Vapers

07-09-2017 16:07 1430 berichten
Hallo,

Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.

Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?

Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.

Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom :hello:
Supersas09 schreef:
13-11-2017 08:28
Honey hornet, klinkt ook lekker! Ik moet vanmiddag naar mijn dampwinkel, zal eens gaan snuffelen naar een nieuw lekker smaakje.
Mag je daar ook proeven?
Lijkt me heerlijk zo'n winkeltje in de buurt.

Honey hornet vond ik zelf een klein beetje tegenvallen, welke ik wel verrassend lekker vond waren de smaakjes van fifty shades of vape.
Weten jullie hoe lang de gemiddelde e-cig meegaat?
Het topic lijkt een beetje dood te bloeden en ik heb een brandende vraag.

Weten jullie of de prijs van e-liquids in 2018 ook hoger gaat worden?
Daar is mij niets over bekend. Maar ik koop zelden in NL.
Over de gemiddelde leeftijden weet ik ook niets. Ligt er bij mij aan of ik ze niet laat vallen en hoe ik ze opberg.
Mijn ego one heb ik nu een maand of 7, maar zoals je weet wissel ik vaak af.
Wel wil ik er weer een andere bij, maar weet nog niet welke.
Alle reacties Link kopieren
Het batterijgedeelte gaat bij mij nu al ruim 2 jaar mee. Maar ze zijn nu wel een beetje over the hill.
Net weer wat liquids van Hangda en Hangsen besteld. 15% korting is niet veel, maar het is weer wat.
Anderen hier die ook in China bestellen en wat vinden jullie goede merken?
Is het altijd 15% korting uit China en is het sowieso goedkoper? Ja he?
Ik heb nog nooit wat besteld uit China maar zit er wel over te denken als het scheelt in de centen.

Wanneer komt je bestelling uit China aan in Nederland?
sakamanga schreef:
24-11-2017 08:37
Het batterijgedeelte gaat bij mij nu al ruim 2 jaar mee. Maar ze zijn nu wel een beetje over the hill.
Vape jij veel of zo af en toe? Denk dat dat ook wel een verschil maakt. Ikzelf vape best veel en ik schat zo in dat mijn vaper een jaar oud is ( gekregen ).
Vandaag liet ik 'm vallen en was zo bang dat ie stuk was, beetje paniekerig zelfs :O want zo bang om dan weer over te stappen op die papieren sigaretten.
Naast de Pinguin hebben ze nu ook een Dolfijntje ;)

Het is sowieso heel goedkoop vanuit China. In totaal heb ik nu 210ml besteld voor 16,60 incl verzending.
3 flesjes van 50ml en 2 van 30ml.
Daarom ga ik er denk ook niet aan beginnen om het zelf te brouwen. Ik zie me dat helaas ook niet zelf gaan doen, ik kies altijd liever voor de makkelijkste weg.
Het kan wel een week of 4 duren eer je het in huis hebt, maar ik heb nu echt een goede voorraad
en als de animo er is bestel ik gewoon weer wat bij, en die was er nu vanwege de 15%.

Plaats een keer een bestelling. Een flesje van 10ml kost iets meer dan een euro inclusief verzenden.
https://www.fasttech.com/products/0/100 ... rette-10ml
Dat is die ik net een beetje teveel naar chocolade vond smaken.
Heb je een Paypal account?
Ik kan je sowieso wel een paar aanraders geven en zou grotere flessen bestellen, dus 30 of 50ml.

Ik ben overigens echt blij met die Ice Mint, die mix ik nu door de ry4 (24mg) die ik nog had. Lekker hoor.
Bobby-Pin schreef:
13-11-2017 09:35
Mag je daar ook proeven?
Lijkt me heerlijk zo'n winkeltje in de buurt.

Honey hornet vond ik zelf een klein beetje tegenvallen, welke ik wel verrassend lekker vond waren de smaakjes van fifty shades of vape.
Ik zie nu pas dat je gereageerd had!
Ja, je kunt daar ook proeven, heel handig. Er staan iets van 80 (?) ego-pennen met allerlei smaakjes die je ter plekke mag dampen met een rubberopzetstukje.
Ik koop mijn dampspullen altijd in China, de hardware bedoel ik dan. Op fasttech of aliexpress. Dat duurt inderdaad even voordat het er is. Kan variëren van 10 dagen tot 4 weken. En als je boven de 22 euro besteld kan je eruit gepikt worden bij de douane om inklaringskosten of zoiets, te betalen. Daarom plaats ik dan aparte bestellingen, niet alles in 1 keer.
Mijn liquid maak ik zelf, maar dat heb ik geloof ik al eens verteld. Veel goedkoper als kant en klaar. Op het dampforum vind je daar uitgebreid info over.
Of het duurder gaat worden weet ik ook niet? Ik heb er niets over gelezen op het dampforum.
Ik heb 2 dampers en ben ik als de dood dat ik er 1 laat vallen. Maar ik heb dan nog steeds een reserve, dat scheelt.
Vroege dienst, op naar het werk! Prettig weekend!
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 25-11-2017 07:22
Reden: Spam
97.07% gewijzigd
Bobby-Pin schreef:
25-11-2017 00:26
Vandaag liet ik 'm vallen en was zo bang dat ie stuk was, beetje paniekerig zelfs :O want zo bang om dan weer over te stappen op die papieren sigaretten.
Wordt het dan niet tijd voor een reserve?
Voor 30 euro heb je bij Gearbest of Fasttech een pico setje of evt iets anders.

Ik heb recent een Vaporesso Swag erbij besteld, zelfde formfactor. Leuk en licht ding. Had een tijd geleden al eens een goedkope theorem besteld en die erop gezet. Bevalt goed. Meestal damp ik met een Merlin of Wotofo Serpent. Maar die blijven bij mij altijd een beetje lekken door de airflow die onderop zet. Theorem doet dat niet. Ik vind alleen die turquoise afdichtrinetjes echt spuuglelijk.
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
Bobby-Pin, ik vape alleen niet wanneer ik slaap :$
sakamanga schreef:
25-11-2017 11:33
Bobby-Pin, ik vape alleen niet wanneer ik slaap :$
Hahaha, ja ik ook :D

Nog een stomme stunt begaan, ik had de coil een beetje schoongepoetst en het tankje van mijn ego One mini gevuld met liquid en zo op de batterij geschroefd. Keek ik ook nog raar op dat ie het niet deed.
Zo is er liquid verspild en kon ik weer de boel droog deppen met tissues :rolling:
Leuk weer wat updates hier.

Ik heb eigenlijk nog steeds altijd sigaren smaak, die bevalt mij het beste.

Na mijn ontplofte smoker avontuur doe ik het nu met 2 smokers van joytec en die bevallen prima. Afwisselend opladen dat ik niet zonder zit.
Wil er tzt weer eens 1 bijkopen.

Hoe onderhoud je je supersmoker nu eigenlijk het beste ? Ik las ergens dat sommigen ze ook schoonmaken met water ? :?:
Hoi Monti,

Nee, niet schoonmaken met water, in ieder geval niet de batterij.

Ik maak ze schoon met droge tissues die ik dan in het tankje frot :)

Zeau zeau, je hebt er nu zelfs twee! :D
Fijne smokers zijn, he? Ik vind het zelf een enorme verbeterde ervaring dan de "ouderwetse" electrische sigaret. Dat is ook de reden waarom ik het stoppen met roken deze keer zo goed heb volgehouden.

Veel plezier met je smokers!

@Bruise, ik zie nu pas dat er ook dolfijntjes zijn, hahahaha. Ze doen ook wel iets denken aan neusfluitjes.
Bobby-Pin schreef:
29-11-2017 13:39
Hoi Monti,

Nee, niet schoonmaken met water, in ieder geval niet de batterij.

Ik maak ze schoon met droge tissues die ik dan in het tankje frot :)

Zeau zeau, je hebt er nu zelfs twee! :D
Fijne smokers zijn, he? Ik vind het zelf een enorme verbeterde ervaring dan de "ouderwetse" electrische sigaret. Dat is ook de reden waarom ik het stoppen met roken deze keer zo goed heb volgehouden.

Veel plezier met je smokers!

@Bruise, ik zie nu pas dat er ook dolfijntjes zijn, hahahaha. Ze doen ook wel iets denken aan neusfluitjes.
Ja ja zelfs 2 these days :)

Voel me bijna een prof.

En maak je dan alleen het tankje schoon ? Ik doe dat nu ook met wattenstaafjes.

Toen ik dus zonder zat heb ik evem gerookt een dag. Echt zo smerig. Was blij dat ik weer een smokie had en direct de shag in de prullenbak geknald.
Herkenbaar, als je gewend bent om te vapen smaakt een papieren sigaret ineens erg muf.

Tankje maak ik schoon met een tissue en ik droog de coil zo nu en dan ook met een tissue en waar de coil wordt ingedraaid. Vaak als er nieuwe liquid in gaat (tankje) en ik verder niets te doen heb ;-D
Ik merk wel sinds ik de coil ook afdep en droog maak dat 'ie langer mee gaat. Dat is wel voordelig.
Ik maak alleen af en toe de zuigbuis schoon.

Ooooh, en ik vond net een mooie roos om in je haar te steken dus ik denk laat ik eens ruiken en die stinkt naar rook dus heb hem maar weggegooid. Raar hoor, want hij lag in een doos. Hier ben ik niet zo blij mee.
Ben jij nu ook volledig gestopt met roken, Bruise?

Wat zonde van die roos, nja, ik had dat laatst met een oude doos paperassen daar kwam een oude rooklucht vanaf. Die doos kwam nog uit mijn vorige huis, zo'n 8 jaar geleden @(
O ja, en mijn gereedschapsbox heeft ook een nicotine nuance zag ik vanmiddag :$
Volgens mij zit ik op een maximum van twee sigaretten per maand.
Beter steken we onze neus niet overal meer in ;)
Wat goed, nog maar 2 sigaretten per maand :cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven