knipperen en nauwelijks dampen.
Vriend van mij zelfde verhaal met zn smoker.

Ik weet het zo onderhand niet meer :-x
Je kan filmpjes op Photobucket zetten als je het wil laten zien. Ben wel benieuwd.

Maar in die ego zit toch een raampje met tralies. Of heb jij een heel andere?

Bij mij is ooit een vaper gaan roken toen iemand de batterij er verkeerd om in had gedaan. Ding was gelijk afgeschreven.
Sissen en ploppen heeft volgens mij te maken met vocht maar dat weet ik niet heel zeker. Ik had laatst het tankje van mijn EgO schoongemaakt met water en toen plopte 'ie ook veel.
Het bijvullen doe ik uit de losse pols, ik duw het tuitje zo veel mogelijk er tussen en vul zo het tankje.

W.b.t. de accu's en het opladen, zijn jullie opladers misschien stuk of dat er een knik in het snoertje zit?
Bookwill heb ik 2 opladers en 3 batterijen waarvan 1 nieuwe met gelijk hetzrlde probleem.

Hoe maak jij het tankje schoon?

Ik krijg dus nu een nieuwe opgestuurd . Heb online filmpjes opgezocht en naar mijn weten heb ik de smoker gewoon goed in gebruik genomen.
Misschien jullie nog extra info dat van belang zou kunnen zijn ?

Bruise , het tankje heeft geen tralies en niet doorzichtig. Je kunt dus niet zien hoeveel je erin doet en hoe vol hij zit.
Ik heb wel een tankje met tralies en ik maak 'm als ik lui ben gewoon wat droog met een tissue die ik in een puntje draai en zo erin pruts en als ik minder lui ben omspoelen onder de kraan en zo droog mogelijk maken.
De coil maak ik ook tussentijds schoon met een droge tissue en waar hij ingedraaid ook, het schroef gedeelte. Coil en schroefgedeelte/batterij mogen uiteraard niet nat of vochtig worden maar dat spreek voor zich :)
Alle Joytech Ego One's zijn toch met een raampje, of ben ik nu abuis?

Kan je een foto van internet plukken, zodat we een voorbeeld hebben.
https://www.vaporleaf.com/Joyetech-eGo- ... 00-sls.htm
Dat bedoel ik met raampje met tralies. Ga bij goed (dag)licht zitten wanneer je hem vult, dan kan je zien hoeveel erin gaat.
Alleen zou ik als ik jou was om een totaal ander model vragen als je er nu al twee keer ellende van hebt ondervonden.
Beter nog, geld terug en bij een andere shop bestellen.
Dank jullie wel voor meedenken.

Nu, ik nog gemaild voor een andere smoker of geld terug maar had ik vandaag pakje in de bus. Zat een nieuwe smoker in. Alleen de smoker met coil, zonder doosje oplader ed.

Even op oplader en liquid in gedaan. Bij licht inderdaad door 'tralies' gekeken en zo te merken doet ie het wel.
Toch vind ik deze 'werkwijze' niet heel fraai.
Zonder doosje en oplader? Je neemt daarvoor toch nog wel een keer contact op hè, want nu lijkt het echt of ze je alleen maar geretourneerde apparaten toe hebben gestuurd.
Bruise schreef:
08-11-2017 22:22
Zonder doosje en oplader? Je neemt daarvoor toch nog wel een keer contact op hè, want nu lijkt het echt of ze je alleen maar geretourneerde apparaten toe hebben gestuurd.
Nou precies. Overigens dampt ie als een tierelier, maar toch.
Dat is dan wel weer genieten! :)
Bruise schreef:
08-11-2017 22:37
Dat is dan wel weer genieten! :)
Tis zaaalig :hyper:

Welke smoker heb jij?
Nu heb ik de eleaf istick pico in m'n hand en in de oplader zit mijn ego one ct 2200.
En die eleaf heeft een glazen tank dus kan overduidelijk zien wat je er inspuit, maar iets te hard in het flesje geknepen en alles erover heen :hihi:
Monti schreef:
08-11-2017 22:31
Nou precies. Overigens dampt ie als een tierelier, maar toch.
Yeah!
Eindelijk kun je nu gaan genieten van je nieuwe e-smoker :cheer2:
Wb het opladen van de ego one; er zit een oplader bij. Kan je die ook gebruiken om em op te laden in de auto ( bij de sigarettenaansteker) of is dat niet goed voor de batterij.
Monti schreef:
10-11-2017 07:17
Wb het opladen van de ego one; er zit een oplader bij. Kan je die ook gebruiken om em op te laden in de auto ( bij de sigarettenaansteker) of is dat niet goed voor de batterij.
Goeie vraag, ik zou het niet weten :)
Ja inderdaad een goeie vraag.

Vandaag mijn bezoek vriendelijk verzocht in de buitenkamer te roken. Ik vind het stinken.
Vreemd hoor, deze gewaarwording. Weet niet of ik het me vindt staan.
anoniem_203722 wijzigde dit bericht op 12-11-2017 12:54
22.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even gezocht op het dampforum, en volgens mij kun je gewoon opladen in de auto. Toevallig heb ik het laatst gedaan met mijn pico. Ik twijfelde wel maar geprobeerd. Als het goed is zit er een beveiliging tegen oververhitting is. Wat je kunt doen is, als je de ego in de auto op gaat laden, af en toe even voelen. Wordt hij erg heet aan de buitenkant (oververhitting accu), trek je hem er gewoon weer uit.
Het Sinterklaasfeest is in aantocht, tijd voor marsepein e-liquid

Afbeelding

Zal 'ie lekker zijn?
En Kerst, er schijnen ook nog X-mas e-liquids te bestaan!

Afbeelding

:koffie:

Mmmm, plaatje plakt niet, dan maar een linkje?

http://image.made-in-china.com/43f34j00 ... s-Cake.jpg
Is dat een kant en klare Bobby-pin? Ik heb namelijk het aroma gehad, was niet te hachelen.... Zo’n chemische smaak. Terwijl ik er ook zo naar uit keek. :cry:
Geen idee, Supersas :) Ik heb dit plaatje eventjes van 't wereld-wijde-web geplukt i.v.m. de komende feestdagen.

Afgelopen week had ik nog een restje honey hornet in mijn eGo One en heb dat aangevuld met Bazooka-ice e-liquid en die mix deed me vreemd genoeg denken aan marsepein.
Was lekker!

Die aroma moeten we dus niet hebben, dat is duidelijk :D
Honey hornet, klinkt ook lekker! Ik moet vanmiddag naar mijn dampwinkel, zal eens gaan snuffelen naar een nieuw lekker smaakje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven