Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik was niet echt van plan het van het weekend helemaal op te ruimen. Maar toch wel een groot deel. Zeker ivm de lekkage die ik gehad heb.

Dat scheelt een hele hoop watervrouw!
Azarole schreef:
11-10-2017 10:47
Nope, maar ik ga m'n huis opruimen en dozen uitpakken. Ik woon 2 maanden in dit huis en ik heb nog alles beneden staan zo ongeveer.

Dus ik hoop wat meters te kunnen maken, het helpt alleen niet dat ik me zwaar klote voel (als in, depressievere gedachten. Net of ik nu echt helemaal tot rust kom en alles aan het verwerken ben van het afgelopen jaar)
:hug:
Komt allemaal wel weer eens goed!
Oh daar had ik overheen gelezen :hug:

Denk dat het inderdaad kan zijn doordat dingen nu rustiger zijn dat er dan tijd komt om te malen/verwerken....
Fysiek kan dat ook: de vader van een klasgenote had zo'n drukke baan dat ie altijd aan het begin van de vakantie een paar dagen ziek was.

Mijn foonavontuur: reparatie valt onder de garantie (hoogstwaarschijnlijk). Twee weken reparatietijd is een richtlijn: afhankelijk van hoe druk de fabrikant/reparateur is. Ergens komende dagen eens kijken of ik allerlei lieve forummers kan polsen of ze in de buurt wonen. nu eerst even vrijdagavondrust :popcorn:
Blondie, is dat ene evenement al geweest waar je zo enthousiast over was?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Nou, gisteren een deel woonkamer gedaan. Dozen staan nog steeds beneden. Het was écht een enorm druk weekend. Donderdag en vrijdag heb ik aardig rustig aan gedaan, zaterdag zat bomvol en gister moest ik bijkomen.
Vandaag weer werken, maar ik word niet zo vrolijk ervan.

Ach in ieder geval contractverlenging binnen :-)
rosanna08 schreef:
12-10-2017 20:07
Blondie, is dat ene evenement al geweest waar je zo enthousiast over was?
Lief dat je er naar vraagt Dolfijntje! Ja was vorige maandag en verliep helemaal top. Goede resultaten, publiciteit en handige contacten geboekt! Het project waarover het gaat krijgt hierdoor zoveel meer aandacht en toekomst!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Klinkt allemaal behoorlijk veel Aza. Behalve die contractverlenging, dat is natuurlijk heel mooi nieuws. Gefeliciteerd!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
16-10-2017 11:16
Klinkt allemaal behoorlijk veel Aza. Behalve die contractverlenging, dat is natuurlijk heel mooi nieuws. Gefeliciteerd!
Nee, viel op zich wel mee. We hebben aardig wat verjaardagen gehad, zaterdag.
Vandaag is het gewoon heel druk op kantoor voor mijn collega's, ik kan niet heel veel doen dan ze mentaal ondersteunen.
Dat vind ik soms wel jammer aan mijn werk.
Mentale ondersteuning is haaarske belangrijk, Aza, onderschat dat niet!

Hondje begint aardig te wennen. Ze is supergrappig en lief. Zo gezellig om dat getrippel weer te horen!
Morgen is zoon jarig - heb net zo'n ordinaire taart met foto en tekst geregeld. Hij moet 's ochtends vroeg natuurlijk gewoon naar school, dus ik heb hem gevraagd of hij het goed vindt om 's middags voor het eggie de cadeaus enzo te doen, en dan 's ochtends alvast een kleinigheid. Houden jullie je even vast, maar de jeugd van tegenwoordig (en zoon dus ook) heeft ineens iets met badslippers! Ik snap er niets van en wil er nog niet dood in worden gevonden, maar het schijnt nu soort-van hip te zijn o_o
Dus net bij de Bristol een paar van die krengen gekocht, die zet ik dan vannacht naast zijn bed.

Gisteren workshop gehad over het starten van je eigen bedrijf, was wel interessant. Maar gelukkig duurde het niet de hele dag en kon ik 's middags nog naar buiten.

Hoop dat je je gauw weer wat beter voelt Aza. Fijn dat je contract wordt verlengd, hoef je dáár in ieder geval niet wakker van te liggen! :hug:
Even een snelle zwaai en een zucht vanaf mijn vakantieadres,het is niet ideaal met de schoonfamilie .... kamer in hotel is prima maar wat een kinderschare overal. Druk druk overal en dan ook nog animatie loeihard s’avonds in de bar.
Niet bijgelezen dus hopelijk alles goed met iedereen.
Oudblond schreef:
16-10-2017 11:15
Lief dat je er naar vraagt Dolfijntje! Ja was vorige maandag en verliep helemaal top. Goede resultaten, publiciteit en handige contacten geboekt! Het project waarover het gaat krijgt hierdoor zoveel meer aandacht en toekomst!
:cheer2:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Gefeliciteerd met je zoon Hunnie! Ja die badslippersrage met-witte-sokken ook nog, ik snap er niks van. Maar ik zie het heel veel, als ik er op let. Ik hoop dat hij er blij mee was!

Dolfje sterkte met schoonfamilie en animatie. Hoop dat je in elk geval mooi weer hebt! Aza sterkte met dozen uitpakken en herfstdepressie... en gefeliciteerd met je verlenging!

Ik zit thuis te werken, niet ideaal maar het moet maar even. Er komen vandaag als het goed is 2 of 3 werkmannen voor o.a. het gat in het plafond in de keuken dat is achtergebleven na een lekkage. Dat werkt niet echt lekker, als je steeds op zit te letten of er al iemand komt. De poezen vinden het maar gek en willen niet eens gebruik maken van de open achterdeur. Ze kijken me echt aan van 'hoezo ben jij thuis? Wij willen rustig slapen op de bank net als anders' Nog niet vermoedend dat er straks enge vreemde mannen komen die lawaai gaan maken enzo... arme poezels.
The owls are not what they seem
Arme Poezels!

Zo, m'n collega's ondersteunen. Is op zich ook wel fijn. Morgen lekker vrij!
LadyL0101 schreef:
17-10-2017 10:30
Gefeliciteerd met je zoon Hunnie!

Dolfje sterkte met schoonfamilie en animatie. Hoop dat je in elk geval mooi weer hebt! Aza sterkte met dozen uitpakken en herfstdepressie... en gefeliciteerd met je verlenging!
+1 :)
Badslippers snap ik op zich wel beter dan teenslippers, maar een originele rage blijft het..

De opvallende rood/oranje/gele zon hield zich vandaag redelijk verstopt. Gelukkig lees ik nu pas wat ik gemist zou hebben.
'Avond
Mogguh!
Nou, en middag dan maar weer!
Het is echt rustig de laatste tijd hier :)
Ja, de tijd vliegt ook echt! Zoon wou tóch 's ochtends meteen al zijn cadeaus, dus zaten wij om 07:15 uur aan de kinderchampagne en onder de slingers. Hij blij met zijn slippers, de mafklapper. De taart bleek giga-groot, dus we aten en eten de rest van de week caramelcrumbletaart toe. Het is wat.

Nu vet incident op mijn werk (cliënt die iets heel stoms heeft gedaan), dus moet flink aan de bak!
Succes Hunnie!

Hier heb ik bijna weekend. Ben aan het bedenken wat ik ga doen zondag met vriendlief. Als m'n baas salaris stort voor het weekend kunnen we een leuk dagje weg, anders low budget.
Maar ik wil het eigenlijk stiekem wel weten. xD
Hoi ! (sprak de niet stamgast die de buurtkroeg binnen liep) :)
Hoi!
Hallo! Morgen weer naar huis. Gelukkig :)
Fijn om weer thuis te zijn ondanks het herfstige weer. Dat lekkere zonnetje mis ik wel maar wel weer lekker mijn eigen eten en spullen en ruimte en rust thuis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven