Seks met getrouwde man
donderdag 12 oktober 2017 om 11:38
Vele van jullie zullen mijn gedrag wel afkeuren, maar ik heb een affaire met een getrouwde man. Ik heb hem leren kennen op een datingsite (dat hij als getrouwde man daar zit dat is natuurlijk al fout), eerst waren we alleen aan het appen maar ondertussen is hij al meerdere keren langs geweest en hebben we ook sex. Ikzelf vind dat ik niet fout ben, hij is getrouwd en hij kiest ervoor om zijn lul achterna te lopen en dat is niet mijn zaak. Wat vinden jullie; is hij alleen een enorme eikel dat hij zijn vrouw bedonderd, of zijn wij beide fout en moet ik maar van getrouwde mannen afblijven....
vrijdag 20 oktober 2017 om 05:43
Welnee. Where’s the fun in that?elfjetwaalfje schreef: ↑20-10-2017 05:39Het wordt hoog tijd dat ze beschikbaar komen, die wellustige seksrobots. Scheelt een hoop relatiegedoe.
vrijdag 20 oktober 2017 om 08:52
Die vrouwvervangende robots bestaan al jààààren! De eerste modellen waren een soort van kast met een gat erin waar je je piemol in moest stoppen, én een muntstuk natuurlijk!
Het ding begon dan vervolgens te piepen, knarsen en neuriën en plots werd een knoop op je dierbare genaaid.
Naairobot
Gelukkig zulllen de toekomstige modellen wat multifunctioneler zijn, en stiller!
Gelukkig zulllen de toekomstige modellen wat multifunctioneler zijn, en stiller!
vrijdag 20 oktober 2017 om 17:31
elfjetwaalfje schreef: ↑20-10-2017 05:39Het wordt hoog tijd dat ze beschikbaar komen, die wellustige seksrobots. Scheelt een hoop relatiegedoe.
Zolang er nog zoveel 'zgn' monogame mensen zijn, en dat is echt gewoon realiteit, zullen deze robots niet echt doorbreken.
zaterdag 21 oktober 2017 om 13:35
snowflake23 schreef: ↑14-10-2017 19:37Ik kan heus wel een andere vent krijgen hoor, ik kies er zelf voor om alleen te zijn omdat ik geen relatie wil. En dan denken jullie waarschijnlijk: oh en dan neuk je maar de vent van een ander. Ja idd, ik stel me daar voor open en waarom: nou om grof te zijn: hij is gewoon lekker, waarom zou ik het niet doen. Hij heeft geen kids, en tja mss heeft ie meer neukertjes, dat boeit mij echt helemaal niks want ik voel niks voor hem. Het valt mij trouwens wel op dat de mannen het hier wel erg voor me opnemen....alsof er geen enkele vrouw is die vreemd gaat. En tja als het voorbij is dan is het voorbij. Ik ga echt niet aan zijn deur staan en zijn vrouw vertellen wat hij allemaal uitflikt want tja wat bereik ik ermee...als het voorbijbis tja dan is het voorbij en op naar de volgende vent en als die ook is getrouwd of in een relatie dan is het zo. Niet mijn probleem. Nu blijf ik nog maar even genieten van de sex....goed of niet
Waarom dan die vraagtekens in je openingspost?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
zaterdag 21 oktober 2017 om 15:47
Als het jou 100% niet uitmaakt dat hij getrouwd is, en hem ook niet,en zijn vrouw ook niet,want die weet het niet. Kortom, het boeit niemand.
En er zitten alleen maar voordelen aan en het stelt toch niks voor.
Waarom open je dan een topic?
Waarom jezelf nog verdedigen?
Je houdt jezelf zwaar voor de gek.
Het zal je nu misschien niet uitmaken maar let op; door dit soort acties verpest je vooral jezelf. Je gaat een grens over waarbij je nooit meer een stapje terug kunt doen en jezelf een eerlijk en goed mens noemen.
Je ziet het ook bij dieven; hoe verder je je eigen grens wat wel en niet mag optrekt, hoe moeilijker het in de toekomst word om die grens wel te houden. De grens van wat je wel en niet vind kunnen vervaagt en ja, dat doet wat met je eigenwaarde maar ook met je vertrouwen in jezelf en de mensen om je heen.
Niet dat je hiernaar gaat luisteren maar ik heb dit al zo vaak zien gebeuren.
En er zitten alleen maar voordelen aan en het stelt toch niks voor.
Waarom open je dan een topic?
Waarom jezelf nog verdedigen?
Je houdt jezelf zwaar voor de gek.
Het zal je nu misschien niet uitmaken maar let op; door dit soort acties verpest je vooral jezelf. Je gaat een grens over waarbij je nooit meer een stapje terug kunt doen en jezelf een eerlijk en goed mens noemen.
Je ziet het ook bij dieven; hoe verder je je eigen grens wat wel en niet mag optrekt, hoe moeilijker het in de toekomst word om die grens wel te houden. De grens van wat je wel en niet vind kunnen vervaagt en ja, dat doet wat met je eigenwaarde maar ook met je vertrouwen in jezelf en de mensen om je heen.
Niet dat je hiernaar gaat luisteren maar ik heb dit al zo vaak zien gebeuren.
zaterdag 21 oktober 2017 om 16:00
Euh, omdat jij wel een integer persoon zou (willen) zijn? Zo omgaan met mensen, hiermee bedoel ik zijn vrouw, want jullie werken beiden bewust mee aan het bedrog, vind ik walgelijk. Het zegt wat mij betreft iets over wat voor persoon je bent en als ik jou zou kennen zou ik helemaal niks met je te maken willen hebben. Ik weet niet of jouw nonchalante houding betekent dat je oprecht achterbaks en respectloos bent, of dat je het extra dik bovenop legt omdat je probeert jezelf ergens van te overtuigen.snowflake23 schreef: ↑13-10-2017 20:32Soms zeg ik tegen hem dat hij een enorme schoft is, en dan zegt ie "tja"...en dan denk ik: ja als hij zo makkelijk doet waarom zou ik dan moeilijk doen.
Het mag duidelijk zijn dat ik jullie beiden fout vind.
zaterdag 21 oktober 2017 om 21:50
Geniet er lekker van. Het barst van de mannen die thuis geen seks krijgen. Geniet van elkaar en heb verder geen verwachtingen. Heerlijk toch: wel de lusten, niet de lasten. Bovendien: omdat we zijn opgevoed dat monogamie 'normaal' is, wil niet zeggen dat je je aan die opgedrongen standaard moet houden. Tis maar net hoe je het bekijkt!
zaterdag 21 oktober 2017 om 22:02
snowflake23 schreef: ↑14-10-2017 19:37Ik kan heus wel een andere vent krijgen hoor, ik kies er zelf voor om alleen te zijn omdat ik geen relatie wil. En dan denken jullie waarschijnlijk: oh en dan neuk je maar de vent van een ander. Ja idd, ik stel me daar voor open en waarom: nou om grof te zijn: hij is gewoon lekker, waarom zou ik het niet doen. Hij heeft geen kids, en tja mss heeft ie meer neukertjes, dat boeit mij echt helemaal niks want ik voel niks voor hem. Het valt mij trouwens wel op dat de mannen het hier wel erg voor me opnemen....alsof er geen enkele vrouw is die vreemd gaat. En tja als het voorbij is dan is het voorbij. Ik ga echt niet aan zijn deur staan en zijn vrouw vertellen wat hij allemaal uitflikt want tja wat bereik ik ermee...als het voorbijbis tja dan is het voorbij en op naar de volgende vent en als die ook is getrouwd of in een relatie dan is het zo. Niet mijn probleem. Nu blijf ik nog maar even genieten van de sex....goed of niet
Zit je lekker slap te lullen meid.
zaterdag 21 oktober 2017 om 22:07
Je hoeft niet per se monogaam te zijn idd.. Maar als je met iemand afgesproken hebt monogaam/exclusief te zijn dan is het wel netjes om je daaraan te houden toch? Omdat dit de ander pijn kan doen. Dan had hij vantevoren moeten zeggen niet monogaam te zijn.Chattybetty schreef: ↑21-10-2017 21:50Geniet er lekker van. Het barst van de mannen die thuis geen seks krijgen. Geniet van elkaar en heb verder geen verwachtingen. Heerlijk toch: wel de lusten, niet de lasten. Bovendien: omdat we zijn opgevoed dat monogamie 'normaal' is, wil niet zeggen dat je je aan die opgedrongen standaard moet houden. Tis maar net hoe je het bekijkt!
zaterdag 21 oktober 2017 om 22:40
Ik denk niet dat jij een andere vent kan krijgen maar dat hij wel makkelijk te krijgen is omdat hij getrouwd is en niet zo nauw kijkt. Je bent gewoon een lekker neukertje voor hem en als jij hem niet meer wilt( wat ik denk dat dat niet gaat gebeuren omdat andere lekkere mannen je niet zien staan want anders ga je wel voor een lekkere vrijgezelle vent) heeft hij zo weer een ander slachtoffertje. Maar het is jouw leven en als jij straks helemaal alleen over blijft en hij nog gewoon bij zijn vrouw is omdat hij die toch niet verlaat zie je pas dat je je leven hebt vergooit. Hoe je alleen zit met alle feestdagen vakantie enz. Misschien door hem wel kinderloos gebleven omdat je op hem wachtte. Maar goed zoals ik al zei het is jouw leven en vraag me af of je er nu mee zal stoppen nu je weet hoe ik erover denkt?snowflake23 schreef: ↑14-10-2017 19:37Ik kan heus wel een andere vent krijgen hoor, ik kies er zelf voor om alleen te zijn omdat ik geen relatie wil. En dan denken jullie waarschijnlijk: oh en dan neuk je maar de vent van een ander. Ja idd, ik stel me daar voor open en waarom: nou om grof te zijn: hij is gewoon lekker, waarom zou ik het niet doen. Hij heeft geen kids, en tja mss heeft ie meer neukertjes, dat boeit mij echt helemaal niks want ik voel niks voor hem. Het valt mij trouwens wel op dat de mannen het hier wel erg voor me opnemen....alsof er geen enkele vrouw is die vreemd gaat. En tja als het voorbij is dan is het voorbij. Ik ga echt niet aan zijn deur staan en zijn vrouw vertellen wat hij allemaal uitflikt want tja wat bereik ik ermee...als het voorbijbis tja dan is het voorbij en op naar de volgende vent en als die ook is getrouwd of in een relatie dan is het zo. Niet mijn probleem. Nu blijf ik nog maar even genieten van de sex....goed of niet
zondag 22 oktober 2017 om 08:19
Tuurlijk hoef je niet monogaam te zijn. Maar waarom niet open en eerlijk? Waarom anderen bedriegen en kwetsen om aan je eigen trekken te komen? Als je iets wil, wees eerlijk, kom ervoor uit! Heeft niet zo veel met monogaam te maken, die keuze maak je inderdaad zelf. Ik begrijp niet waarom je een ander zo hard zou kwetsen voor je eigen pleziertje, omdat je te schijterig bent om eerlijk te zijn. Echt slap vind ik dat. Als je seks wil met andere mensen ZEG HET DAN.Chattybetty schreef: ↑21-10-2017 21:50Geniet er lekker van. Het barst van de mannen die thuis geen seks krijgen. Geniet van elkaar en heb verder geen verwachtingen. Heerlijk toch: wel de lusten, niet de lasten. Bovendien: omdat we zijn opgevoed dat monogamie 'normaal' is, wil niet zeggen dat je je aan die opgedrongen standaard moet houden. Tis maar net hoe je het bekijkt!
zondag 22 oktober 2017 om 09:04
Niks 'opgedrongen'. Je maakt bepaalde afspraken met je partner, en daar heb je je aan te houden.Chattybetty schreef: ↑21-10-2017 21:50Geniet er lekker van. Het barst van de mannen die thuis geen seks krijgen. Geniet van elkaar en heb verder geen verwachtingen. Heerlijk toch: wel de lusten, niet de lasten. Bovendien: omdat we zijn opgevoed dat monogamie 'normaal' is, wil niet zeggen dat je je aan die opgedrongen standaard moet houden. Tis maar net hoe je het bekijkt!
Als je zo graag wilt rondneuken, kun je beter een open relatie beginnen!
Stiekem vreemdgaan vindt ik zo walgelijk en laf!
zondag 22 oktober 2017 om 09:53
Hoe weet je trouwens zeker dat hij getrouwd is? Misschien is hij wel gewoon vrijgezel die het fijn vind af en toe te neuken en er dan weer vandoor te gaan. Wie weet ben jij de enige die bedrogen wordt. Is het dan nog zo leuk?
Iemand bedriegt iemand in deze situatie en wie zegt dat jij het niet degene bent die bedrogen wordt?
Iemand bedriegt iemand in deze situatie en wie zegt dat jij het niet degene bent die bedrogen wordt?
zondag 22 oktober 2017 om 15:29
In de praktijk is het na een aantal jaren een van de twee partners (meestal de vrouw) die amper nog seks wil.Truusdemier1981 schreef: ↑22-10-2017 09:04Niks 'opgedrongen'. Je maakt bepaalde afspraken met je partner, en daar heb je je aan te houden.
Je kunt dan als tekortkomende partner een open relatie voorstellen. De succesverhalen hierover lezen we dagelijks hier op het forum.
zondag 22 oktober 2017 om 15:29
In de praktijk is het na een aantal jaren een van de twee partners (meestal de vrouw) die amper nog seks wil.Truusdemier1981 schreef: ↑22-10-2017 09:04Niks 'opgedrongen'. Je maakt bepaalde afspraken met je partner, en daar heb je je aan te houden.
Je kunt dan als tekortkomende partner een open relatie voorstellen. De succesverhalen hierover lezen we dagelijks hier op het forum.
zondag 22 oktober 2017 om 16:40
zondag 22 oktober 2017 om 19:41
En als de ander dan nee zegt?KeaAlpine schreef: ↑22-10-2017 08:19Tuurlijk hoef je niet monogaam te zijn. Maar waarom niet open en eerlijk? Waarom anderen bedriegen en kwetsen om aan je eigen trekken te komen? Als je iets wil, wees eerlijk, kom ervoor uit! Heeft niet zo veel met monogaam te maken, die keuze maak je inderdaad zelf. Ik begrijp niet waarom je een ander zo hard zou kwetsen voor je eigen pleziertje, omdat je te schijterig bent om eerlijk te zijn. Echt slap vind ik dat. Als je seks wil met andere mensen ZEG HET DAN.
zondag 22 oktober 2017 om 19:43
Het maakt helemaal niets uit of hij (en/of jij) getrouwd is. Het gaat puur om sex. Al dan niet getrouwd zijn doet daar geen afbreuk aan. Het is jou en zijn keus. Je lichaam behoort alleen aan jou toe en aan niemamd anders.snowflake23 schreef: ↑12-10-2017 11:38Vele van jullie zullen mijn gedrag wel afkeuren, maar ik heb een affaire met een getrouwde man. Ik heb hem leren kennen op een datingsite (dat hij als getrouwde man daar zit dat is natuurlijk al fout), eerst waren we alleen aan het appen maar ondertussen is hij al meerdere keren langs geweest en hebben we ook sex. Ikzelf vind dat ik niet fout ben, hij is getrouwd en hij kiest ervoor om zijn lul achterna te lopen en dat is niet mijn zaak. Wat vinden jullie; is hij alleen een enorme eikel dat hij zijn vrouw bedonderd, of zijn wij beide fout en moet ik maar van getrouwde mannen afblijven....
zondag 22 oktober 2017 om 21:35
Klopt helemaal, maar dat is de taak van de man die vreemd gaat. TO hoeft zich daar niet druk over te maken.KeaAlpine schreef: ↑22-10-2017 08:19Tuurlijk hoef je niet monogaam te zijn. Maar waarom niet open en eerlijk? Waarom anderen bedriegen en kwetsen om aan je eigen trekken te komen? Als je iets wil, wees eerlijk, kom ervoor uit! Heeft niet zo veel met monogaam te maken, die keuze maak je inderdaad zelf. Ik begrijp niet waarom je een ander zo hard zou kwetsen voor je eigen pleziertje, omdat je te schijterig bent om eerlijk te zijn. Echt slap vind ik dat. Als je seks wil met andere mensen ZEG HET DAN.