Anoniem_6428789dcd711
dinsdag 3 oktober 2017 om 22:34
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Anoniem_356515
vrijdag 20 oktober 2017 om 12:41
Ja dat heb ik en wat dat met mijn contact deed? Snap je vraag niet helemaal maar ons contact werd intiemer
Ja, het plaatje van alles bij elkaar maakte het geweldig. Maar als ik wat moet kiezen ga ik toch wel voor het uitzicht van een vrouw die de ander likte terwijl ik haar doggy nam.
Moeten de 2 mensen van hetzelfde geslacht bi zijn voor een goede trio?
In zekere zin wel, want het geeft minder beperkingen op seksueel gebied (in trio's). Maar het betekent niet dat je dan minder kritisch bent, je blijft aangetrokken tot individuen.
Doe jij liever je ogen dicht tijdens het ontvangen van orale seks (om er in op te gaan) of zie jij graag precies wat de ander bij je doet?
Anoniem_203514
vrijdag 20 oktober 2017 om 18:58
Ogen dicht, want ik moet me concentreren op het gevoel anders kom ik niet klaar
Ik vind outdoor niet per se geil. Ik vind het niet meer kunnen wachten tot we thuis zijn geiler dan een locatie. Maar ik zou het nog wel graag eens stiekem in de zee willen doen, of in de branding.
Durf je te gaan plassen als je sekspartner bij je op de badkamer staat?
Ja hoor, ik hou me niet in. Als ik geil ben verdwijnen mijn remmen en wil ik alles
Vind jij het lekker als je sekspartner iets met je oren doet? Zachtjes bijten... tong in je oor... etc?
Anoniem_322455
zondag 22 oktober 2017 om 14:25
Zachtjes bijten in mijn oorlel vind ik fijn.
Stel je moet kiezen tussen een date met iemand waar je al eerder mee hebt afgesproken en waar het erg fijn mee was óf een date met iemand waar je nog nooit eerder mee hebt afgesproken, waarvoor kies je dan (ervan uitgaand dat je daarna niet op korte termijn ook met de ander kan afspreken)?
Geen idee, meestal staan de intenties niet op iemands voorhoofd. En als ik me op de krochten van het WWW bevindt waar dit een thema is is het een beetje eigen schuld stomme bult denk ik zo.
Welke site past, buiten viva, enorm goed bij jouw seksbeleving?
Geen, ik weet niet eens of ze bestaan eigenlijk.
Mijn vader speelde vroeger wel "strippoker" op de computer, daar hebben we een keer iets heus genants in meegemaakt
Heb je wel eens een date gescoord via wordfeut? Of een ander spelletje met chatfunctie?