Seks met getrouwde man
donderdag 12 oktober 2017 om 11:38
Vele van jullie zullen mijn gedrag wel afkeuren, maar ik heb een affaire met een getrouwde man. Ik heb hem leren kennen op een datingsite (dat hij als getrouwde man daar zit dat is natuurlijk al fout), eerst waren we alleen aan het appen maar ondertussen is hij al meerdere keren langs geweest en hebben we ook sex. Ikzelf vind dat ik niet fout ben, hij is getrouwd en hij kiest ervoor om zijn lul achterna te lopen en dat is niet mijn zaak. Wat vinden jullie; is hij alleen een enorme eikel dat hij zijn vrouw bedonderd, of zijn wij beide fout en moet ik maar van getrouwde mannen afblijven....
woensdag 18 oktober 2017 om 11:43
Ik heb twee vriendinnen gehad, waar ik onwijs veel van hield. Dus ja, sterke gevoelens.fruitschaaltje schreef: ↑17-10-2017 13:59Mag ik dan misschien aan jou vragen, of je dit dan steeds bij dezelfde persoon haalt en ben je niet bang, dat je er teveel gevoelens gaan meespelen. En voel je je zelf ondanks alles nog wel gelukkig thuis!..
Thuis heerst vriendschap en vertrouwdheid.
woensdag 18 oktober 2017 om 11:51
woensdag 18 oktober 2017 om 12:11
Waarom deze kortzichtige reactie? Hoezo, dat moet wel? Alsof er geen vrouwen (en wellicht ook mannen hoor) zijn die het wel prima vinden geen seks meer te hoeven hebben. Ik lees en hoor er in ieder geval vaak genoeg over............
woensdag 18 oktober 2017 om 12:29
Ik kan mij dat heel moeilijk voorstellen.
woensdag 18 oktober 2017 om 12:52
Maar als dát jouw referentiekader is, waarom dan zo stellig reageren?
Ik heb inmiddels geleerd dat alles in het leven niet zo zwart/wit is en mensen ook maar mens zijn ipv robots. Dat wat ik voel of denk iets is wat bij mij als persoon hoort en dus totaal geen waarheid is en dat ik zelfs, naarmate ik ouder word, beter kan relativeren. Ik vind dat een mooi iets en het maakt mijn leven ook een stuk makkelijker.
Wat ik hiermee bedoel te zeggen: ik lees hier op het viva-forum vaak hele kortzichtige reacties op de meest uiteenlopende onderwerpen. Niet alles is zo zwart/wit in het leven, er is juist een heel groot grijs gebied vaak. En of dit goed of fout is, dat is ook heel persoonlijk en zeker niet 'fout' als je 'het jezelf niet kunt voorstellen'.
woensdag 18 oktober 2017 om 13:03
loisnvt schreef: ↑18-10-2017 12:52Maar als dát jouw referentiekader is, waarom dan zo stellig reageren?
Ik heb inmiddels geleerd dat alles in het leven niet zo zwart/wit is en mensen ook maar mens zijn ipv robots. Dat wat ik voel of denk iets is wat bij mij als persoon hoort en dus totaal geen waarheid is en dat ik zelfs, naarmate ik ouder word, beter kan relativeren. Ik vind dat een mooi iets en het maakt mijn leven ook een stuk makkelijker.
Wat ik hiermee bedoel te zeggen: ik lees hier op het viva-forum vaak hele kortzichtige reacties op de meest uiteenlopende onderwerpen. Niet alles is zo zwart/wit in het leven, er is juist een heel groot grijs gebied vaak. En of dit goed of fout is, dat is ook heel persoonlijk en zeker niet 'fout' als je 'het jezelf niet kunt voorstellen'.
En soms chargeer ik om een reactie te krijgen.
donderdag 19 oktober 2017 om 22:25
Dan kun je beter uit elkaar gaan. Waarom blijven bij een zogenaamde partner die geen genegenheid en aandacht en seks geeft. Het leven is te kort ...BeProud schreef: ↑17-10-2017 13:39Tja, dan ben ik ook zo'n foute man.
Maar is seks het belangrijkste?
Ik weet dat ik meer zocht dan seks.
Als je dingen als liefde, aandacht en genegenheid niet in je huwelijk vindt en je door omstandigheden bij elkaar blijft, mag je dan elders geluk zoeken? Ik vind van wel.
donderdag 19 oktober 2017 om 23:20
donderdag 19 oktober 2017 om 23:47
vrijdag 20 oktober 2017 om 01:12
Deze TO heeft daar geen problemen mee. Ze zegt te willen neuken zonder gedoe. Nou, dat kan en doet ze. De rest kan haar geen ruk schelen.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.